Mistä te muut ylipainoiset olette löytäneet miehen 40-60 -vuotiaina?
Vai pitääkö se mies löytää jo nuorempana ja olla onnekas siitä, että mies ei välitä jos lihoo?
Mä lihoin radikaalisti vasta kun mies jätti missimittaisen naisen takia ja nyt taitaa olla mahdoton löytää uusi mies? Olen 43v
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne miehet taitaa hoikkia etsiä. Olen 48-vuotiaana nettideiteillä. Olen hoikka paljon liikkuva nainen. Sain tajuttomasti viestejä 10-15 vuotta nuoremmilta miehiltä. Kun asiaa ihmettelin, sanoivat ikäistensä naisten olevan lihavia. Naiselle hoikkuus näyttää olevan etu.
* FACEPALM *
Voi kristus ! Onko tuo muka jollekkin uutinen ? Kuvitteleeko joka nainen _aikuisten_oikeasti että ne ihrat vyötäröllä, sekä selässä rintsikoiden välistä tursuavat selkämakkarat ovat ovat_millään_tavalla markkinaarvoa parantava tai haluttavuutta lisäävä tekijä ???
Ihan oikeasti, virta päälle NYT !
Sohvaperunat varmaan roikkuu netissä?Mutta lihava mies ei taida kelvata?Sitten vaan ulos ja lenkille,eiköhän jokunen mieskin juokse vastaan.
Tämän palstan mukaan, alle kolmikymppiset, sporttiset, varakkaat komistukset suorastaan kilpailevat teistä. Senkun vain valitset parhaan päältä.
Ootko miettinyt johtuuko syömisesi erosta? Jotain tunnesyömistä tms. Terapoi asiaa ja ehkä laihdut. Tai sitten hyväksyt itsesi lihavana, ei kai se paljon haittaa miesmarkkinoilla.