Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kannabis paratiisin kielletty puu?

Vierailija
29.12.2018 |

Näin väittää ainakin Irti Huumeista ry:n perustaja, Jouko Pallari.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ihmiset tosissaan? Kielletty hedelmä oli seksi. Raamatun tarinat ovat vertauskuvia, täytyy olla hölmö jos tämä on mennyt ohi...

Vierailija
22/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva pakkomielle jollain.

Tekeekö säännöllinen polttelu noin tyhmäksi vai olitko tyhmä jo syntyessäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä koska Raamattu ei sitä kerro. Olennaista kielletyn puun hedelmän syömisessä oli se että tekona se oli Jumalan tahdon rikkominen eli syntiinlankeemus.

Kannabis kuitenkin päihdyttää ja aiheuttaa muuntuneen tajunnantilan ja on siten rinnastettavissa alkoholista juopumiseen ja mahdollisesti noituuteen

Ei voi tosiaan rinnastaa. Alkoholi on erittäin vaarallinen ja väkivaltaa aiheuttava ja tappava huume, kannabis ei.

Kumpikin aiheuttaa haittoja.

Normaali ihminen ei tarvitse kumpaakaan päihdettä. Kun hoitaa mielenterveyden kuntoon, päihteet jäävät kuin itsestään!

Kannattaa kokeilla, on vieläpä ihan ilmaista!

Vierailija
24/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kielletty puu kun sadun mukaan se antoi tiedon, kannabis antaa vain harhoja.

Vierailija
25/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kielletty puu kun sadun mukaan se antoi tiedon, kannabis antaa vain harhoja.

Kokeilisit joskus niin tietäisit miten kannabis vaikuttaa. 

Vierailija
26/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä koska Raamattu ei sitä kerro. Olennaista kielletyn puun hedelmän syömisessä oli se että tekona se oli Jumalan tahdon rikkominen eli syntiinlankeemus.

Kannabis kuitenkin päihdyttää ja aiheuttaa muuntuneen tajunnantilan ja on siten rinnastettavissa alkoholista juopumiseen ja mahdollisesti noituuteen

Ei voi tosiaan rinnastaa. Alkoholi on erittäin vaarallinen ja väkivaltaa aiheuttava ja tappava huume, kannabis ei.

Kumpikin aiheuttaa haittoja.

Alkoholi on heti heroiinin jälkeen vaarallisin ja addiktoivin kova huume, joka tappaa ja myös aiheuttaa todella paljon väkivaltaa. Kannabis taas on vähähaittaisin päihde koko maailmassa, eikä ole edes todella runsaassa päivittäisessä lääkekäytössä aiheuttanut mitään uutisoituja ongelmia.

Vierailija
27/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieto kannabispäihtymys vastaa muutamaa viinilasillista, mutta on vähemmän haitallista. Se ei aiheuta harhoja.

Vierailija
28/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilisit joskus niin tietäisit miten kannabis vaikuttaa. 

Valitan. Ei tee edes mieli. Kaikki mieleen vaikuttavat on mulle melko no go. Alkoholinkin jätän pariin annokseen silloin harvoin kun juon. Muutoinkin tarpeeksi kaaos ajukopassa.

Vierailija
29/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutoinkin tarpeeksi kaaos ajukopassa.

joku rauhoittava kannabislajike voisi hyvin sopia sinulle.

Vierailija
30/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin se "tahmeuden" tunne alkoholissakin mua vieroksuttaa. Ajatukset katkeilevat ja tavalliset (mulle ainakin) poukkoilevat päättelyketjut muuttuvat käsittämättömiksi. Ihan kuin olisi menettänyt puolet aivokapasiteetistaan.

Vierailija
31/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin se "tahmeuden" tunne alkoholissakin mua vieroksuttaa. Ajatukset katkeilevat ja tavalliset (mulle ainakin) poukkoilevat päättelyketjut muuttuvat käsittämättömiksi. Ihan kuin olisi menettänyt puolet aivokapasiteetistaan.

kannabislajikkeita on todella paljon, joten kokeilemalla löytää aivan varmasti lajikkeen joka ei aiheuta mitään "tahmeuden" tuntua, mutta rauhoittaa mieltä.

Vierailija
32/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannabislajikkeita on todella paljon, joten kokeilemalla löytää aivan varmasti lajikkeen joka ei aiheuta mitään "tahmeuden" tuntua, mutta rauhoittaa mieltä.

