Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totta kai arvostan epäpinnallisuutta, mutta...

Vierailija
30.12.2018 |

Alkuun faktat:

- Tavattiin deittipalstalla
- Miekkonen on aika hidas vastailemaan
- Sanoi, ettei ulkonäöllä ole niin väliä, kunhan kemiat kohtaavat (sanoi, että on aikamoinen klisee, mutta silti ajattelee niin.)
- pyysi numeroni
- kysyi minua ulos
- numerot vaihdettu
- ulkona ei vielä käyty

Niin, lähetin sitten miekkoselle lyhyen videoklipin minusta, samana päivänä kuvasin eli halusin näyttää hänelle että miltä näytän elävänä XD

No miekkonen ei kommentoinut MITÄÄN. Jatkoi vain viestittelyä samaan tyyliin kuin aiemminkin. En ole vastannut vielä koska mietin asioita.

Ei se, ettei ole pinnallinen, tarkoita ettei voi sanoa MITÄÄN ulkonäköön liittyvää. En usko että jaksaisin olla suhteessa, jossa mies ei ikinä sano mitään nättiä ulkomuodostani.

Ihan turha alkaa lässyttämään, että en ole hänen mieleensä XD. Olen kuuma nainen ja kuullut sitä läpi elämäni.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäpinnallisuus 😂 Onko tuo se provon pakollinen kirjoitusvirhe, että saa sillä edes yhden noston?

Epäpinnallisuus = pinnattomuus 😂

Elää vereslihalla.  Runoilijasielu varmaan.

Vierailija
22/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen kuuma nainen ja kuullut sitä läpi elämäni." No, ilmeisesti tuo mies ei ole tästä asiasta samaa mieltä käytöksensä perusteella. Ei kaikkia sama ulkonäkö miellytä yhtä paljon.

XDDDD Voi kuinka ennalta-arvattava vastaus! Kova oli yritys ainakin.

Taisi osua ja upota.

Tai ehkä mies tosissaan kokee ulkonäön yhdentekevänä, ja siksi ei kommentoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EPÄvarma

EPÄaito

EPÄtoivoinen (VÄÄRIN!!1!! OIKEA SANA ON TOIVOTON!!)

Tietysti TOIVOINEN ei ole yksinään mikään sana, mutta siinäkin on EPÄ, vaikka niin ei ehdottomasti saa sanoa! Vaan täytyy sanoa että TOIVOTON!

Ei saa myöskään sanoa, että joku on epävarma, koska OIKEA sana on ARKA!

EPÄVAKAA on myös väärä sana, koska OIKEA termi on AILAHTELEVA.

Vierailija
24/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gsjdjd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen kuuma nainen ja kuullut sitä läpi elämäni." No, ilmeisesti tuo mies ei ole tästä asiasta samaa mieltä käytöksensä perusteella. Ei kaikkia sama ulkonäkö miellytä yhtä paljon.

Taisi osua ja upota.

Jos rehellisiä ollaan, niin ei osunut ja uponnut, koska olen tyytyväinen itseeni. Ja miksi en olisi, kun miehet ovat aina tykänneet.

Vierailija
25/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pinnallisen vastakohta tässä kielessä on syvällinen.

Vierailija
26/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaisiin käytöstapoihin kuuluu, ettei toisen ulkonäöstä huomautella mitään.

:D Kauniiksi sanominen ei ole "huomauttelua." Ap

Miksi pitäisi valehdella?

Miksi pitäisi yrittää uskotella, etten ole kaunis? :DD Tarkoitan nyt siis SINUA.

Makuasia, laita kuva.

Vierailija
27/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, pinnallisen vastakohta tässä kielessä on syvällinen.

Tiedätkös kun syvällinen ja pinnallinen eivät poissulje toisiaan. Olen minäkin pinnallinen, mutta samalla syvällinen. Riippuu mistä roikkuu.

Vierailija
28/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset haluaa niin paljon huomiota ulkonäöstä? Joitain miehiä se kehujen kerjääminen ärsyttää jos kyse ei oikeasti ole naisen ulkonäöstä. 

Vierailija
29/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten voi olla sekä pinnallinen että syvällinen samaan aikaan? No siten, että minulle miekkosen ulkonäöllä on väliä ja innostun aina milloin kenestäkin ulkonäön perusteella. Silti en halua suhdetta miekkosen kanssa, jonka luonne on täyttä pas--kaa, miekkonen on tyh-mä eikä ymmärrä mistään mitään. Syvällisyys on aina se tärkein asia.

Vierailija
30/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset haluaa niin paljon huomiota ulkonäöstä? Joitain miehiä se kehujen kerjääminen ärsyttää jos kyse ei oikeasti ole naisen ulkonäöstä. 

Siksi että kehut ruokkivat romanttisia tunteita. En minä pysty tuntemaan romanttisesti sellaista miekkosta kohtaan, joka käyttäytyy välinpitämättömästi ja kaverillisesti. Kuulemalla kehuja näkee toisen ihanana ja lämpimänä ihmisenä ja omat tunteet vahvistuvat.

Vierailija
31/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gsjdjd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi osua ja upota.

Jos rehellisiä ollaan, niin ei osunut ja uponnut, koska olen tyytyväinen itseeni. Ja miksi en olisi, kun miehet ovat aina tykänneet.

