Jos saisit valita täydellisen miehen peniksen pituuden, se olisi...?
Kommentit (48)
Minulla on vaimoni ja omasta mielestä täydellinen sopivuus vaimon pilluun. Venyttää pituus- ja leveyssuunnassa sopivastai äärimmilleen jollloin pillu tulee tuusan täyteen kulliani. Sinänsä kullin koolla ei ole merkitystä vaan sopivuudella pilluun. Vaimon pillu halunnut ja vaatinut orgasmeihin pillunpohjan hierontaa.
15,5 cm pitkä ja 14,5 cm ympärysmitta.
Ehkä 14cm. Väliltä 12-18 toimii jos on paksu! Ohuella ei oikein tee yhdynnässä itse mitään vaikka olisi miten pitkä, mutta pääasia tietysti että mies itse voi sillä kusta ja saada nautintoa, sitten se selkeästi toimii.
Mulla on 18cm dildo ja se on oikeasti aivan jäätävän kokoinen. Ei se oli ikinä mennyt kokonaan sisään vaikka mitä tekisi ja 2/3 sen pituudesta on max käytössä.
Visuaalisesti isohko penis voi näyttää tosi kiihottavalta mutta yhdellä exällä oli juuri plusmiinus 18cm ja siinä sai kyllä lähes kaikissa asennoissa varoa. Olen ollut yllättynyt kun täälläkin kirjoitellaan että peniksen pitää olla 20cm tai jopa 25 tai että naiset vielä törmäävät tällaisiin jatkuvasti ?? Ei ole varmaan oikeasti mitattu tai penispakkomielteiset miehet trollaa 🤔
Vastasin 20 cm uunilenkki mutta en todellakaan tarvitsisi sitä 20 cm pituutta vaan sitä uunilenkin paksuutta. Paras olisi 15 cm Camping mutta uunilenkin paksuudella.
N.41
Pitkä ja ohut penis tuntuu epämiellyttävältä helposti. Paksulla ja lyhyellä enemmän tehoa. t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja ohut penis tuntuu epämiellyttävältä helposti. Paksulla ja lyhyellä enemmän tehoa. t. nainen
Oikeassa olet kyllä se paksuus on se juttu mikä antaa parhaan tunteen vaginassa.
24cm pitkä, paksu ja tietenkin musta, nam!