Miksi mun tarvitsisi? Tämä on perustava osa minuuttani ja olen sen kanssa tottunut elämään. Miksi turruttaa tämä maailma ja jättää huomaamatta ne pienetkin kauniit asiat?

Vierailija
33/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun tarvitsisi? Tämä on perustava osa minuuttani ja olen sen kanssa tottunut elämään. Miksi turruttaa tämä maailma ja jättää huomaamatta ne pienetkin kauniit asiat?

Ei sinun tarvitse mitään käyttää, mutta älä sitten valita täällä ongelmiasi.

Vierailija
34/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ollut valitus vaan perustelu...

Tietty jos on vähän pihalla ei sitä hienoista eroa ehkä käsitä.

Vierailija
35/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaa laillisti kannabiksen lääkekäytön. Ja Kanada kannabiksen kaiken käytön. 

Yhdysvallatkin taitaa jo olla monin paikoin laillistanut kannabiksen. Sieltähän kieltolaki sai alkunsakin.

Kannabiksen kieltolaki johtuu alkoholin kieltolain loppumisesta. Tuhannet fbi agentit olivat jäämässä työttömiksi kun alkoholi laillistui. Tarvittiin uusi uhka jota vastaan taistella. Keksittiin että kannabis pitää kieltää. Ei siihen sen suurempaa syytä ole. Kiellon jälkeen piti vain keksiä syitä miksi on niin paha aine.

Itse asiassa huumeet ovat vain tekosyy sodalle köyhiä, vähemmistöryhmiä sun muita "väärinajattelijoita" vastaan. Amerikassa laki takaa täydellisen sanan- ja mielipiteen vapauden, mikä oli kiusallista Nixonille. Nixon halusi jatkaa Vietnamin sotaa eikä tykännyt siitä, että sodan vastustaminen sai vuodelta vuodelta lisää kierroksia Amerikassa. Amerikassa oli lisäksi 60-luvulla käynnissä sosiaaliturvakokeiluja, joilla maan sosiaaliturvaa pyrittiin viemään eurooppalaiseen suuntaan. Nixon ei luonollisesti halunnut tätäkään, koska Amerikassa presidentti ei ikinä ole kansan valitsema, vaan käytännössä isot firmat pystyvät lobbaamaan itselleen mielekkään ehdokkaan presidentiksi. Lisäksi kirkko ei halua maahan sosiaaliturvaa, koska se on uhka kirkon vallalle.

Kaikkia lattareita, tummaihoisia, hippejä ei  kuitenkaan voinut pistää vankilaan vääristä mielipiteistä, koska maan perustuslaki takaa täydellisen sananvapauden. Niinpä Nixon tarvitsi jonkun tekosyyn, jonka Nixon sai päihteistä. Päihteet kriminalisoitiin, aloitettiin hirveä propagandakampanja, jossa kaikkien päihteiden, paitsi alkoholin, käyttö on todella epämoraalista, suoranaista flirttailua sáatanan kanssa. Lisäksi kampanjassa tehtiin selväksi, että varsinkin tummaihoiset, lattarit sekä hipit eivät käytä alkoholia, vaan juuri niitä pahoja huumeita. Tällä tavalla pystyttiin valikoidusti vaimentamaan kaikki väärinajattelijat. Demarit ja republikaanit saivat tästä hyvän tekosyyn viedä äänioikeus kaikilta henkilöiltä, joista he eivät pidä.

Tätä samaa periaatetta noudetaaan Amerikassa vieläkin. Linnatuomio ja päihteidenkäyttö ovat näppäriä tekosyitä viedä äänioikeus pois kaikilta epämiellyttäviltä henkilöiltä, mikä siis tarkoittaa pääasiassa tummaihoisia ja lattareita. Valkoihoiselta äänioikeus viedään huomattavasti harvemmin samoista rikoksista, mistä tummaihoisten ja lattarien äänioikeus viedään aina.

Huumeet ovat siis aina olleet vain tekosyy. Oikeasti kyseessä on sota kaikkia vähemmistöryhmiä ja väärinajattelijoita vastaan.

Vierailija
36/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

valitit että mielesi ei pysy kasassa.

Vierailija
37/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelehtijät polttavat kannabista ja sotkevat kaiken aikaa.