Kovin epävarmalta vaikutat ainakin. Miksi miehen pitäisi kehua ulkonäköäsi, jos

- ulkonäön kehuminen ei ole hänellä tapana ja hänestä se on pinnallista

- mies ei pidä ulkonäöstäsi

?

Käytännössä näen nuo kaksi vaihtoehdot.

Niin miksi? Jos kerran olet tyytyväinen itseesi?

Vierailija
32/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusta en tiedä, mutta ap kuulostaa todella ärsyttävältä ja lapselliselta kommenttiensa perusteella. Ei se nätti naama pelasta, jos luonne on mitä on.

"XD"

Vierailija
33/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gsjdjd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi osua ja upota.

Kovin epävarmalta vaikutat ainakin. Miksi miehen pitäisi kehua ulkonäköäsi, jos

- ulkonäön kehuminen ei ole hänellä tapana ja hänestä se on pinnallista

- mies ei pidä ulkonäöstäsi

?

Käytännössä näen nuo kaksi vaihtoehdot.

Niin miksi? Jos kerran olet tyytyväinen itseesi?

EDELLEEN SIKSI ETTÄ KEHUJEN KUULEMINEN VAHVISTAA OMIA TUNTEITA. EI OLE KYSE KAVERUUDESTA vaan romanttisesta suhteesta. Kavereilta en tarvitse mitään erityistä huomiointia. Huoh.

Vierailija
34/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syvällisyyttä, ap.

Enpä usko, noin suppealla käsitevarastolla.

Sorry vaan, mutta suomen kielessä melko monen adjektiivin eteen voi laittaa sanan EPÄ niin, että sana on oikein. Ei kukaan ulisee, että EPÄaito on EPÄsana, koska OIKEA sana on "feikki", "väärennös" jne.

Eli olet ää-liö : DDDD

Hopi hopi takaisin äidinkielentunnille. Myös kirjojen lukeminen auttaa.

Vierailija
35/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitä mieltä olet ap tästä tositapahtumasta joka tapahtui oikeassa elämässä kuluneen kuukauden aikana. Olin tavannut netissä naisen joka oli oikeasti kaunis ja todella viehättävä ulkoisesti. Hän oli ensimmäinen nainen jota ajattelin vakavasti kosia myöhemmin.

Kehuin naisen ulkonäköä monta kertaa. Lopulta nainen ei enää halunnut nähdä koska häntä ahdisti että olin niin innoissani hänestä. Ja minusta kuuluukin olla innoissaan. Olihan hänkin innoissaan, kunnes ei vaan enää ollut.

Ei kauheasti kannusta olemaan innoissaan kenestäkään saati kehua ulkonäköä. En osaa sanoa miten tässä kuuluu olla. Minuun tuo tulee aiheuttamaan lukkoja. Kerro mielipiteesi ap.

Vierailija
36/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytöt tuota XD -hymiötä ihan väärässä tilanteessa? Tiedätkö sen tarkoitusta ollenkaan?

Vierailija
37/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EPÄvarma

EPÄaito

EPÄtoivoinen (VÄÄRIN!!1!! OIKEA SANA ON TOIVOTON!!)

Tietysti TOIVOINEN ei ole yksinään mikään sana, mutta siinäkin on EPÄ, vaikka niin ei ehdottomasti saa sanoa! Vaan täytyy sanoa että TOIVOTON!

Ei saa myöskään sanoa, että joku on epävarma, koska OIKEA sana on ARKA!

EPÄVAKAA on myös väärä sana, koska OIKEA termi on AILAHTELEVA.

Voit olla ailahtelevakin, mutta taatusti epävakaa.

Vierailija
38/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä mitä mieltä olet ap tästä tositapahtumasta joka tapahtui oikeassa elämässä kuluneen kuukauden aikana. Olin tavannut netissä naisen joka oli oikeasti kaunis ja todella viehättävä ulkoisesti. Hän oli ensimmäinen nainen jota ajattelin vakavasti kosia myöhemmin.

Kehuin naisen ulkonäköä monta kertaa. Lopulta nainen ei enää halunnut nähdä koska häntä ahdisti että olin niin innoissani hänestä. Ja minusta kuuluukin olla innoissaan. Olihan hänkin innoissaan, kunnes ei vaan enää ollut.

Ei kauheasti kannusta olemaan innoissaan kenestäkään saati kehua ulkonäköä. En osaa sanoa miten tässä kuuluu olla. Minuun tuo tulee aiheuttamaan lukkoja. Kerro mielipiteesi ap.

No voi v-i-ttu, ei tarvitse mennä ääripäästä toiseen. Kyllä minäkin ahdistun LIIALLISESTA roikkumisesta ja ylistyssanoista. Sen sijaan pitää olla friikki, jos ahdistuu siitä että uusi tuttavuus sanoo, että oletpa kivan näköinen ;) jos on molemminpuolista kiinnostusta.

Vierailija
39/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytöt tuota XD -hymiötä ihan väärässä tilanteessa? Tiedätkö sen tarkoitusta ollenkaan?

NO EN TIETENKÄÄN TIEDÄ XDDD. NIIN mystinen hymiö! Kerro sinä viisaana, mitä se tarkoittaa, kun minä en tajua! XD

Vierailija
40/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää hänen horoskoopistaan. Kuulostaa ihan skorpionilta! Varovaisesti sisko!