Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkahan paljon Tinderissä miehet valehtelee ikänsä?

Vierailija
29.12.2018 |

Ajattelin vaan kun on niin hirveästi VANHAN ja karun näköisiä alle 35-vuotiaita miehiä. En sano tätä missään haukkumis- tai provoamismielessä, olen vaan oikeasti aika järkyttynyt kun joku 27-vuotias ja nuorempikin mies saattaa näyttää sellaiselta aika unfreshiltä 45-vuotiaalta. Haluaisin uskoa ennemmin tuohon valehteluun, kuin että olisi totta, että nuoret miehet noin rupsahtaneita on... Siinä tapauksessa kannattais katsoa erittäin tarkkaan niitä elintapojaan ja käydä lääkärintarkastuksessa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään pahoin että voivat olla juuri sen ikäisiä kuin sanovat. Olen itse usein hämmästellyt monen julkkismiehen ikää kun olen luullut heitä 10-15v vanhemmiksi kuin mitä ovat. Esim. Sami Hedberg, Sampo Kaulanen, Arttu Wiskari, Kimmo Vehviläinen, Jone Nikula jne.

Vierailija
2/18 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään pahoin että voivat olla juuri sen ikäisiä kuin sanovat. Olen itse usein hämmästellyt monen julkkismiehen ikää kun olen luullut heitä 10-15v vanhemmiksi kuin mitä ovat. Esim. Sami Hedberg, Sampo Kaulanen, Arttu Wiskari, Kimmo Vehviläinen, Jone Nikula jne.

Hmm. Taitaa se roskaruoka, tupakki ja kaljoittelu näkyä naamassa paljon ennemmin kuin luullaankaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs jos mies näyttääkin nuoremmalta? Huijaa tietenkin siinäkin tapauksessa päästäkseen paremmin puumien pöksyihin.

Vierailija
4/18 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että yhtä paljon kuin naiset valehtelevat painostaan.

Tai sitten heillä on vähän toisenlainen käsitys normaalipainoisesta ja kurvikkaasta.

Kroppakuvia eivät tietenkään laita, mutta ihmettelen kyllä jos laihoillakin naisilla pullaposket ja kaksoisleuat normina on.

Vierailija
5/18 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena pitää valehdella olevansa vanhempi ja vanhempana pitää valehdella olevansa nuorempi. En tajua tätä meininkiä

Vierailija
6/18 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten heillä on vähän toisenlainen käsitys normaalipainoisesta ja kurvikkaasta.

Kroppakuvia eivät tietenkään laita, mutta ihmettelen kyllä jos laihoillakin naisilla pullaposket ja kaksoisleuat normina on.

No mulla ei ainakaan ole aavistustakaan kuinka paljon naiset valehtelevat painostaan siellä, että... ap

Vierailija
7/18 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin väitän, että ne on oikeasti just niin elähteneitä kuin millä näyttää. Mulla oli ikähaarukka 30-40 ja tapasin parisenkymmentä miestä. Väitän, että naiset ovat tuossa ikäluokassa paljon paremman näköisiä.

Vierailija
8/18 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä naisissa että miehissä on paljon valehtelijoita ja kaunistelijoita mitä tulee painoon, pituuteen ja ikään, mutta toki heterona sitä kiinnittää huomiota lähinnä toiseen sukupuoleen. Ja kyllä, uskoisin, että siellä on paljon ikänsä valehteleva miehiä. Naisille on yleisempää, ettei ikää vaan kerrota.

Vierailija
9/18 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä vanhempia setiä, jotka on kuulleet että liha liikkuu tinderissä. Yrittävät siellä sitten esittää nuorekasta, joten valehtelevat ikänsä.

Vierailija
10/18 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin väitän, että ne on oikeasti just niin elähteneitä kuin millä näyttää. Mulla oli ikähaarukka 30-40 ja tapasin parisenkymmentä miestä. Väitän, että naiset ovat tuossa ikäluokassa paljon paremman näköisiä.

Jooh. Onhan siellä toki niitä ”ikäisensä” näköisiä nuoria miehiä ja ihan muutama babyfacekin, mutta sanoisin että aika harvassa.

Vierailija
11/18 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut tinderissä, en tiedä kuuluuko siellä kertoa paino. Sen olen huomannut ihan fb:ssa ym, että moni oikeasti lihava nainen laittaa itsestään vain kasvokuvia, jotka jostain syystä onnistuu ottamaan niin, ettei ylipaino näy. Sinänsä se ei ole valehtelua, mutta ehkä itseäni jännittäisi mennä treffeille, kun toisella oisi ihan eri käsitys ulkonäöstäni.

Vierailija
12/18 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat tummapiirteisiä miehiä joilla voimakas karvankasvu ja sukujuuret lähi-idässä?

Vierailija
13/18 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat tummapiirteisiä miehiä joilla voimakas karvankasvu ja sukujuuret lähi-idässä?

Aika suomalaissukuisilta tuppaavat valitettavasti näyttämään... Ap

Vierailija
14/18 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kerran syytetty 10 vuotta nuoremman kuvan käytöstä, vaikka kuva oli vain puoli vuotta vanha. Ehkä tämä nainen nytkin haukkuu jossain miehiä petollisiksi valehtelijoiksi. Mutta olen imarreltu :D

Vierailija
15/18 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder hakee syntymäajan Facebookista, joten ikänsä valehtelemiseen olisi pitänyt valmistautua jo toistakymmentä vuotta sitten kun avasi FB-tilin. Eli, luultavasti ikätiedot ovat lähes poikkeuksetta päivälleen oikein.

Vierailija
16/18 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena pitää valehdella olevansa vanhempi ja vanhempana pitää valehdella olevansa nuorempi. En tajua tätä meininkiä

Mies tekee mitä miehen täytyy, saadakseen toivomiensa naisten huomion. Nuorille naisille ei kelpaa papat joten pitää esittää nuorempaa ja vanhemmat naiset taas alkaa pimahtelemaan lapsenryöstötuskissaan jos nuori mies yrittää joten pitää esittää vanhempaa.

Vierailija
17/18 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä naisissa että miehissä on paljon valehtelijoita ja kaunistelijoita mitä tulee painoon, pituuteen ja ikään, mutta toki heterona sitä kiinnittää huomiota lähinnä toiseen sukupuoleen. Ja kyllä, uskoisin, että siellä on paljon ikänsä valehteleva miehiä. Naisille on yleisempää, ettei ikää vaan kerrota.

Eikö tinderissä nykyään enää näy ikä automaattisesti?

Vierailija
18/18 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder hakee syntymäajan Facebookista, joten ikänsä valehtelemiseen olisi pitänyt valmistautua jo toistakymmentä vuotta sitten kun avasi FB-tilin. Eli, luultavasti ikätiedot ovat lähes poikkeuksetta päivälleen oikein.

ei tarvi facea profiilin luomiseen