Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo vain siivoaa, käy lenkillä ja

Vierailija
30.12.2018 |

laittaa ruokaa. Käy myös harrastuksessaan viikonloppuisin. Vaimo ei järjestä mitään tekemistä minun ja teinien kanssa. Ei kiitä mistään, mitä minä teen kodissamme. Kuten remonttia ja sen sellaista. Valittaa siitä, kun syön muroja aamupalaksi ja käytän verkkareita. Tuntuu siltä, että antaa seksiä vain velvollisuudesta. Pahalta tuntuu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku mun mies 😮. Paitsi ettei siivoa.

Vierailija
2/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ku mun mies 😮. Paitsi ettei siivoa.

Ajattelin ihan samaa. Paitsi ettei meillä laita edes ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei järjestä...? Miten olis jos ihan itse järjestäisit ja siivoaisit ja tekisit ruokaa? Miksi sinua pitää kiittää töistä, joita teet ihan omassa kodissasi?

Vierailija
4/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa romukodissa asutte jos sitä tarvitsee jatkuvasti remontoida? Jospa juuri se ärsyttää vaimoasi?

Vierailija
5/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on siivooja ja kokki. Pitäisikö olla myös ohjelmatoimisto? 

Vierailija
6/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet koko ajan remonttia vai? Ja varmaan kiität sitten vaimoa siivoamisesta jos odotat kiitosta remontoinnista?

Vierailija
7/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laittaa ruokaa. Käy myös harrastuksessaan viikonloppuisin. Vaimo ei järjestä mitään tekemistä minun ja teinien kanssa. Ei kiitä mistään, mitä minä teen kodissamme. Kuten remonttia ja sen sellaista. Valittaa siitä, kun syön muroja aamupalaksi ja käytän verkkareita. Tuntuu siltä, että antaa seksiä vain velvollisuudesta. Pahalta tuntuu.

Ihan kuin vaimoni, paitsi, ettei hän käy lenkillä, laita ruokaa, ei juurikaan siivoa eikä anna seksiä, edes säälistä.

Vierailija
8/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
9/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaimo vain tekee meille ruoat ja siivoaa. Eikä edes kiitä siitä että minäkin teen jotain!"

Joo-o, on se kauheaa.

Vierailija
10/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitätkö sinä vaimoasi siivoamisesta ja ruoanlaitosta? Arvostatko sitä, että vaimosi huolehtii itsestään leinkkeilemällä? Mitä yhteistä kivaa sinä olet järjestänyt teille kahdelle ja koko perheelle?

Vierailija
11/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aina kiitos, kun nousen ruokapöydässä. Ja sitä ihmettelen että, kun syön muroja vaimo nyrpistää nenää.

Vierailija
12/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon aina kiitos, kun nousen ruokapöydässä. Ja sitä ihmettelen että, kun syön muroja vaimo nyrpistää nenää.

Ei tuota kannata ihmettelemään jäädä.

Vierailija
13/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku mun mies joka ei koskaan järjestä mitään yhteistä tekemistä. Eikä remontoi, ei siivoa, ei tee ruokaa, ei harrasta mitään. Eikä saa seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme