Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vegaanijuustokastike sopii tacoille

Vierailija
30.12.2018 |

Ev

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä kastike? Käyttäisin vegaanista maustamatonta jogurttia tai ns. ranskankermaa ja lisäisin joko itse sopivia mausteita tai käyttäisin jotain valmista dippijauhetta.

Tuollaisia ei olekaan Jogurtti ja ranskankerma molemmat ovat MAITOtuotteita. Jotain valkoista kasvisrasvakarrageenisotkua voi olla mutta Jogurttia tai ranskankermaa ne eivät ole nähneetkään.

Vierailija
22/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohenjuustosta kun sulattelee kastikkeen, niin on vegaaneillekin kosher.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutunjuustosta ja kaurakermasta syntyy hyvä kastike, joka on vegaaneillekin sallittua.

Vierailija
24/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutunjuustosta ja kaurakermasta syntyy hyvä kastike, joka on vegaaneillekin sallittua.

Jaahas, ”kuttis” on taas päässyt vauhtiin :D

Vierailija
25/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä kastike? Käyttäisin vegaanista maustamatonta jogurttia tai ns. ranskankermaa ja lisäisin joko itse sopivia mausteita tai käyttäisin jotain valmista dippijauhetta.

Jogurtti ja ranskankerma? Onko kyseessä varmasti laktovegaani?.

Vierailija
26/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko tacoihin edes juustokastike? Juusto kyllä, mutta tässä vissiin meinataan sitä cheddar ”juustodippiä” mitä näkee ”meksikolaisen” ruuan kanssa tarjottuna. Henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi kukaan haluaisi syödä jotain niin iljettävää, joten itse suosittelen jättämään pois kokonaan, tekemään vaikka jugurttikastikkeen (tasapainottaa tulisuutta eli sama idea), tai laittamaan rehellisesti vegejuustoraastetta. Vegejuustoista, ja käsittääkseni myös jostain pähkinästä saa tehtyä kastikkeen, jos on ihan pakko saada siinä muodossa.

Vierailija
27/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään laktovegaaneja ole olemassakaan.

T:carnivegaani.

Vierailija
28/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko tacoihin edes juustokastike? Juusto kyllä, mutta tässä vissiin meinataan sitä cheddar ”juustodippiä” mitä näkee ”meksikolaisen” ruuan kanssa tarjottuna. Henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi kukaan haluaisi syödä jotain niin iljettävää, joten itse suosittelen jättämään pois kokonaan, tekemään vaikka jugurttikastikkeen (tasapainottaa tulisuutta eli sama idea), tai laittamaan rehellisesti vegejuustoraastetta. Vegejuustoista, ja käsittääkseni myös jostain pähkinästä saa tehtyä kastikkeen, jos on ihan pakko saada siinä muodossa.

"vegejuustoja" ei ole olemassakaan.

Vierailija
29/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkovuotosoosi sopii hyvin!😂

Vierailija
30/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin vegaani tarvitsee juustoja tai tacoja? Syököön vain itujaan ja soijaa.

Vierailija
31/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseisistä vegaanituotteista jostain syystä käytetään maitotuotteiden nimityksiä, vaikka ne ovatkin vegaanisia. Sikäli selkeää, että nimestä voi päätellä, millaisesta tuotteesta on kyse, mm. kostuumuksen.

Vierailija
32/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekoni-cheddarkastike sopii todella hyvin tacoihin.

Itse olen vegaani syödessäni töissä tai ystävien kanssa, mutta yksin kotona palkitsen itseni paremmilla liharuuilla. Nytkin on upea paahtopaisti uunissa valmistumassa. Suosittelen muillekin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi