Mistä te muut ylipainoiset olette löytäneet miehen 40-60 -vuotiaina?
Vai pitääkö se mies löytää jo nuorempana ja olla onnekas siitä, että mies ei välitä jos lihoo?
Mä lihoin radikaalisti vasta kun mies jätti missimittaisen naisen takia ja nyt taitaa olla mahdoton löytää uusi mies? Olen 43v
Kommentit (44)
M43v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai pitääkö se mies löytää jo nuorempana ja olla onnekas siitä, että mies ei välitä jos lihoo?
Mä lihoin radikaalisti vasta kun mies jätti missimittaisen naisen takia ja nyt taitaa olla mahdoton löytää uusi mies? Olen 43vPituus, paino, liivien koko?
No jos nyt haluat välttämättä tietää niin 168/ 79 ja 85F. ap
Pullukka ollut koko elämäni, teini iässä ei ollut kivaa mutta muuten on kyllä miehiä ollut ihan riittävästi saatavilla.
Niitten laadusta en mee sanoo paljoakaan mutta jos ei sitä oikeaa hae niin kyllä satunnaisia löytyy liikaakin.
Yhteisen ystävän kautta tapasin omani.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä laihduttamisessa on niin perkeleen vaikeeta jos on terve?
syö vähemmän ja liikkuu enemmän.
Ei kiinnosta.
lasket vaan kriteereitäsi niin kyllä löytyy miehiä
Vierailija kirjoitti:
M43v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lihoin radikaalisti vasta kun mies jätti missimittaisen naisen takia ja nyt taitaa olla mahdoton löytää uusi mies? Olen 43vPituus, paino, liivien koko?
Noilla tisseillä ei mikään ongelma jos luonne myös kunnossa. Tinderiin profiili ja vähän pelisilmää kun olet liikenteessä! Tissimiehet ainakin tulee roikkumaaan lahkeissa kun pistät vielä vähän hymyä peliin!
T. Varattu tissimies :)
Tissimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla tisseillä ei mikään ongelma jos luonne myös kunnossa. Tinderiin profiili ja vähän pelisilmää kun olet liikenteessä! Tissimiehet ainakin tulee roikkumaaan lahkeissa kun pistät vielä vähän hymyä peliin!
Keski-ikäinen ylipainoinen nainen saattaa haluta tulla nähdyksi muunakin kuin tisseinä, mutta mitäpä kulliotukset tällaisia ajattelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tissimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen ylipainoinen nainen saattaa haluta tulla nähdyksi muunakin kuin tisseinä, mutta mitäpä kulliotukset tällaisia ajattelemaan.
XD
Olen 170, painan 82, siis aika pontso.
Olen hankkinut yhden hengen sängyn (no on levitettävä) ja varautunut loppuiän yksinäisyyteen.
Mutta jostain niitä miehiä aina kimpoaa?
Olen vähän Nigella Lawsonin tyyppinen, tumma, pitkähiuksinen ja hyväntuulinen puhelias muija, joo, 5- kymppinen kuten Nigella, enkä ole tindereissä.
Tarkoitus on kyllä vaihtaa ruokavaliota ja lisätä liikuntaa, mutta ei tässä ole vielä ehtinyt.
Ilmeisesti on vielä miehiä jotka tykkäävät kodikkaista ja viehättävistä persoonista, eivätkä mittaa rasvaprosenttia.
Tykkään kokata miehille miestenruokaa, kavereille naistenruokaa ja nauru on aika löyhässä.
Eli sanoisin että lets get a life, elellään ja annetaan mennä, nautitaan elämästä, harrastetaan ja tavataan ystäviä, pidetään ihania illanviettoja, käydään välillä pitkällä kävelyllä metsässä ja annetaan niiden miesten tulla ja mennä. Jos joku jää siihen viereen roikkumaan niin perehdytään siihen sitten paremmin.
Varattu tissimies :DD Hahahah
Surullisinta tässä on että tuo nauratti koska voisin ihan hyvin kuvitella jonkun miehen tuollaisella nimimerkillä johonkin nettideittisivulle :/
Vierailija kirjoitti:
Olen hankkinut yhden hengen sängyn (no on levitettävä) ja varautunut loppuiän yksinäisyyteen.