Vierailija
38/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä luulit minun valittavan, etteivät ajatukset pysy kasassa. Se on vain fakta, että melkoinen kaaos on mulla päässä, mutten tosiaankaan sanonut, että haluaisin sen määrään minkäänsuuntaista muutosta. Se oli ihan oma tulkintasi mahdollisesti pöhnäisessä päässäsi.

Vierailija
39/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä luulit minun valittavan, etteivät ajatukset pysy kasassa. Se on vain fakta, että melkoinen kaaos on mulla päässä, mutten tosiaankaan sanonut, että haluaisin sen määrään minkäänsuuntaista muutosta.

jos haluat olla sekaisin kuin seinäkello, niin se on oma valintasi.

turhaan muille rutiset.

Vierailija
40/41 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaa laillisti kannabiksen lääkekäytön. Ja Kanada kannabiksen kaiken käytön. 

Yhdysvallatkin taitaa jo olla monin paikoin laillistanut kannabiksen. Sieltähän kieltolaki sai alkunsakin.

Kannabiksen kieltolaki johtuu alkoholin kieltolain loppumisesta. Tuhannet fbi agentit olivat jäämässä työttömiksi kun alkoholi laillistui. Tarvittiin uusi uhka jota vastaan taistella. Keksittiin että kannabis pitää kieltää. Ei siihen sen suurempaa syytä ole. Kiellon jälkeen piti vain keksiä syitä miksi on niin paha aine.

Itse asiassa huumeet ovat vain tekosyy sodalle köyhiä, vähemmistöryhmiä sun muita "väärinajattelijoita" vastaan. Amerikassa laki takaa täydellisen sanan- ja mielipiteen vapauden, mikä oli kiusallista Nixonille. Nixon halusi jatkaa Vietnamin sotaa eikä tykännyt siitä, että sodan vastustaminen sai vuodelta vuodelta lisää kierroksia Amerikassa. Amerikassa oli lisäksi 60-luvulla käynnissä sosiaaliturvakokeiluja, joilla maan sosiaaliturvaa pyrittiin viemään eurooppalaiseen suuntaan. Nixon ei luonollisesti halunnut tätäkään, koska Amerikassa presidentti ei ikinä ole kansan valitsema, vaan käytännössä isot firmat pystyvät lobbaamaan itselleen mielekkään ehdokkaan presidentiksi. Lisäksi kirkko ei halua maahan sosiaaliturvaa, koska se on uhka kirkon vallalle.

Kaikkia lattareita, tummaihoisia, hippejä ei  kuitenkaan voinut pistää vankilaan vääristä mielipiteistä, koska maan perustuslaki takaa täydellisen sananvapauden. Niinpä Nixon tarvitsi jonkun tekosyyn, jonka Nixon sai päihteistä. Päihteet kriminalisoitiin, aloitettiin hirveä propagandakampanja, jossa kaikkien päihteiden, paitsi alkoholin, käyttö on todella epämoraalista, suoranaista flirttailua sáatanan kanssa. Lisäksi kampanjassa tehtiin selväksi, että varsinkin tummaihoiset, lattarit sekä hipit eivät käytä alkoholia, vaan juuri niitä pahoja huumeita. Tällä tavalla pystyttiin valikoidusti vaimentamaan kaikki väärinajattelijat. Demarit ja republikaanit saivat tästä hyvän tekosyyn viedä äänioikeus kaikilta henkilöiltä, joista he eivät pidä.

Tätä samaa periaatetta noudetaaan Amerikassa vieläkin. Linnatuomio ja päihteidenkäyttö ovat näppäriä tekosyitä viedä äänioikeus pois kaikilta epämiellyttäviltä henkilöiltä, mikä siis tarkoittaa pääasiassa tummaihoisia ja lattareita. Valkoihoiselta äänioikeus viedään huomattavasti harvemmin samoista rikoksista, mistä tummaihoisten ja lattarien äänioikeus viedään aina.

Huumeet ovat siis aina olleet vain tekosyy. Oikeasti kyseessä on sota kaikkia vähemmistöryhmiä ja väärinajattelijoita vastaan.

Tämän takiahan crackin käytöstä saa huomattavasti kovemman tuomion tavallisen koksun käytöstä. Tavallista koksua käyttää pääasiassa valkoihoiset, kun crackia käyttää taas pääasiassa tummaihoiset. Siksi crackin käytöstä tulee satoja kertoja isommat seuraamukset kuin koksun käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän