Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimon paras kaveri yrittää vietellä minua

Vierailija
30.12.2018 |

Aina "kaveripusuttelee" ja koskettelee kyseenalaisesti kun avovaimo on muualla. Laittaa nyt ihan suoraan sydämiä ja muita ehdotteluviestejä wa:ssa.

En ole vielä näyttänyt avovaimolle ja vähän leikkinyt viesteillä mukana nähdäkseni miten tosissaan hän on. Järkyttävää ja hassua sinänsä että yrittää tehdä näin PARHAALLE kaverilleen.

Ehdotuksia miten hoidan tämän?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä, kolmen kimppa uudenvuoden kunniaksi! Iloista uutta vuotta sinulle!

Vierailija
2/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastat avovaimolle - tosin oli typerää vastailla hänelle, koska tulee kääntämään tämän sinua vastaan - on säästänyt ne viestit.

Joka tapauksessa kerrot, koska on väärin, että tämä kaksinaamainen ystävätär liikkuu maisemissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäpä siinä, kolmen kimppa uudenvuoden kunniaksi! Iloista uutta vuotta sinulle!

Kävisi minulle mutta avovaimolle tuskin.

Ap

Vierailija
4/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljastat avovaimolle - tosin oli typerää vastailla hänelle, koska tulee kääntämään tämän sinua vastaan - on säästänyt ne viestit.

Joka tapauksessa kerrot, koska on väärin, että tämä kaksinaamainen ystävätär liikkuu maisemissa.

Hyvä pointti. Mietin että kertoisin koko homman avovaimolle jonka jälkeen kutsuisin tämän naisen salaa meille "ansaan". Saisivat sitten kasvotusten jutella ystävyydestään.

Ap

Vierailija
5/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu minkälaista lopputulosta kaivataan. Itse näpäyttäisin "kaverin" takaisin ruotuun ja jatkettaisiin kaikki elämäämme eteenpäin.

Vierailija
6/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Just näin. Miehet...

Vierailija
7/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti on sekaisin, se pusuttelijahan on sen äiti!

Vierailija
8/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan normaalia.

Eli valitat vaimollesi että hänen ystävänsä kiusaa tai ahdistelee ja voisiko se puhua sille että jättää sut rauhaan. Sanon aina noin ja aina kaikki vaimoni ystävät ovat jättäneet lopulta rauhaan.

Tätä tapahtuu tosi usein ja se kyllästyttää. Niillä tuntuu olevan jotain kuvitelmia vaimon takia minusta että olen jotain tosi suuremmoista, vaikka olen ihan tavallinen dude vaan.

Vaimon meriitit on niin kovat että kuvittelevat varmaan että olen vielä mahtavampi.

Oikeasti olen vaan hyvän näköinen ja sopivan älykäs rento tyyppi. En ole edes toisen asteen kouluja käynyt.

Jos oikein ymmärrän niin kaverit kuvittelevat että olen joku kunnon iso tekijä ja tilillä on ihan jumalattomasti rahnaa.

Vaan tilillä on nyt 4e. Onneksi vaimo maksaa kaiken.

Vierailija
9/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihan normaalia.

Eli valitat vaimollesi että hänen ystävänsä kiusaa tai ahdistelee ja voisiko se puhua sille että jättää sut rauhaan. Sanon aina noin ja aina kaikki vaimoni ystävät ovat jättäneet lopulta rauhaan.

Tätä tapahtuu tosi usein ja se kyllästyttää. Niillä tuntuu olevan jotain kuvitelmia vaimon takia minusta että olen jotain tosi suuremmoista, vaikka olen ihan tavallinen dude vaan.

Vaimon meriitit on niin kovat että kuvittelevat varmaan että olen vielä mahtavampi.

Oikeasti olen vaan hyvän näköinen ja sopivan älykäs rento tyyppi. En ole edes toisen asteen kouluja käynyt.

Jos oikein ymmärrän niin kaverit kuvittelevat että olen joku kunnon iso tekijä ja tilillä on ihan jumalattomasti rahnaa.

Vaan tilillä on nyt 4e. Onneksi vaimo maksaa kaiken.

Johtuu varmaan siitä että oot niin hauska :D

Vierailija
10/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kovana! XD

Vierailija
11/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's a TRAP! Se vain testaa sinua, jos suhtaudut mitenkään vastaanottavasti asiaan, olet kusessa. Avokkisi on sitten mukana juonessa.

Vierailija
12/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Just näin. Miehet...

Vakava tilanne mutta kyllä ripaus huumoria aina mahtuu. :)

Ap

Vierailija
13/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokasit, kun lähdit vastailemaan. Ei voi enää avovaimolle kertoa, ilman selkäsaunaa.

Nyt vaan blokkaat sen mimmin pois sun lähipiiristäs.

Vierailija
14/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kuva siittimestä täydessä tanassa siten että terska on valmiiksi liukastuneena.

Vierailija
15/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti. Mietin että kertoisin koko homman avovaimolle jonka jälkeen kutsuisin tämän naisen salaa meille "ansaan". Saisivat sitten kasvotusten jutella ystävyydestään.

Ap

Ansa on viritetty sinulle ei avovaimolle. Hän vain odottaa sitä miten pitkälle olet valmis menemään. Avovaimolle on jo raportoitu kaikki tähän menessä tapahtunut.

Vierailija
16/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

It's a TRAP! Se vain testaa sinua, jos suhtaudut mitenkään vastaanottavasti asiaan, olet kusessa. Avokkisi on sitten mukana juonessa.

Mietin tällaista myös mutta en jotenkin jaksa uskoa. Ollaan oltu reilu kolme vuotta yhdessä ja tämä avovaimon kaveri on tehnyt tätä jo kauan ilman vastakaikua. Nyt vasta viime aikoina nyt aktivoitunut kunnolla. 🤔

Ap

Vierailija
17/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen peruskivi: Ansoittaminen.

Vierailija
18/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varovasti! Rouvasi on käskenyt tämän operaation, ja olet jo osittain kävellyt miinakenttään. Sua testataan!

Vierailija
19/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet mokaavat tuossa vaiheessa. Menevät ansaan.

Suurin osa miehistä ei koskaan selviä testistä.

Vierailija
20/28 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä aliarvioi naisten kataluutta. Joko avovaimosi on laittanut kaverinsa testaamaan uskollisuuttasi, tai kaveri ei pidä sinusta ja yrittää erottaa teidät usuttamalla sinut pettämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi