Paloittelumurhasta tuomittu Virpi Butt vapautuu ylihuomenna – riski väkivallan uusimisesta arvioitu korkeaksi
Paloittelumurhasta tuomittu Virpi Butt vapautuu ylihuomenna – riski väkivallan uusimisesta arvioitu korkeaksi https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005949809.html
Kommentit (296)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Kuusinen kirjoitti:
Asuu Kangasalla, Suoramalla. Nähty mm. Suoraman pubissa.
No pari huhua luin että tosiaan asuisi kangasalla suoramadsa pubin lähellä. mutta enemmän olen kuullut huhuja että on sastamalassa kiikissä. Työskentelisi Salen kassalla.
Ja ihan varmaan ei ole missään kaupan kassalla. Mikään kauppa ei halua ottaa sellaista maineriskiä, eikä minkään kaupan edes tarvitse.
Korkeintaan julkinen puoli saattaa järjestää tuollaiselle ihmiselle töitä, yksityisten ei tarvitse.
Päinvastoin. Moinen horror shop olisi vetonaula bisnesnerolle. Vipe kassaksi 🤘
Kulemma (huom. kulemma) joku oli ollut asiakkaana jo ja kehu virpin olleen asiallisesti hymyilevä ja mukava kassaihminen. Mutta ihmetyttää kuka kauppias ottaa tuollaisella maineella töihin ihmistä. Ihan jo alaistensa turvallisuuden takia.
Onhan meitä ihmisiä niin erilaisia, toiset suvaitsevaisia toiset eivät, toisilla on luottoa ja anteeksiantoa. Mun mielestä ei edes ole kovinkaan realistista pelätä työkavereiden puolesta, mutta toki voin olla väärässä.
Jos vapauttamista on vastustettu sillä perusteella, että riski rikoksen uusimiseen on suuri, niin ei siinä kovin luottavainen ja suvaitsevainen pysty olemaan.
Noin pitkään kopissa ollut tottuu luultavasti aika huonosti ns. normaaliin elämään. Eiköhän siinä taas jonkun pää putoa, ja Virpi pääsee takaisin tuttuun ja turvalliseen.
Olet oikeassa, että hänen sopeutumisensa ei tule olemaan helppoa, mutta ovathan hänen lomat sujuneet hyvin jo pitkän aikaa, eli mahdollisuuksia kuitenkin on. Väärässä taas olet siinä, ettei ns suveitsevaisia olisi hänen kohdallaan, kyllä niitä on. Joku tekee jopa työtä tämän naisen eteen, että elämänsä lähtisi parempaan suuntaan.
Varmaan on niitä, jotka haluavat uskoa rikollisen parantaneen tapansa, ja valtiokin varmasti auttaa häntä jollain tavalla uuteen alkuun, mutta suurin osa ihmisistä ei varmasti halua olla missään tekemisissä noin pahamaineisen rikollisen kanssa. Sitä kutsutaan itsesuojeluvaistoksi.
Palottelumurha ei ole sellaisia rikoksia, että hupsista keikkaa sattuuhan näitä ihan kaikille. En halua nähdä tuollaisia eläimiä missään ja toivottavasti ei koskaan tarvitsekkaan. Paras olisi, kun epäsikiöt pidettäisiin häkissä kuolemaansa saakka.
Tuo valitsemansa nimi kertoo 1. äo:n alhaisuudesta 2. typeryydestä. Kaikki kuitenkin tietävät kenestä on kyse, ja kun valitsee vielä mitä hömelöimmän erikoisen lumihiutalenimen niin vielä varmemmin. Nimivalinnasta tulee vain mieleen psykopaatti tai itserakas egomaanikko, joka haluaa itsestään vielä vähän "erikoisemman" kuin että olisi vain se Virpi, joka kanniskeli ruumiinosia baareihin kasseissa ja kehuskeli niillä.
Ja lukeeko sillä esim. papereissa tuo uusi nimi kokonaan? Onneksi en ole Alkon kassa, sillä purskahtaisin nauruun sen näkiessäni.
Siis onko se palkkatöissä? outoa, kun ei normaalitkaan ihmiset työllisty tuosta vain...
Jos pitäisi valita kumman haluaisi naapurikseen, Annelin vai Virpin niin valitsisin samantien Annelin..
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se palkkatöissä? outoa, kun ei normaalitkaan ihmiset työllisty tuosta vain...
Yrityksille maksetaan rahaa, että palkkaavat näitä vaikeasti työllistettäviä..😠
Ei varmaan ole töissä - kassatyö vaatii hyvän perehdytyksen eikä rikollinen sovellu rahan kanssa tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi valita kumman haluaisi naapurikseen, Annelin vai Virpin niin valitsisin samantien Annelin..
Mä ottaisin nahkahanska penan.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ole töissä - kassatyö vaatii hyvän perehdytyksen eikä rikollinen sovellu rahan kanssa tekemiseen.
Miettikää mitä voisi tapahtua jos vit*umaiset asiakkaat alkavat vetää normisettiä Virpille. Lähtee kaikilta päät irti. Itse en kyllä palkkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin nahkahanska penan.
Itse ottaisin partasuu-Pekan mutta lähistöllä ei olekaan vesistöjä.
Edelleen kysyn: mille paikkakunnalle asettui?
Ajatelkaa, tuo ihmishirviö on saanut jo töitäkin. Ja kuinka moni kunnon kansalainen on vailla töitä? On tää Suomen valtio ihan p*rseestä, hyysätään näitä rikollisia.
Nyt sitten jos jollain on varmaa tietoa, missä Butt työskentelee; kertokaa jotta voi välttää kyseistä firmaa!
Minne tuo ihmissaasta on palkattu töihin?
Paloittelumurhaaja Butt sai vapauduttuaan töitä, minä nuori tervejärkinen en ole saanut vaan edelleen vuosia työttömänä ollut yhteiskunnasta syrjäytetty nuori mieshenkilö.
Antaako yhteiskunta tässä nyt jotain vinkkiä miten kannattaa toimia?
Hehe, kunpa ihmiset vain tietäisivätkin millaisia ihmisiä heidän kerrostaloyksiöidensä naapureissa asuu; moninkertaisia pahoinpitelijöitä, raiskaajia, tappotuomioita istuneita, ammattirikollisia....
Naapureitaan ei voi valita.
Vierailija kirjoitti:
Hehe, kunpa ihmiset vain tietäisivätkin millaisia ihmisiä heidän kerrostaloyksiöidensä naapureissa asuu; moninkertaisia pahoinpitelijöitä, raiskaajia, tappotuomioita istuneita, ammattirikollisia....
Mä tiedän mun naapurit mutta me asutaankin 4h+k. Jos se sitten on eri asia yksiöiden kanssa. Ei niin tunne naapureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän mun naapurit mutta me asutaankin 4h+k. Jos se sitten on eri asia yksiöiden kanssa. Ei niin tunne naapureita.
Voi samassa taloyhtiössä silti asua potentiaalisesti vaarallisia ihmisiä muualla, joista voi koitua yllätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, tuo ihmishirviö on saanut jo töitäkin. Ja kuinka moni kunnon kansalainen on vailla töitä? On tää Suomen valtio ihan p*rseestä, hyysätään näitä rikollisia.
Nyt sitten jos jollain on varmaa tietoa, missä Butt työskentelee; kertokaa jotta voi välttää kyseistä firmaa!
niin se vaan menee. Rikollisiaa hyysätään ettei paloittele uudestaan, m.uslimeja hyysätään ettei räjäytä itseään, tavalliset kansalaiset ei kiinnosta koska niistä ei ole edes osoittamaan mieltä.
Olet oikeassa, että hänen sopeutumisensa ei tule olemaan helppoa, mutta ovathan hänen lomat sujuneet hyvin jo pitkän aikaa, eli mahdollisuuksia kuitenkin on. Väärässä taas olet siinä, ettei ns suveitsevaisia olisi hänen kohdallaan, kyllä niitä on. Joku tekee jopa työtä tämän naisen eteen, että elämänsä lähtisi parempaan suuntaan.