Olen vähän Nigella Lawsonin tyyppinen, tumma, pitkähiuksinen ja hyväntuulinen puhelias muija, joo, 5- kymppinen kuten Nigella, enkä ole tindereissä.
Tarkoitus on kyllä vaihtaa ruokavaliota ja lisätä liikuntaa, mutta ei tässä ole vielä ehtinyt.
Ilmeisesti on vielä miehiä jotka tykkäävät kodikkaista ja viehättävistä persoonista, eivätkä mittaa rasvaprosenttia.
Tykkään kokata miehille miestenruokaa, kavereille naistenruokaa ja nauru on aika löyhässä.
Eli sanoisin että lets get a life, elellään ja annetaan mennä, nautitaan elämästä, harrastetaan ja tavataan ystäviä, pidetään ihania illanviettoja, käydään välillä pitkällä kävelyllä metsässä ja annetaan niiden miesten tulla ja mennä. Jos joku jää siihen viereen roikkumaan niin perehdytään siihen sitten paremmin.
Mutta mitä jos persoona ei ole tuollainen, vaan masennukseen taipuvainen ja juuri mistään innostumaton?
Vierailija kirjoitti:
Tissimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ollaan oltu yli 10v yhdessä, joten on siinä muutakin kuin tissit, mutta niillä on hyvä se huomio herättää. Vähän vakoa peliin, niin kyllä siinä miehen mielenkiinto herää tulla juttusille ;)
T. Tissimies
Ajatteletko 40-60v miesten olevan heinäkeppejä?
Ongelma on että vielä ne 70-99-vuotiaat miehetkin haluavat naiseksi +20 ikäisen. Tämä ei onnistu, joten näet sitten Prismassa joukkion miehiä "palaverissa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sanoisin että lets get a life, elellään ja annetaan mennä, nautitaan elämästä, harrastetaan ja tavataan ystäviä, pidetään ihania illanviettoja, käydään välillä pitkällä kävelyllä metsässä ja annetaan niiden miesten tulla ja mennä. Jos joku jää siihen viereen roikkumaan niin perehdytään siihen sitten paremmin.Mutta mitä jos persoona ei ole tuollainen, vaan masennukseen taipuvainen ja juuri mistään innostumaton?
Sitten pitää hoitaa se masennus ensin. Siitä itsekin lähdin, terapian kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko 40-60v miesten olevan heinäkeppejä?
Ongelma on että vielä ne 70-99-vuotiaat miehetkin haluavat naiseksi +20 ikäisen. Tämä ei onnistu, joten näet sitten Prismassa joukkion miehiä "palaverissa".
On niitä normaalejakin miehiä. Muualla kuin vauvapalstalla toki.
Vierailija kirjoitti:
M43v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo nyt _numeroina_ ole niin paha, mutta todellisuus voi ollakkin sitten ihan mitä vaan.
Palvelutalon päivätansseissa meno on kuin rykimäaikaan. Vuodet ja painolasti ei haittaa.
Kyllä ne miehet taitaa hoikkia etsiä. Olen 48-vuotiaana nettideiteillä. Olen hoikka paljon liikkuva nainen. Sain tajuttomasti viestejä 10-15 vuotta nuoremmilta miehiltä. Kun asiaa ihmettelin, sanoivat ikäistensä naisten olevan lihavia. Naiselle hoikkuus näyttää olevan etu.
Vierailija kirjoitti:
Varattu tissimies :DD Hahahah
Surullisinta tässä on että tuo nauratti koska voisin ihan hyvin kuvitella jonkun miehen tuollaisella nimimerkillä johonkin nettideittisivulle :/
Minuakin naurattaa.
Ei se kyllä ole mistään ylipainosta kiinni, jos sitä ei ole sairaalloisesti. Sairaalloisillekin löytyy vielä omat faninsa toki, mutta mitä ekstriimimpään mieltymykseen mennään, sitä pienemmäksi käy joukko, josta valita.