Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää olla kiltin näköinen nainen

Vierailija
30.12.2018 |

Kuulen usein, että olen kiltin näköinen. Sitten jos on vireillään joku suhde tai sutina tms. niin tulee itselle ajatus, että sillä toisella on nyt sellainen mielikuva, että olen jotenkin erityisen kiltti ja pitäisi sitten jotenkin lunastaa tämä odotus. Tässä taas yksi ongelma ulkonäköasioihin, kun täällä on saanut lukea, että joku on liian kaunis ja toinen on liian ruma. Kuinka helposti teet päätelmiä ihmisen ulkonäön suhteen? Tai onko sinulla joku samantapainen ulkonäköjuttu, jonka koet ongelmaksi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo on ongelma? Etkö ole kiltti vai etkö haluaisi olla kiltti?

Vierailija
2/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin huolettaa se, että näytän kiltiltä ja tavalliselta, enkä mitenkään särmikkäältä tai persoonalliselta. Jos vaihtaisin piilarit silmälaseihin, niin asia voisi muuttua edes hieman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelma on tuo, että oletan sen toisen ajattelevan, että olen jotenkin erityisen kiltti. No, sitä kai perusluonteeltani olenkin mutta en haluaisi, että se näkyy heti naamasta.. en kuitenkaan minä mikään kokopäiväinen enkeli ole ja se, että luulen toisen odottavan kiltteyttä, niin tulee tavallaan suorituspaineita, jos se oletusarvo on kiltti.

Vierailija
4/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kyllä omanlaisensa ongelmat. 

Vierailija
5/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia paranee, kun ikä vetää suupielet alaspäin, tuo pystysuoran viivan kulmakarvojen väliin ja roikauttaa buldogin posket esille.

T. entinen kiltin näköinen, nyt 5-kymppinen

Vierailija
6/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näytän kiltiltä. Mitä haittaa siitä on? Eikö ole parempi näyttää kiltiltä, mutta tarvittaessa ottaa kynnet esiin, kuin näyttää kovikselta, mutta ei osaakaan taistella?

Vierailija
7/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin huolettaa se, että näytän kiltiltä ja tavalliselta, enkä mitenkään särmikkäältä tai persoonalliselta. Jos vaihtaisin piilarit silmälaseihin, niin asia voisi muuttua edes hieman.

Juuri tuo! Haluaisin just noita mainitsemiasi piirteitä. Meikit tai pukeutuminen ei auta, näytän vain naurettavalta, jos yritän olla jotenkin särmempi.

Vierailija
8/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perusilme tulkitaan aina niin että olisin surullinen.

Ärsyttävää.

Vierailija
9/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On päinvastainen juttu, eli pidetään vihaisena vaikka en ole. Ja jo mainituista syistä, eli suupielet roikkuu iän takia.

Huomio jonnet! Vielä se teilläkin hymy hyytyy! 😞

10/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ja viaton look on minusta juuri paras.

Right now, I'm in a state of mind
I wanna be in like all the time
Ain't got no tears left to cry

Vierailija
11/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kiltiltä ja olen kiltti, mutta ihmiset ottavat aika kovana loukkauksena, jos sitten olenkin jämäkkä, enkä mikään kynnysmatto. Vaikea tulla otetuksi vakavasti, jos näyttää liian kiltiltä.

T. Kiltin näköinen mies (41-v.)

Vierailija
12/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kilttejä hyväksikäytetään. Se on sama minkä näköinen olet. Asenne ratkaisee.

Vierailija
13/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On päinvastainen juttu, eli pidetään vihaisena vaikka en ole. Ja jo mainituista syistä, eli suupielet roikkuu iän takia.

Huomio jonnet! Vielä se teilläkin hymy hyytyy! 😞

Sama juttu! On uskomattoman ärsyttävää, kun olen ihan hyvällä tuulella ja sitten joku tuntematon tulee sanomaan, että mitä mökötät tai miksi olet vihainen.. siitä se sitten ärsytys nousee maksimiin ja olen vihainen.. saman näköinen kuitenkin kuin silloin aluksi kun olin hyvällä tuulella 😃

Vierailija
14/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän kiltiltä ja olen kiltti, mutta ihmiset ottavat aika kovana loukkauksena, jos sitten olenkin jämäkkä, enkä mikään kynnysmatto. Vaikea tulla otetuksi vakavasti, jos näyttää liian kiltiltä.

T. Kiltin näköinen mies (41-v.)

Riippuu toimintaympäristöstä. Terveet suhteet ei perustu valta-asetteluun.

On laadukasta olla lempeä mutta luja. Se on harvinaista.

Me kukoistetaan vähän vanhempina.

Vierailija
15/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltti tyttö

Vierailija
16/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin inhottaa! Aiheuttanut jopa ongelmia. Nuorempana ulkomaalaiset miehet aina ahdistelemassa bussipysäkillä. Olen älykäs, skarppi ja kaikkea muuta kuin naivi.

Terapiassakin olen tästä asiasta käynyt. Inhottaa että ulkonäkö on täysin eri kun mitä henkisesti on. Pieni ylipaino sen kun pehmentää entisestään.

Vierailija
17/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin vaimoni kaverin häissä. Ujo, hiljainen kuuntelija, kaunis. Ei ehkä raflan eka poka, mutta kaunis silti. Puhu muutamilla lauseilla kun puhui, mutta oli enemmän kuuntelijan roolissa ja huomaamaton. Se oli se juttu miks lähestyin häntä. Se ujous ja pieni epävarmuus mikä sillä oli siinä, kun pyysin ulos sitä. Sain pakit ekaksi. En mä pystyny unohtaa sitä. Siinä vaan oli jotain niin erikoista, että soitin frendille ja sanoin pistäs sen naisen numero tai sano vaimolles että soittaa sille saako sen numeron antaa mulle. Sai antaa ja soitin.

Vierailija
18/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan sama! Kyllä se luo epämiellyttäviä ennakkoluuloja ja sitten ne ajan kanssa murenee. Yllätys! Olenkin ihan tavallinen ja ehkä jopa keskivertoa vähemmän kiltti, mutta en kyllä itse ole ikinä muuta esittänytkään.

Vierailija
19/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi se on kuin resting bitch face