Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bi-uteliaisuus, vaimolle kertominen

Vierailija
30.12.2018 |

No niin... tässä 33 vee mies, jolla viime vuosina herrännyt tietynlaista uteliaisuutta miehiä kohtaan. Olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä noin 10 vuotta... Haluaisin kertoa tästä fantasiasta vaimolleni, mutta mietin että kannattaako. Asiallisia kommentteja kiitos.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensin selvää kautta rantain, miten hän suhtautuu miesten väliseen seksiin ja bi-miehiin. Jos vastaus on myötämielinen, niin voit kysyä, huolisiko omaksi puolisoksi bi-miestä. En menisi kertomaan, jos vaimo suhtautuu siihen nahkeasti. 

Itse en bi-miehen kanssa haluaisi elää, koska vietti on yleensä niin voimakas, että mies varmasti pettäisi jossain vaiheessa.

Vierailija
2/25 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kestäisi kertoa. Sietäisin tuon hyvin, kokeilunkin, toisin kun toista naista tai siitä haaveilua en sietäisi...

Onko vaimosi bi- tai homovastainen? Siis yleensä, kun puhutaan muista ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vähän liian vanha löytämään itsestäsi "uusia puolia". Ja lisäksi homomarkkinoillekkin vähän liian vanha. Varsinkin jos olet perinteinen "ukkomies" = vatsakas, karvainen, itsestään huolehtimaton.

Vierailija
4/25 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sitä mieltä, että ota selvää vaivihkaa vaimosi kanta asiaan ja tee vasta sitten ratkaisusi. Mieti myös, miten haluat elää loppuelämäsi, niitä kun on vain yksi.

Omalla kohdalla hyväksyisin tämän asian mieheltäni. Antaisin hänelle myös mahdollisuuden kokeiluun ja sitten uudelleen arvioisimme suhteemme.

Vierailija
5/25 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero olisi seuraava keskustelunaihe! Ei ole mitään bi-miehiä, kyllä ne kaikki lopulta tykkää siitä b-rapusta enemmän. Tervetuloa kaapista ulos ja anna eukolle mahdollisuus oikeaan heteroon.

Vierailija
6/25 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen turn off. Olisi eron paikka.

Vierailija
7/25 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen vaimosi on, onko avomielinen?

Itse olen pan ja jos mieheni kertoisi jotain tuollaista olisin niin onnellinen! Toki tulisi myös mieleen että voi ei entä jos se ei haluakaan enää mua, mut niin kai sekin on minusta miettinyt että kaipaanko välillä naista tai jotain muuta.

Itse haaveilen kolmen kimpasta mun miehen ja toisen miehen kanssa mutta miestä ei kiinnosta. Itse kun olen asialle avoin on meillä seksissäkin sellaisia elementtejä että ei se perinteistä heteroseksiä ole aina.. joskus se voi olla samantyyppistä kuin naisen kanssa vaikka kumppani onkin mies. Ja itse ajattelen naisia myös harva se päivä, samalla tavalla kuin muitakin kuumia ihmisiä.. en kuitenkaan halua olla muiden kuin mieheni kanssa koska olen parisuhteessa (kimppa olisi eri asia).

En tiedä onko tästä kommentista mitään hyötyä. Kerro vaimolle, jos hän on sellainen joka ymmärtää. Toinen asia on se että haluaisitko kokeilla miestä? Avoin suhde on sit eri asia.. voisitteko ottaa omaan seksiin mukaan muutakin kuin ns heteroseksiä? Itse varmaan olisin asian kans ok jos mies haluisi kerran kokeilla.. mutta parisuhde on parisuhde. Meillä se on monogaminen joten en hyväksyisi että haluisi sitä useammin tehdä. Omaa seksielämää voitaisiin kehittää miestä tyydyttävämpään ja hänen biseksualiset tarpeensa huomioivaan suuntaan. Minä toki katson tätä panseksuaalin näkökulmasta, eli en sinänsä osaa erotella eri sukupuoliin kohdistuvia haluja. On vain haluja, on vain eroottisia ruumiinosia. Kaikilla on niitä. Mut oma rakas on oma rakas enkä haluu muiden osia kuin fantasioissa kun oon parisuhteessa.

Vierailija
8/25 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi aviomieheltäni muita seksikumppaneita, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
9/25 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ensin selvää kautta rantain, miten hän suhtautuu miesten väliseen seksiin ja bi-miehiin. Jos vastaus on myötämielinen, niin voit kysyä, huolisiko omaksi puolisoksi bi-miestä. En menisi kertomaan, jos vaimo suhtautuu siihen nahkeasti. 

Itse en bi-miehen kanssa haluaisi elää, koska vietti on yleensä niin voimakas, että mies varmasti pettäisi jossain vaiheessa.

Kiitos kommentista. Olen yrittänyt sitä udellakin, mutta pitänee yrittää hanakammin saada vastaus noin yleisellä tasolla. Sinäänsä vaimo on kyllä kiinnostunut seksuaalivähemmistöistä noin yleisesti.

Jotenkin tuntuu, että moni nainen sinäänsä hyväksyy (suhtautuu jopa positiivisesti) bi/homoihin, mutta omaksi kumppanikseen ei missään nimessä hyväksy. Ap

Vierailija
10/25 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vähän liian vanha löytämään itsestäsi "uusia puolia". Ja lisäksi homomarkkinoillekkin vähän liian vanha. Varsinkin jos olet perinteinen "ukkomies" = vatsakas, karvainen, itsestään huolehtimaton.

Tällehän on nimikin, Bear,siis karhu.Googlaa.

Vierailija
11/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kertoi tästä aika alkuvaiheessa ja sanoin että saa touhuta miesten kans jos tykkää, en voi tätä mitenkään kokea pettämisenä 😁 En tiedä onko ollut, ehkä. Luulen että moni mies haluaisi kokeila edes

Vierailija
12/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä puolisoilla ei pitäisi olla mitään isoja salaisuuksia ja tuollaisen uutisen vaimosi varmaan sulattaa vaikka alkuun vähän säikähtäisi. Ei kuitenkaan ole mikään "minulla on muuten lapsia (joista en välitä) maailmalla" -tyyppinen uutinen mikä olisi tosiaan törkeää pitää salassa ja muuttaisi aika paljon käsitystä, että tunteeko toista ollenkaan.

Jos oma mies kertoisi tuollaisen asian niin ärsyttäisi vain, että miksei ole kertonut aiemmin vai eikö tosiaan ole tiennyt tätä puolta itsestään. Tulisi tunne, ettei miehet kiinnosta sitten varmaan ainakaan kovin helposti romanttisessa mielessä jos ei ole koskaan esim. ihastunut mieheen (ja jos on niin miten ei ole tajunnut sitten olevansa bi vai onko kieltänyt tämän asian itseltään).

Lisään vielä, että ei sopisi harrastaa seksiä muiden kanssa jos siis oma mies kertoisi. Valitettavasti minusta seksi kuuluu vain parisuhteeseen ja tunteet ovat tärkeässä osassa, joten en antaisi mitään "lupaa" paneskella vähän siellä sun täällä. Aika pitkä tie olisi meillä onnellisiksi parinvaihtajiksi, en näe sitä ihan lähitulevaisuudessa. + suunnitelmissa on vielä lisää lapsia, en halua mitään kohonnutta tautiriskiä raskauksiin oli kolmas pyörä mies tai nainen

tuossa nyt ei lainkaan oikoluettua pohdintaani. Selvää, että riippuu suhteesta ja naisesta paljon kuinka tuon ottaa. Kuitenkin itseäni harmittaisi jos mieheni salaisi minulta tuollaista kun kuitenkin olemme toistemme parhaat ystävät ja näin, että enkö saisi tuntea ja rakastaa häntä läpikotaisin.

Vierailija
13/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on bi-utelias ja tykkään! Käytännössä hän ei ole miehiä kokeillut, mutta yhteinen haave se on. Iso kuuma mies panemassa meitä molempia...

Vierailija
14/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin mänttiin kommenttiin ei pitäsi vastata mitään, mutta sorrun nyt kuitenkin. Ihmisen seksuaalisuus on läpielämän muuttuva asia. Tämä ei tarkoita tietenkään sitä, että hetero muuttuisi yllättäen homoksi tai päin vastoin, mutta mitenkään mahdotonta tuokaan ei tietenkään ole. Ehkä selkein esimerkki tästä seksuaalisuuden muutoksessa on se, että moni ihminen kokee elämässään aseksuaalisen vaiheen. Seksi ei hetkeen yksinkertaisesti kiinnosta, ei yksin, ei kumppanin kanssa. 

