Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestätkö paremmin nälkää vai väsymystä?

Vierailija
30.12.2018 |

Minulla on kaveri joka tulee suorastaan vihamieliseksi, jos ei saa ruokaa vähintään neljän tunnin välein. Syötyään on taas leppoisa oma itsensä. Minä en taas kestä väsymystä, vaikka voin olla kevyesti vaikka koko päivän syömättä. Väsyneenä olen erittäin vihainen. Onneksi unenlahjani ovat erinomaiset.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholii vie nälkää ja antaaa energiaa.

Vierailija
2/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä ei ole ongelma. Väsymystä on vaikea kestää. Olen väsyneenä ärtyisä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kumpaakin.

Vierailija
4/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkää kestän mutta en väsymystä. Jos on ollut huonot yöunet niin päivästä ei tule mitään. Töissä kelloa vilkuilen jatkuvasti ja lasken tunteja milloin pääsen kotiin nukkumaan. Olen myös kuin humalainen aamuisin usean tunnin, jos en ole nukkunut tarpeeksi.

Vierailija
5/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän nälkää hyvin, väsymystä heikosti. Aamulla on tuskaa nousta lähes aina vaikka olisi nukkunutkin ihan hyvin, saati sitten jos ei ole. En ikinä totu olemaan väsynyt, vaikka olen vuosikausia kärsinyt uniongelmista.

Syömättä voin olla vaikka päivän tai pari jos täytyy.

Vierailija
6/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän paremmin nälkää.

Nälkä tekee mut vaan kiukkuiseksi

mutta väsymys (esim uneton yö) aiheuttaa mulle masentuneita ajatuksia ja voimakasta ahdistusta.

Vierailija
7/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneenä kestää nälkää parhaiten.

Vierailija
8/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, yleensä nälkä auttaa pysymään hereillä väsyneenäkin. Eipä noista kumpikaan liikaa häiritse jos kohtuuden rajoissa mennään (ei siis päiväkausien valvomisia tai syömättömyyttä), väsymys ehkä hieman enemmän.

9/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkää. Varsinkin jos väsymys johtuu unen puutteesta. Unettomuus aiheuttaa minulla huonotuulisuutta.

Pystyn hyvin olemaan pitkiä aikoja syömättä. Nuorena saatoin esim. kävellä koko päivän ja syödä vasta illalla ensimmäisen kerran. Olen aina ollut hoikka.

Vierailija
10/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkää kestän, väsymystä en.

Vierailija
11/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymystä, johon olen pitkien syöpähoitojen jälkeen tottunut. Ferritiiniäni tutkitaan hematologisella poliklinikalla ja minuun mahdollisesti tiputetaan rautaa.

Nälkää kestän yleensä hyvin.

Vierailija
12/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys on kamalaa ja tekee minut vihaiseksi. Syömättä voin olla vaikka aamusta iltaan asti, joskus olenkin huomannut illalla että en ole syönyt kuin aamupalan ja pitäisiköhän jotain muutakin syödä.

Vierailija
13/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymykseen olen tottunut mutta nälkää en kestä yhtään. Ylävatsa kouristelee, oksettaa, huimaa ja tuntuu ettei kestä yhtään. Putoan nopeasti hypoklygemian puolelle, siitä oireet.

Juominen ei auta vaan pitää syödä jotain. Jos nälkä iskee yöllä syön banaanin yms. Päivisin syön pieniä annoksia mutta suht usein. Mitä vähemmän hiilareita sen vähemmän nälkäkohtauksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme