Onko tuo TV-2:sen alpihiihdon naisselostaja vähän ihastunut asiantuntija Kalle Palanderiin?
Kommentit (29)
Kuka ei olis? Mahtava luonnonlapsi, tsekkaa Villi kortti -ohjelma.
Vaikea uskoa. Kalle Palander on ruma mies, ja sisäinenkin kauneus loistaa poissaolollaan.
Tykkäisiki kai vähän joustella polvienkin kanssa, niinkuin mekin pyörittiin siellä porontaljalla.
Naisten alppihiihto katsoin ja ihan missitasoa kaikki urheilijat 👍 Todella kauniita naisia jokainen 😘
Mua kuvottaa toi kalle. Ruma minä minä ihminen.
Onks Riinis parkkiksella autossa kiikareilla kyttäämässä jo.
Naisten vai miesten kisan selostaja? En kyllä tajua mitä kukaan näkee palanderissä.
Lähinnä kun lyhyttä hametta ja sexy saappaita niin kuuma miesvieras studiossa.
Vanhukset taas katsoneet teeveetä.
Kiinnitin myös huomiota siihen miten naisselostaja puhui Palanderin kanssa. Toivottavasti ymmärsin väärin. Olisi kyllä aika käsittämätöntä.
Eihän kaikki naiset Kalleen lankea mutta hän on kuuluisa ja itserakas ts. itseluottamus on korkeella, sopivan kuspäinen olemus vetoaa joihinkin naisiin.
Vanhatalo ja Palander ovat selostaneet yhdessä jo vuosia, heillä synkkaa hyvin ja kaverillisesti. Kautto on uusi selostajatulokas, mutta en kyllä mitään ihastumista tai flirttiä ole havainnoinut.
ureaa nupissa kirjoitti:
Eihän kaikki naiset Kalleen lankea mutta hän on kuuluisa ja itserakas ts. itseluottamus on korkeella, sopivan kuspäinen olemus vetoaa joihinkin naisiin.
Palanderhan on just sellanen jmies, joista mammat sanoo, ettei kiinnosta tommoset, mutta tosipaikan tullen olis heti lettu levällään.
Kuka tuo naistoimittaja on? Ihan outo. En ole aikaisemmin nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo naistoimittaja on? Ihan outo. En ole aikaisemmin nähnyt.
Onko siis kyse tuosta studiotoimittajasta, vai selostiko alppihiihtoa joku toinen? Ainakin puheääni on tuolla studiotoimittajalla ihan huippu.
Vierailija kirjoitti:
ureaa nupissa kirjoitti:
Palanderhan on just sellanen jmies, joista mammat sanoo, ettei kiinnosta tommoset, mutta tosipaikan tullen olis heti lettu levällään.
Ja toisinpäin kiltti ja kunnollinen mies jonka naiset kertoo haluavansa ei herätä oikeasti mitään kiinnostusta.
Enpä ole heitä ruudussa nähnyt, mutta koska kyseessä on Kalle Palander, pidän ihastumista erittäin epätodennäköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei olis? Mahtava luonnonlapsi, tsekkaa Villi kortti -ohjelma.
Komppaan. Monet alppihiihtäjät ovat tosi hauskoja tyyppejä ja hyvä läppä lentää. Kyllä siinä mimmit ovat äkkiä ihastuksissaan. Niin kävi minullekin erään jenkin kanssa aikoinaan:)
En tiedä mutta kovin korkealle ei nainen rimaa aseta jos kallen olemus saa sukat pyörimään jaloissa.
Ei ihan mun tyyppiä tuo elvistelijä.