Mikä vegaanijuustokastike sopii tacoille
Kommentit (32)
Vuohenjuustosta kun sulattelee kastikkeen, niin on vegaaneillekin kosher.
Kutunjuustosta ja kaurakermasta syntyy hyvä kastike, joka on vegaaneillekin sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Kutunjuustosta ja kaurakermasta syntyy hyvä kastike, joka on vegaaneillekin sallittua.
Jaahas, ”kuttis” on taas päässyt vauhtiin :D
Vierailija kirjoitti:
Kylmä kastike? Käyttäisin vegaanista maustamatonta jogurttia tai ns. ranskankermaa ja lisäisin joko itse sopivia mausteita tai käyttäisin jotain valmista dippijauhetta.
Jogurtti ja ranskankerma? Onko kyseessä varmasti laktovegaani?.
Kuuluuko tacoihin edes juustokastike? Juusto kyllä, mutta tässä vissiin meinataan sitä cheddar ”juustodippiä” mitä näkee ”meksikolaisen” ruuan kanssa tarjottuna. Henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi kukaan haluaisi syödä jotain niin iljettävää, joten itse suosittelen jättämään pois kokonaan, tekemään vaikka jugurttikastikkeen (tasapainottaa tulisuutta eli sama idea), tai laittamaan rehellisesti vegejuustoraastetta. Vegejuustoista, ja käsittääkseni myös jostain pähkinästä saa tehtyä kastikkeen, jos on ihan pakko saada siinä muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmä kastike? Käyttäisin vegaanista maustamatonta jogurttia tai ns. ranskankermaa ja lisäisin joko itse sopivia mausteita tai käyttäisin jotain valmista dippijauhetta.
Mitään laktovegaaneja ole olemassakaan.
T:carnivegaani.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko tacoihin edes juustokastike? Juusto kyllä, mutta tässä vissiin meinataan sitä cheddar ”juustodippiä” mitä näkee ”meksikolaisen” ruuan kanssa tarjottuna. Henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi kukaan haluaisi syödä jotain niin iljettävää, joten itse suosittelen jättämään pois kokonaan, tekemään vaikka jugurttikastikkeen (tasapainottaa tulisuutta eli sama idea), tai laittamaan rehellisesti vegejuustoraastetta. Vegejuustoista, ja käsittääkseni myös jostain pähkinästä saa tehtyä kastikkeen, jos on ihan pakko saada siinä muodossa.
"vegejuustoja" ei ole olemassakaan.
Mihin vegaani tarvitsee juustoja tai tacoja? Syököön vain itujaan ja soijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseisistä vegaanituotteista jostain syystä käytetään maitotuotteiden nimityksiä, vaikka ne ovatkin vegaanisia. Sikäli selkeää, että nimestä voi päätellä, millaisesta tuotteesta on kyse, mm. kostuumuksen.
Pekoni-cheddarkastike sopii todella hyvin tacoihin.
Itse olen vegaani syödessäni töissä tai ystävien kanssa, mutta yksin kotona palkitsen itseni paremmilla liharuuilla. Nytkin on upea paahtopaisti uunissa valmistumassa. Suosittelen muillekin!
Tuollaisia ei olekaan Jogurtti ja ranskankerma molemmat ovat MAITOtuotteita. Jotain valkoista kasvisrasvakarrageenisotkua voi olla mutta Jogurttia tai ranskankermaa ne eivät ole nähneetkään.