Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko huijausta, jos menee ensitreffeille ilman rillejä, vaikka muuten käyttää koko ajan?

Ikuinen rillipää
30.12.2018 |

Onko huijausta, jos menee ensitreffeille ilman rillejä, vaikka muuten käyttää koko ajan?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moinen teko täyttää yksiselitteisesti petoksen tunnusmerkistön.

Vierailija
22/39 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit vievät huomiota muilta kasvojen epäkohdilta. Tietysti vaatii sen että lasit sopivat kantajan kasvoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä huijausta. Tapasin nettitreffimiehen jolla ei yhdessäkään kuvassa ollut laseja. Treffeille tuli ne päässä. Petyin.

Ei ollut ainoa syy miksei nähty uudestaan mut lisäsi huonoa ensivaikutelma.

Rehellisyyttä... enhän minäkään pitänyt esillä kuvia joissa paljon meikkiä, kun en koskaan todellisuudessa esiinny nii .

Petyit?!!? En tiennytkään, että joku voi olla noin pinnallinen ja pikkuasioihin takertuva. :O Mun mielestä lasit miehellä on ehdottomasti hyvä juttu, tuovat tietynlaista särmää ja kiinnostavuutta olemukseen.

Vierailija
24/39 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen rillipää kirjoitti:

ei siinä tapauksessa, että asia tulee ilmi ekoilla treffeillä. Siis jotenkin luontevasti keskustelun lomassa. Ei tarvii ekassa lauseessa töksäyttää että mulla on piilarit nyt silmissä. :D Mutta siis niin, että vastapuoli on tietoinen tästä "ominaisuudesta".

Vierailija
25/39 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin paljon paremman näköinen rillit päässä kuin ilman niitä. Eli käytän nykyään aina laseja, nuorena vielä piilarit menikin baarissa mutta aikuisena haluaa jo peitellä kasvojen virheitä, lievää karsastusta jne.

Vierailija
26/39 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huijausta koska voithan sinä käyttää vaikka piilolinssejä. Oletteko muuten huomanneet niin baareissa ei montaa silmälaseja käyttävää naista näy? Käyttävät mielummin piilareita ja sitten kotona on seksikäs sihteerilook 😁

Vierailija
27/39 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huijausta.

Tärkeintä on, että tuntee olonsa luontevaksi ja itsevarmaksi. Jos lasit hermostuttavat, niin ota pois vaan.

Miksi ap tuntisi olonsa hermostuneeksi silmälasien kanssa, jos kerran käyttää niitä aina?

Vierailija
28/39 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä huijausta. Tapasin nettitreffimiehen jolla ei yhdessäkään kuvassa ollut laseja. Treffeille tuli ne päässä. Petyin.

Rehellisyyttä... enhän minäkään pitänyt esillä kuvia joissa paljon meikkiä, kun en koskaan todellisuudessa esiinny nii .

Petyit?!!? En tiennytkään, että joku voi olla noin pinnallinen ja pikkuasioihin takertuva. :O Mun mielestä lasit miehellä on ehdottomasti hyvä juttu, tuovat tietynlaista särmää ja kiinnostavuutta olemukseen.

Allekirjoitan, ja toimii myös naisella. Rillipäisenä saan kontaktin mukaviin ja järkeviin miehiin, joiden kanssa syntyy ”sutinaa”. Piilarit päässä kylkeen tunkee aina joku urpo, jonka kanssa mulla ei ole mitään yhteistä ja joka ei todellakaan sytytä.

Vierailija
29/39 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huijausta koska voithan sinä käyttää vaikka piilolinssejä. Oletteko muuten huomanneet niin baareissa ei montaa silmälaseja käyttävää naista näy? Käyttävät mielummin piilareita ja sitten kotona on seksikäs sihteerilook 😁

Ks. viesti 28. Suosittelen naisia kokeilemaan rillejä kapakassa. Voi olla, että ei siitä enää palaa takaisin piilareihin, mutta riippuu tyypistä. Kuljen minäkin usein kaverin kanssa, joka poimii niitä tyyppejä, joihin minä en koskisi. Meillä vaan on eri miesmaku.

Vierailija
30/39 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran treffeillä nainen kertoi, että käyttää piilareita ja mielessäni vähän ihmettelin tuollaista paljastusta. Ei siis haitannut oliko piilarit vai silmälasit koska itsekin käytän laseja.

Vierailija
31/39 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Onhan siellä jo meikit, lakat, geelit, botoxit, implantit tisseissä ja perseessä, kohottimet, kiristimet, kiinteyttäjät ja vartaloa muovaavat vaatteetkin?

