Kuinka onnellinen olet?
Asteikolla 4-10. Ja miksi? Itsellä niin vaikea elämäntilanne, sekä fyysinen että henkinen terveys mennyt, niin oon jossain 5.
Kommentit (9)
Pakko sanoa, että 10. En ole koskaan ollut näin onnellinen. Suruakin on toki ollut läheisen kuoleman vuoksi, mutta minulla on mukavat teini-ikäiset lapset, olen rakastunut, tykkään työstäni ja on pari ystävääkin.
9
Monen rankan vuoden jälkeen elämä hymyilee. Osaan arvostaa ja olla kiitollinen tästä kaikesta nyt.
Tunteet sanovat n. 5- , järki sanoo 9+
Meillä on lapseni kanssa kaikki ns. hyvin; on rahaa, on työ, lapsi on parantanut koulumenestystään ja hänellä on hyvä harrastus, minä kahvakuulailen 4 kertaa viikossa, on kirpparit, on kasvisruuat.
Ihanaa.
---
Tuntuu silti, että kuolen tuskaan huomenna, koska haluaisin vain maata ja olla, vaikka esitän reipasta ja väkipakolla sellainen olenkin...
4. Kaikki peestä. Sairautta, kipua jne peetä ja kaiken kukkuraksi sain kenkää 20vuoden jälkeen. Kurjuuden maksimoi työvelvoite koko irtisanomisajan.
9. Lopetin työt hoitoalalka lasten kanssa. Opiskelen umelma-alaani ja teen samalla niitä töitä. Lapseni on aikuinen, minä nuorehko vielä. Minulla on hyvä mies, ihana suku ja rakkaita ystäviä.
9.
Elän uusperheessä, lapseni ovat teinejä, eli ei nyt ihan mutkatonta ole. Myös on pari diagnoosia, mutta mitäs niistä. Vähän ärsyttää, kun kroppa ei enää nuori ole.
Ei elämä ole mennyt niin kuin nuorena unelmoin. Mutta onnellinen olen silti.
N50