Kannattaako alkaa suhteeseen kovan jääkiekkofanin kanssa?
Onko elämä vain sitä, että toisen kaikki aika kuluu pelkästään penkkiurheillessa. Pelejä pitää käydä katsomassa paikan päällä jäähallilla ja televisiostakin tulee jatkuvalla syötöllä otteluita, joita pitää seurata.
Onko jollakin kokemusta tällaisesta kumppanista? Otanko ja jätänkö?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
No et jää!!
Oletko mies vain nainen ja onko sinulla omakohtaista kokemusta vastaavasta suhteesta?
Ei kannata! Jääkiekko menee kaiken edelle. Ainut pelastus suhteelle on että sinäkin kiinnostut jääkiekosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata! Jääkiekko menee kaiken edelle. Ainut pelastus suhteelle on että sinäkin kiinnostut jääkiekosta.
Tätä vähän pelkäänkin. ap
Eiköhän mies nyt ymmärrä kumpi on tärkeämpää..
Vierailija kirjoitti:
Tällaiselle herralle kiekko on ykkönen. Lieveilmiöineen, sisältäen kalliit ja aikaavievät kosteat matsireissut, pierevät jäkisjunttikaverit ym. Jos lapsia saatte, hän toivoo heistä kiekoilijaa ja sen eteen tehdään duunia ja rahaa palaa.
Katselin 5v itse ja luovutin.
Jos itseäs ei jäkis kiinnosta, etsi kultturellimpi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiselle herralle kiekko on ykkönen. Lieveilmiöineen, sisältäen kalliit ja aikaavievät kosteat matsireissut, pierevät jäkisjunttikaverit ym. Jos lapsia saatte, hän toivoo heistä kiekoilijaa ja sen eteen tehdään duunia ja rahaa palaa.
Katselin 5v itse ja luovutin.
Jos itseäs ei jäkis kiinnosta, etsi kultturellimpi mies.
Tämäkin vielä. Mies tosiaan haluaa lapsia, mutta minä en enää. Ehkä on vain parempi luovuttaa tässä vaiheessa, kun suhde ei ole ehtinyt vielä vakavoitumaan. ap
No riippuu. Siis tiedät vain, että on kova jääkiekkofani, etkä sitä miten se näyttäytyy?
Mikä joukkue? Tapparafanit ovat vaikeimpia
Ei ikinä enää. Jääkiekkifanit ovat hitainta porukkaa. Samaa sarjaa TLC -kanavan fanien kanssa.
Yhhh..
Olen ollut kovan jääkiekkofanin kanssa, jolla suhde meni edelle. Ei katsonut kaikkia mahdollisia pelejä vaan katsoi jos oli sopiva hetki. Ei tosiaan käynyt "kaikissa matseissa" eikä edes kerran kuussa. Toki jääkiekko, NHL ja änärin pelaaminen on aika tylsää ja kun toinen on fani, noita on luultavasti vähän joka puolella, että makuasia jaksaako sitä.
Katsooko joku ihan oikeasti vielä lätkää? Luulin sen fanittamisen olevan jo about yhtä noloa kuin julkijuopottelun.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, monestako sulla on sitten kokemusta? Tapparafanien vaikeudesta olen, yllättäen, kuullut lähinnä ilvesfaneilta.
Enää en ryhtyisi. Se, että koko elämä aikataulutetaan NHL:n pelien (ja muiden lähetysten) mukaisesti, on jo riittävän ärsyttävää, mutta kun sen kanssa tulee muutama muu lieveilmiö, kuten:
- ne kaikki jääkiekkofanit kaverit teille aina pelin aikaan (myös arkisin klo 3:00 alkavia pelejä katsomaan)
- ne ei osaa olla hiljaa, vaan huutavat
- äijä on koko ajan nenä kiinni puhelimessa tutkimassa NHL:n uusimpia pelaaja- yms. uutisia
- ei se oikein osaa muusta edes puhua kuin jääkiekosta
- jääkiekko menee AINA KAIKEN MUUN EDELLE. Hän on jättänyt väliin yhdet häät ja jopa hautajaiset. Ja ei, ei voi katsoa tallennetta pelistä, koska se ei ole sama asia.
Lapsia en sentään erehtynyt tuon kanssa tekemään. Tässä nyt ollaan kuitenkin, on siinä riittävästi muita hyviä puolia. Mutta kyllä aina NHL:n pudotuspelien ja finaalien aikana olen hermoromahduksen (ja avioerohakemuksen) partaalla.
Niin ja siis mua ei voisi jääkiekko vähempää kiinnostaa. Joskus harmittaa tuon miehen puolesta, kun sille sopisi paremmin joku sellainen nainen, jota kiinnostaisi. Voisivat yhdessä fanittaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän mies nyt ymmärrä kumpi on tärkeämpää..
Miehelle jolle se penkkiurheilu on lajista riippumatta henki ja elämä, kyllä aina asettaa sen harrastuksen ykköseksi. Kyllä tämä on niin moneen kertaan todettu. Kannattaa mieluummin iskeä joku jääkiekkoilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, monestako sulla on sitten kokemusta? Tapparafanien vaikeudesta olen, yllättäen, kuullut lähinnä ilvesfaneilta.
Jaa. Tapparafani triggeröityi.
Aikuisen ihmisen minkä tahansa asian fanaattinen fanitus on noloa. Oli kyseessä sitten jääkiekko, amerikanraudat, Kardashianit tai mikä tahansa. On OK käydä matseissa silloin tällöin tai katsoa pelit kotona, mutta jos pitää lähteä viikottain bussikyydillä muille paikkakunnille matseihin ja ripustaa lätkäjoukkueen pelipaita seinälle niin menee yli.
Itselläni miehen valinnassa yksi tärkeä kriteeri oli se, ettei sillä ole mitään intohimoisia harrastuksia, jotka sitovat ja vievät aikaa. Esim. Kalastus, metsästys ja penkkiurheilu ovat ehdoton turn-off.
Vierailija kirjoitti:
No riippuu. Siis tiedät vain, että on kova jääkiekkofani, etkä sitä miten se näyttäytyy?
Aloituksessa kerroin, miten se ilmenee. ap
Jäänkö jääkiekolle aina kakkoseksi, jos alan tämän miehen kanssa vakavampaan suhteeseen? ap