Vuoden 2018 kamalin biisi?
Mikä on mielestänne päättyvän vuoden kamalin biisi?
Kommentit (17)
Kuka on Cardi B tai mikä on Fefe?
Missä tuollaista on joutunut kuulemaan?
Anna Puu - Nälkäinen sydän.
Hyi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Joku jvg n
Heiltä ei tullut musiikkia tänä vuonna.
Panic At The Disco High Hopes : aivan kaameaa huutamista ja vielä korvamato kaupan päälle! Hyiyäk!
Jenni Vartiainen - Väärään suuntaan.
Varmaan joku Jenni Vartiaisen kappale
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen - Väärään suuntaan.
Ei ole vaan yksi vuoden parhaista kappaleista. Hirvein on Anna Puun Me ollaan runo, jossa kehuskellaan pettämisellä.
Älä droppaa mun tunnelmaa. Kanava vaihtuu HETI jos se alkaa soimaan. Käsittämättömän ärsyttävä veisu.
Clean Bandit - Solo
Musta todella ärsyttävä renkutus, varsinkin sanat on sellaiset että tekis mieli ottaa niskalaukaus. Ja jää korvamadoksi.
Vierailija kirjoitti:
Älä droppaa mun tunnelmaa. Kanava vaihtuu HETI jos se alkaa soimaan. Käsittämättömän ärsyttävä veisu.
paitsi ettei julkaistu 2018, vaan aiemmin.
Elastisen Supervoimii on ihan jäätävää kuraa, kuten (itserakkaan) miehen koko tuotanto.
Dua Lipan One Kiss. Korvat vuotaa verta kun tuon kuulee.
Crazy, Mad, Insane. Eli siis tämä:
Tuosta paskemmaksi pistäminen edellyttää jo tosissaan yrittämistä, eli lähinnä jotakin rappia. Omilla valinnoillakin olen kuitenkin edesauttanut tilannetta, jossa en joudu sellaista kuraa kuulemaan, joten ääneni menee crazy, mad insanelle.
Ihan järjettömän huono. Ärsyttävä.
Käsittämätöntä miten kukaan "ammattimuusikko" voi tuollaisen oksennuksen tarjoilla, luulisi että sitä tekisi jo häpeän vuoksi mitä tahansa ettei kukaan koskaan kuulisi tuollaista tuotosta.