Makoilin eilen lusikassa toisen miehen kanssa ja omatunto kolkuttaa
Olin eilen kaveriporukalla juhlimassa. Illalla kaikki muut kaverini lähtivät, ja jäin kahdestaan miespuolisen ystäväni kanssa juttelemaan. Asunto on pieni, ja makoilimme sängyllä, ja tämä ystäväni kietoi kätensä tiukasti ympärilleni ja pötkötimme siinä jonkin aikaa. Tiedostin, että ylitin rajan ja en todellakaan haluaisi, että mieheni makoilisi naispuoleisen kaverinsa kanssa noin intiimisti.
Nyt minulla on ihan hirveän huono omatunto, vaikka mitään kourimista tai sellaista ei tapahtunut. Kertoisinko miehelle vai en? Minusta tuntuu, että minulla on hiukan tunteita tätä kaveriani kohtaan, ja nyt päätinkin ottaa etäisyyttä häneen. Mitä te tekisitte?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kostuiko torttu lainkaan?
Takuuvarmasti kastui, kun kerran tunteitakin on.
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään kerro, mutta miksi se lusikassaolo olisi sinulle sallittua, mutta miehellesi ei?
Ei se minullekaan ole sallittua ja siksi tunnenkin niin valtavan huonoa omaatuntoa tuosta. Ärsyttävää että menin olemaan niin heikko ja annoin tunteiden viedä.
Varmaan parempi olla kertomatta ja kärsiä nyt ja muistaa miten kamalalta tämä tuntuu, jotten enää koskaan tee tämmöistä miehelleni. En olisi ikinä kuvitellut että näin pääsisi käymään, koska olen niin vahvasti ajatellut olevani yhden miehen nainen.
Ap
Älä soimaa itseäsi liikaa, ihmisiä tässä kaikki ollaan. Nyt kun tiedät miten pahalta tuommoinen tuntuu jälkikäteen, et varmasti lähiaikoina ole pötköttelemässä vieraiden miesten vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko miehellä jöpöttää?
Tunsin, että jonkin verran jöpötti.
Heh. Itselläni on tapana makoilla sängyssä yhden miespuolisen kaverini kanssa. Jutellaan, nauretaan ja ollaan lähekkäin. Joskus jopa nukutaan pienet päikkärit vierekkäin.
Yleensä kyllä olen täydellisen rehellisyyden ja avoimuuden kannalla. Tässä tapauksessa katsoisin kertomisesta olevan enemmän haittaa kuin hyötyä. Pitäisin tapahtunutta tosiaan varotussingaalina, kärsisin morkkikseni yksin, pitäisin etäisyyttä kaveriin ja miettisin mikä omassa suhteessa on pielessä ja miten sen korjata. Jotain han on vialla kun edes tulee mieleen jäädä kun toiset kaverit lähtee.
Ap on niin löysä ja kännissä ettei edes huomannut kun laskin siemenet sisään, aika kiinteät hyvät tissit, kannattaa makoilla lusikassa kavereiden kanssa, nyt vaan uutta etsimään kun tuo on koettu.
Ja jos (varattu)mies olisi tänne avautunut, että makoili lusikassa varatun naisen kanssa, niin paskamyrsky ja haukunta olisi taattu, nyt paapotaan ja silitellään 'ihmisiä me vaan ollaan' 'älä kerro, miehesi vain suuttuu'. Sama homma mediassa, miehiä syyllistetään pettämisestä, naisia kannustetaan ja glorifioidaan kuinka ihanaa on kun on rakastaja, vaikka miestäni rakastankin. Naiset on alhaisia kaksinaismoralisteja.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos (varattu)mies olisi tänne avautunut, että makoili lusikassa varatun naisen kanssa, niin paskamyrsky ja haukunta olisi taattu, nyt paapotaan ja silitellään 'ihmisiä me vaan ollaan' 'älä kerro, miehesi vain suuttuu'. Sama homma mediassa, miehiä syyllistetään pettämisestä, naisia kannustetaan ja glorifioidaan kuinka ihanaa on kun on rakastaja, vaikka miestäni rakastankin. Naiset on alhaisia kaksinaismoralisteja.
Naisena järkytyin näistä vastauksista missä hyssytellään teon vakavuutta..
En voisi itse olla kertomatta. Jos valehtelen niin mulle tulee itselle tosi paha olo.
Toisaalta kertominen olisi todella itsekästä mutta mieheni ansaitsee rehellisen naisen että voi itse päättää haluaako jatkaa.
Varmaan olisi vihainen ja luottamuspula olisi melkoinen, mutta uskon että kyllä mä saisin virheeni korjattua jotenkin kunhan en toista sitä.
Jos toinen ei tiedä, ei murheita ole. Ei ihan kaikkia asioita tarvitse avata. Jos jää kertaan tai kahteen, ei hätää. Jos on jatkuvaa, kannattaa erota.