Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaannutko jos miestäsi isketään?

Vierailija
30.12.2018 |

Mielestäni se on kohteliaisuus.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehen käytöksestä.

Vierailija
2/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöjä loukkaantuu, jos löis mun kultaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulee iskemään varattua niin siitä saa ja kuuluu älähtää. Se on tervettä.

Vierailija
4/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo naiset toivoo että mies järjestää järjettömän kohtauksen tai hyvällä säkällä läpsäisee naista. Kohteliaasti hymyily ja ilmoittaminen ettei kiinnosta ei todellakaan käy.

-mies

Vierailija
5/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tulee iskemään varattua niin siitä saa ja kuuluu älähtää. Se on tervettä.

Mutta miksi? Varattu voi päättää olla vastaamatta kiinnostukseen ja jatkaa elämää. Ei kukaan kärsi, paitsi ehkä se rukkaset saanut.

Vierailija
6/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä miehestä. Kiva, että kelpaisi muillekin. 

Vierailija
7/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä 🙂

Vierailija
8/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta vilpittömästi hämmästyn.

Vierailija
9/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen hyvälle mielelle miehen puolesta koska tietenkin huomio tuntuu hyvältä. Mieheni torjuu kohteliaasti, en missään nimessä puuttuisi tms.

Jos joku ystävä tai kaveri koittaisi vietellä miestäni niin siitä en tykkäisi. Pari kertaa on niin käynyt elämäni aikana että ystävä humalassa sortunut avoimesti haluamaan.

Vierailija
10/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ole oikein ikinä ymmärtänyt. Miksi pitäisi iloita siitä että kelpaa muillekin? 😳

Vierailija
11/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu. Loukkaannun miehelle, jos hän ei torju yritystä.

Vierailija
12/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo naiset toivoo että mies järjestää järjettömän kohtauksen tai hyvällä säkällä läpsäisee naista. Kohteliaasti hymyily ja ilmoittaminen ettei kiinnosta ei todellakaan käy.

-mies

Joo, tämähän on aivan totta, koska kaikki naiset haluavat kohteliaan ja hyväkäytöksisen miehen sijasta aggressiivisen naisenhakkaajan. Voi jeesus taas.

Vierailija
13/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksun naista/miestä joka tietoisena toisen parisuhteesta ilmaisee kiinnostustaan. 😩

Vierailija
14/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ole oikein ikinä ymmärtänyt. Miksi pitäisi iloita siitä että kelpaa muillekin? 😳

Huonolla itsetunnolla varustettu todistelee omaa kelpaavuuttaan maailman tappiin... muiden ei tarvitse, koska tietävät itse oman arvonsa.

Vierailija
15/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Se pitää suhteen mukavasti tuoreena ja osaa arvostaa kumppania, kun ymmärtää, että hän ei ole mikään itsestäänselvyys. Se saa myös pitämään itsestä huolta ja hoitamaan suhdetta, koska ymmärtää, että muitakin ottajia on. Emmä tiedä, ylipäänsä karsastan mustasukkaisuutta tosi paljon. Se on vain epävarmuutta eikä siitä ole mitään hyötyä. Kieltämällä ei saa ketään lojaaliksi. 

Vierailija
16/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisesti jos miehesi on ihana, komea, älykäs, muutkin huomaavat nämä ominaisuudet ja voit olla tyytyväinen.

Vierailija
17/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se iskijä vois loukkaantua.

Vierailija
18/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan halua, että oma puoliso on kaikkien muiden mielestä vastenmielinen?

Vierailija
19/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta ärsyynnyn koska olen mielestäni niin tasokas kumppani ettei kukaan uskaltaisi kuvitella olevansa parempi. 😌 Mieheni on kyllä upea ja on naisten suosiossa koska on aina kohtelias ja mukava kaikille, riippumatta statuksesta tai ulkomuodosta. Itse en koskaan edes flirttailisi varatulle koska kunnioitan muiden parisuhteita.

Vierailija
20/36 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla tosi heikko itsetunto jos pitää puolisovalintakin hyväksyttää muilla. Siis tietysti kiva jos mies on sisäisiisti mutta ei se nyt mikään näyttelyesine ole.