Vierailija
32/39 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se huijausta ole, mutta järkevää, jotta saa vastapuolen ihastumaan paremmin. Olen aina tehnyt niin. Ensitreffeille ilman laseja, piilolasit päässä. Sitten hiljalleen alan harventaa piilolasien käyttöä, kun ulkonäön merkitys alkaa vähentyä. Ilman laseja ihminen vaan on viehättävämpi/komeampi. Lisäksi ilman laseja ihmisten ilmoilla (ravintolat, tanssipaikat jne.) liikkuessaan ihmiset kiinnostuvat enemmän ja saa enemmän treffipyyntöjä.

T. N 48 (= kokemusta on)

Minä en ole paremman näköinen ilman laseja. Silmäni näyttävät todella väsyneiltä, jos ei ole laseja ja koska ikää on 44 vuotta, niin silmänaluset eivät ole enää sileät, niin lasit vähän peittää turvotusta ja pienehköjä uurteita. Myös ajan myötä nenävarteen ovat jääneet punaiset ja hieman painautuneet jäljet silmälasien niistä 'pidikkeistä', eikä ne ole kovinkaan viehättävät (silmälasit sain 13-vuotiaana ja siitä lähtien pitänyt lähes päivittäin). Meikkikään ei enää peitä niitä, tosin en kovinkaan paksua meikkiä käytä, enkä edes päivittäin.

En voisi nykyään enää olla ilman laseja, koska en näe ilman niitä ja on lähinäön vaikeuttakin tullut, eli lasini ovat monitehot. Piilolaseja en voi käyttää silmän rasvakasvaimen takia.

Mitä tuohon loppuun tulee, en ole huomannut kiinnostuksen lisääntyvän, on sitten ollut lasit tai ei. Treffipyyntöjä ei ole tippunut 90-luvun jälkeen, vaikka vielä n. 10 vuotta sitten pystyin käymään juhlimassa ilman laseja. Näin se meillä joillakin menee. 

Vierailija
33/39 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huijausta, koska tuskinpa kukaan ajattelee rillien huonontavan tai parantavan ulkonäköä

Riippuu rilleistä. On paha jos ne onkin sellaiset nykymuodin mukaiset paksusankaiset pyöreät pöllölasit. Rumempia ei ole. Tai kirkuvan väriset:

Vierailija
34/39 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huijausta, mutta itse näytät paljon paremmalta ja seurustelukumppani on täydellinen -9 silmien tuomalla informaatiolla.

Vierailija
35/39 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussalaseilla näkevä voi nähdä vielä komeamman ilmestyksen ilman laseja.

Vierailija
36/39 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moinen teko täyttää yksiselitteisesti petoksen tunnusmerkistön.

Kuinka kauan tämä rikos on voimassa? Saanko haastaa mieheni oikeuteen kun oltiin lähemmäs pari kk tapailtu ennen kuin näin hänet ensimmäisen kerran lasit päässä? Nyt se on neljä vuotta ollut kotona niiden lasien kanssa.

Vierailija
37/39 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö siinä miehessä sitten ollut muuta hyvää, kuin se ulkonäkö? Ja sekin oli hyvä vain ilman niitä laseja? Senkö varassa meinasit suhdetta ylläpitää?

Pelkän kauniin/komean naaman kanssa ei pitkälle pötkitä.  

Tuskin tapailu pelkkiin laseihin kaatui, vaan juurikin luonteeseen. Eli ihan sama vaikka mies olisi tullut treffeille ilman laseja, olisit kuitenkin hänet kipannut, koska ei luonne/käytös miellyttänyt. Eli ihan sama, vaikka treffeille menee ilman laseja, niin ei se mihinkään vaikuta, jos ei luonteet sovi yhteen. 

Eli ei ole huijaamista mennä ilman laseja, suhde kaatuu muuhun kuin niihin laseihin, jos on kaatuakseen. Tai toisin päin, suhde kestää, jos on kestääkseen vaikka paljastuukin myöhemmin, että käytät laseja.

Vierailija
38/39 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen rillipää kirjoitti:

Kyseessä on törkeä petoksen yritys.

Vierailija
39/39 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainakin paljon paremman näköinen rillit päässä kuin ilman niitä. Eli käytän nykyään aina laseja, nuorena vielä piilarit menikin baarissa mutta aikuisena haluaa jo peitellä kasvojen virheitä, lievää karsastusta jne.

Sama, mutta kai tuokin on sitten huijausta:).