Mies kertoi eilen, että alkoi alun perin seurustella kanssani, koska olin niin hyvännäköinen
muuten ei ollut erityisemmin kiinnostunut minusta. Ajan myötä kuitenkin rakastui persoonaani.
Siihen minä, että " ei se mitään, mä taas valitsin sut sun rahojen takia!" . :)
Kommentit (5)
lyhytaikaista seuraa. Baarissa tavattiin ja valitettavasti kaverini olivat lähdössä pois ja olin luvannut samaa matkaa mennä, joten tuttavuus jäi lyhytaikaiseksi. Ehdittiin juuri puhelinnueroita vaihtaa. Miehessä kiinnosti lähinnä iloinen luonne ja se, että ajattelin hänen olevan yhdenyönseikkalujen perässä (minua nuorempi ja ihan eri tyyppinen, hevari). Olipa tällaiselle vanhemmalle konttorirotalle aikamoinen yllätys kun mies soitti... Yhdessä on oltu nyt 6v ja meillä on kaksi lasta, kolmas tulossa. Mies on mitä ihanin isä, vaikka edelleen ulkonäöllään hämää kaikki (pitkä heviletti ja kokomusta vaatetus). Monta hauskaa tilannetta sattunut kun itse olen vanhempi ja sellainen " nuttura niskassa" tiukkis :-)
Niin, miehen mielestä minulla oli niin " syötävän näköiset huulet ja lamaannuttavat silmät" että hänen oli pakko soittaa.
Ennen ensitreffejä päätin, että jos tyypillä on jonkun muun väriset silmät en aio häntä enää tavata.. no ruskeathan ne silmät oli, joten annoin mahdollisuuden, ja tässä sitä ollaan.
Mies taas hullaantui minuun heti täysin, nyt sanoo, että huijasin häntä jotenkin, koska nyt olen (mukamas!:)) aivan toisenlainen kun se suloinen, viehkeä, salaperäinen neitokainen.
Meinaan kun ei seurustelua ennen yleensä tunne toista syvällisemmin, niin pahahan sitä on toisen sieluun ja persoonallisuuteen ihastuakaan.
;=)
Mies huomasi mun ulkonäköni, minä miehen hienon purjeveneen. Siitä se lähti, eikä yhtään hullummin ole mennyt :)
ap
vasta kun hän seksin jälkeen silitteli hiuksiani. mentiin siis sänkyyn ekana iltana ja oli ajatuksena olla vain yhdenyön keikka. mutta koska se hiusten silittely oli jotenkin niin söpöä, suostuin jatkoon. nyt ollaan oltu naimisissa kuus vuotta ja pari tenavaa.