Vaimo vain siivoaa, käy lenkillä ja
laittaa ruokaa. Käy myös harrastuksessaan viikonloppuisin. Vaimo ei järjestä mitään tekemistä minun ja teinien kanssa. Ei kiitä mistään, mitä minä teen kodissamme. Kuten remonttia ja sen sellaista. Valittaa siitä, kun syön muroja aamupalaksi ja käytän verkkareita. Tuntuu siltä, että antaa seksiä vain velvollisuudesta. Pahalta tuntuu.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku mun mies 😮. Paitsi ettei siivoa.
Ajattelin ihan samaa. Paitsi ettei meillä laita edes ruokaa.
Vaimo ei järjestä...? Miten olis jos ihan itse järjestäisit ja siivoaisit ja tekisit ruokaa? Miksi sinua pitää kiittää töistä, joita teet ihan omassa kodissasi?
Millaisessa romukodissa asutte jos sitä tarvitsee jatkuvasti remontoida? Jospa juuri se ärsyttää vaimoasi?
Vaimosi on siivooja ja kokki. Pitäisikö olla myös ohjelmatoimisto?
Teet koko ajan remonttia vai? Ja varmaan kiität sitten vaimoa siivoamisesta jos odotat kiitosta remontoinnista?
Vierailija kirjoitti:
laittaa ruokaa. Käy myös harrastuksessaan viikonloppuisin. Vaimo ei järjestä mitään tekemistä minun ja teinien kanssa. Ei kiitä mistään, mitä minä teen kodissamme. Kuten remonttia ja sen sellaista. Valittaa siitä, kun syön muroja aamupalaksi ja käytän verkkareita. Tuntuu siltä, että antaa seksiä vain velvollisuudesta. Pahalta tuntuu.
Ihan kuin vaimoni, paitsi, ettei hän käy lenkillä, laita ruokaa, ei juurikaan siivoa eikä anna seksiä, edes säälistä.
"Vaimo vain tekee meille ruoat ja siivoaa. Eikä edes kiitä siitä että minäkin teen jotain!"
Joo-o, on se kauheaa.
Kiitätkö sinä vaimoasi siivoamisesta ja ruoanlaitosta? Arvostatko sitä, että vaimosi huolehtii itsestään leinkkeilemällä? Mitä yhteistä kivaa sinä olet järjestänyt teille kahdelle ja koko perheelle?
Sanon aina kiitos, kun nousen ruokapöydässä. Ja sitä ihmettelen että, kun syön muroja vaimo nyrpistää nenää.
Vierailija kirjoitti:
Sanon aina kiitos, kun nousen ruokapöydässä. Ja sitä ihmettelen että, kun syön muroja vaimo nyrpistää nenää.
Ei tuota kannata ihmettelemään jäädä.
Ihan ku mun mies joka ei koskaan järjestä mitään yhteistä tekemistä. Eikä remontoi, ei siivoa, ei tee ruokaa, ei harrasta mitään. Eikä saa seksiä.
Ihan ku mun mies 😮. Paitsi ettei siivoa.