Jos 35v nainen käyttää lempinimeä "Marza" mitä voin olettaa olevan vastassa kun lähden treffeille?
Naiset, auttakaa minua. Millainen mielikuva tällaisesta ihmisestä tulee? Kuvaa ei ole halunnut itsestään näyttää.
Kommentit (24)
Räväkkä täti jolla tupakan syömä kova ääni. Yrittää olla seurueen keskipiste.
Ei mitään hajua. Marza jää mysteeriksi.
Turha mennä. Oot jo päättänyt minkälainen on.
Mulla on naispuoleinen ystävä 'Mara' (Marianna). Hän on sosiaalinen ja rempseä, kouluttautunut miesvaltaiselle alalle. Vientiä tuntuisi riittävän, vaikka ulkonäkö on suomalaista keskivertoa (tai hieman alempaa).
Onko hän Marica oikealta nimeltää?
Mä tiedän yhden, joka kutsuu itseään Marzaksi. Oikea nimi ei sinnepäinkään.
Rempseä iskelmäfani, joka on hulluna erääseen jääkiekkojoukkueeseen.
Ikää juuri tuo 35.
Yh äiti. Rämeä viskibasso.
Räkättävä nauru.
Raha tiukassa.
Helppo saada kammarin puolelle.
Tatuoitu, mustatukkainen, jätkämäinen.
Tulee jotenkin ihan väkisin mieleen sellainen rempseä "hyvä jätkä"- tyyppinen nainen joka on päättänyt kulkea omia polkujaan. Sinun pitää olla huumorintajuinen perusäijä joka harrastaa aika tavallisia juttuja ja antaa naisensa tehdä omia juttujaan ilman turhia draamailuja. Paljon asioita pitää tehdä myös yhdessä, hän ei välttämättä halua passattavaa mieslasta vaan sinä teet hänen kanssaan keittiöhommat jotta hän ehtii kanssasi huoltamaan autoa ja pudottamaan lunta katolta. Kesällä saatatte hurauttaa harrikoilla johonkin kun olette yhdessä talvella laitelleet niitä. Onko itselläsi valmiuksia sellaiseen?
En kyllä tiedä mihin suuntaan Marza on peruskoulun jälkeen kehittynyt. Luokallani oli yksi Marketta, jonka lempinimi oli Marza. Vankkarunkoinen typerähkö ja täydellistä wt yh-ainesta. Meni amikseen ja katosi näköpiiristä.
No pyydä se kuva jos niin jänskättää!
Hipahtava.Pitkä punertava tukka,värikkäät vaatteet,koruja paljon.Hauska ja rempseä, lähinnä elämän koulun käynyt.Oma mielikuvani olisi.
Martina Aitolehti, eikös hän ole just eronnut. Onnea teille.
Jotain sellaista, kuten näyttelijätär Marza Warsinske. *sin
Kitaristi Marzi Nymanin näköinen.
Jos päädytte parisuhteeseen, niin Marza tulee taatusti näille palstoille avautumaan sinun käytöksestäsi ja kyselemään vinkkejä sinun kyykyttämiseesi.
Jos se onkin Martina Aitolehti! Ei kertonut koko nimeään ja antanut kuvaansa, koska on julkkis.
Rempseä. Tykkää käydä lähiöbaareissa ja laulaa karaokea.