On varsin tavallista, että rajoiltaan joustava seksuaaliset suuntaumiset havaitaan itsessä yllättävän myöhään. On selkeämpää olla tiukasti hetero tai homoseksuaali, kuin jotain siltä väliltä. Ap on ollut naisystävänsä kanssa hyvin pitkään, koko sen ajan mikä monille on parasta oman seksuaalisuuden tutkimisen aikaan. Ap:n elämä on luultavasti mennyt sujuvasti omia heteronormatiivisia uomiaan, joten en yhtään ihmettele, että hän herää omaan mahdolliseen bi-seksuaalisuuteensa "vasta" nyt.

Vierailija
15/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on bi-utelias ja tykkään! Käytännössä hän ei ole miehiä kokeillut, mutta yhteinen haave se on. Iso kuuma mies panemassa meitä molempia...

Taitaa miehen olla aika tyttömäinen ”runopoika”.

Vierailija
16/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on bi ja vaikka aluksi järkytyin uutisesta, niin hän ei ole ollut itseasiassa ainoa biseksuaali mies joka on minua lähestynyt. Olen itse aavistuksen maskuliininen naiseksi (eniten ajatusmaailmaltani), joten feminiininen bi-mies sopii minulle mainiosti.

Tosin, kun olen suhteessa niin edellytän silti aivan tavallista suhdetta, jossa ollaan toiselle uskollisia. Aavistuksen feminiiniset miehet ovat minusta kyllä seksikkäitä. Toisin kuin varmasti useimmista. Mieheni on hellä ja tunteellinen.

Vierailija
17/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommentista. Olen yrittänyt sitä udellakin, mutta pitänee yrittää hanakammin saada vastaus noin yleisellä tasolla. Sinäänsä vaimo on kyllä kiinnostunut seksuaalivähemmistöistä noin yleisesti.

Jotenkin tuntuu, että moni nainen sinäänsä hyväksyy (suhtautuu jopa positiivisesti) bi/homoihin, mutta omaksi kumppanikseen ei missään nimessä hyväksy. Ap

Samaa mieltä tuosta niin kuin ketjussakin, että periaatteessa varmaan lähes kaikki hyväksyvät homo- ja biseksuaalisuuden, mutta on täysin eri asia, jos heteroksi oletettu oma mies paljastuu biseksuaaliksi. Ensimmäisenä tulisi mieleen, että montako kertaa on jo kokeillut, taudit jne. Itse en voisi olla biseksuaalin miehen kanssa suhteessa, vaikka olenkin homomyönteinen. Jos on halunnut miehekseen heteron, niin se on tosi iso muutos, että paljastuu biseksuaaliksi.

Vielä pahempaa tosin olisi, jos saisikin tietää myöhemmin, että mies onkin ollut suhteissa myös miesten kanssa. Parempi siis tavalla tai toisella kertoa asiasta, vaikka alkuun vihjaillen. Sitten vaimo voi käydä asiaa läpi vähitellen. On todella epäreilua, jos et kerro noin isosta asiasta.  

Vierailija
18/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on  fantasioita vastakkaisesta sukupuolesta, niin eihän se tee susta vielä biseksuaalia. Jos haluat oikeasti kokeilla seksiä miehen kanssa ja kiihotut siitä kun olet kokeillut, niin silloin kyse on biseksuaalisuudesta. 

Fantasiasta ei tartte kertoo kumppanille, jos ei halua. Mutta jos olet biseksuaali, joka aikoo kokeilla seksiä miehen kanssa, niin sehän on ihan eri asia. 

Vierailija
19/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi sellaiseen suhteeseen, missä mies käy ensin jonkun ukon b-raoussa ja sitten tulee pyrkimään minun a-rappuuni. Ei kiitos, ei käy.

Vierailija
20/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 38v mies eikä muut homomiehet enää huomaa minua. Yritän kovasti niitä nuoriakin, mutta aika taitaa olla jo mennyttä ohitseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan