mies on ihan syvältä
Ei tee mitään ellei vihjaa kymmenen kertaa ei hoida oma aloitteisesti lapsia ei ikinä kehu eikä kannusta ei sano mitään kivaa ulkonäöstä vaikka olen nätti on tässä pikkuhiljaa paljastunut millaisen aivokääpiön nain en jaksa erota lasten takia ei mies kyl on vaan muuten ihan lanttu.
Kommentit (9)
Itsekin mietin jo eroa kun mies on kiva vain kun nukkuu silloin on edes hyvä syy olla tekemättä mitään
Ja nämäkin ongelmat tulivat ilmi yhtäkkiä siinä 10 vuoden yhdessäolon jälkeen?
Nouskaa molemmat pinnalle keskustelemaan.
Aloittajan kirjoitustyylistä päätellen on saanut tasoisensa miehen.
Jokin siinä oli ilmeisesti aluksi jotenkin hienoa no onhan se hyvännäköinen tavallaan ja puhuikin välillä jotain ,onkohan se masentunut muttei tajua sitäkään itse ,ärsyttää että rakastan kuitenkin jotenkin mokomaa lapatossua enkä raaski uloskaan heittää itsepähän sen riesakseni otin :/
Varmaan ansaitsin tämän joo kun en jaksa kirjoittaa edes kunnolla ,kait minä yritän vielä keskustella ja saada hereille tuon ennenkuin lapset on isoja ja elämä ohi .:(
Ihan jo pelkästään kirjoitustyylistäsi voi päätellä, että etpä ole mikään palkinto itsekään.
Koita vielä keskustella vaikutat turhautuneelta ehkä mies todella on masentunut .Voithan myös keksiä teille yhteisen kivan harrastuksen.uusia ajatuksia ja iloa elämään.moni suomalainen mies on oikeastikin vähän mörökölli jos rakastat hyväksyt sellaisena kuin on.
Siis ei lyö eikä ryyppää ilmeisesti ei vaan ole tunneälyä eikä juuri muutakaan älyä pelkkä primitiivinen lisääntymisvietti ja jatkuva nälkä.