Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi vaivihkaa osoittaa miehelle et olen kiinnostunut?

Vierailija
29.12.2018 |

En suoraan uskalla sanoa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan miten vaan, ei mies kuitenkaan mitää vainvihkaisuuksia ymmärrä.

Ymmärtääkö se ukko sitten mitään muutakaan jos ei sen verran ole sosiaalisia taitoja, että osaisi tulkita milloin nainen on kiinnostunut...

Miehet tutkitusti tulkitsevat huonommin elekieltä ja muuta sanatonta viestintää. Ja mitä viehättävämpi nainen on kyseessä, sitä kiinnostuneempi he kuvittelevat tämän olevan itsestään😆

Vierailija
22/38 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se mies on kyllä huomannut mutta sillä onkin joku ketä tapailee jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

💋

Vierailija
24/38 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavoittuvaisia ollaan kaikki. Tapasin eräällä kurssilla miehen, joka oli kerrassaan ihana. Minusta ei ollut sanomaan, että tahtoisin hänet kokonaan. Liian hyvä ollakseen totta? Potentiaalinen ystävä, joka juoksisi karkuun, jos kysyisin suoraan, että kiinnostaako?

Ajattelin myös, että hän on paremman näköinen kuin minä, tavallinen maatiaisämmä.

Vierailija
25/38 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttu että taas ladataan KAIKKI vetovastuu miehen niskaan. Sekö se on se miehen osa tässä maailmassa? En löydä sanoja kuvaamaan kuinka vastenmielisiä saamattomat naiset ovat. Siinä ei ole mitään söpöä, naisellista tai mitään muutakaan positiivista. Ainoastaan sysimustaa turhautumista!

Tässähän ap juuri kyseli miten voisi edesauttaa asiaa. Mieskin katselee ja hymyilee. Mutta miten nainenkaan voisi tuosta tietää että onko mies kiinnostunut jos ne hymyilyt ja katseet eivät merkitse mitään?

Vierailija
26/38 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttu että taas ladataan KAIKKI vetovastuu miehen niskaan. Sekö se on se miehen osa tässä maailmassa? En löydä sanoja kuvaamaan kuinka vastenmielisiä saamattomat naiset ovat. Siinä ei ole mitään söpöä, naisellista tai mitään muutakaan positiivista. Ainoastaan sysimustaa turhautumista!

Tämä asenne kyllä turhauttaa. Kumpikin odottaa aloitetta muilta, kunhan ei itse tarvitse vaivautua. Yhteispelillä se sujuu eikä sillä ole väliä kumpi sen ratkaisevan aloitteen teki. Ettekö te ihmiset osaa flirttailla?

Vierailija
27/38 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka kysymällä kahville tai leffaan.

Mies ei tosin siltikään välttämättä ymmärrä.

Vierailija
28/38 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän ap juuri kyseli miten voisi edesauttaa asiaa. Mieskin katselee ja hymyilee. Mutta miten nainenkaan voisi tuosta tietää että onko mies kiinnostunut jos ne hymyilyt ja katseet eivät merkitse mitään?

Voi että, siinäpä pulma. Ei sitten kukaan varmaan tee mitään, kun ollaan tasa-arvoisia kaikki.

Vierailija
29/38 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkkää sille mitään sanomatta lappu jossa puhelinnumero. Sitä ainakin miehet tekee.

Vierailija
30/38 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut mies lähestyy, se ujoinkin, jos on tarpeeksi kiinnostava kohde. Naiselle on tärkeää, että mies on aloitteellinen. Mitään tahdotonta vässykkää kukaan halua riipakseen.

Vierailija
31/38 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju.  Kysymyshän kuului, miten saan sanotuksi miehelle vaivihkaa, että en ole kiinnostunut.  Kerro suoraan, että et ole kiinnostunut hänestä sillä tavalla, että olisit halukas aloittamaan seurustelun.  Ota vaikka joku kaverisi mukaan tueksesi ja hän voi vaikka sanoa sen aluksi. Sinä voit jatkaa ja sanoa olevasi samaa mieltä.  Äläkä missään tapauksessa aloita seurustelua miehen kanssa jota pelkäät etkä uskalla sanoa totuutta.  

Suuri osa tässä ketjussa näyttää tajunneen kysymyksesi täysin väärin.

Vierailija
32/38 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut mies lähestyy, se ujoinkin, jos on tarpeeksi kiinnostava kohde. Naiselle on tärkeää, että mies on aloitteellinen. Mitään tahdotonta vässykkää kukaan halua riipakseen.

Tahdottoman vässykkänaisenko sitten miehet haluaa? Ainiin, tärkeintähän naisessa onkin vaan se reikä, kiitos että havainnollistit asian.

Vierailija
33/38 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhurehellisesti kirjoitti:

Mielenkiintoinen ketju.  Kysymyshän kuului, miten saan sanotuksi miehelle vaivihkaa, että en ole kiinnostunut.  Kerro suoraan, että et ole kiinnostunut hänestä sillä tavalla, että olisit halukas aloittamaan seurustelun.  Ota vaikka joku kaverisi mukaan tueksesi ja hän voi vaikka sanoa sen aluksi. Sinä voit jatkaa ja sanoa olevasi samaa mieltä.  Äläkä missään tapauksessa aloita seurustelua miehen kanssa jota pelkäät etkä uskalla sanoa totuutta.  

Et(tä) olen / että en ole?

Vierailija
34/38 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, ettet kiinnosta sillä tavalla. On kohteelle kiusallista jos toinen tuo itseään tykö vaikkei haluaisi erityisempää. Ole hienovarainen ja lue myös toisen hienovarainen viesti, ettet kiinnosta.

Vierailija
35/38 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IOK kirjoitti:

puhurehellisesti kirjoitti:

Et(tä) olen / että en ole?

Mä tulkitsin et(tä) olen?

Vierailija
36/38 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olen = puhekielinen ilmaus sanoista: että olen.

Vierailija
37/38 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se mies on kyllä huomannut mutta sillä onkin joku ketä tapailee jne.

Tai ehkei hän ole varma kaipaako tähän väliin mitään sen enempää.

Vierailija
38/38 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nyt itse muistelee, niin yksi vaivihkainen halusi että ottaisin sen kanssa valokuvia kun kuuli että harrastan kuvaamista, mikä oli hiukka outoa kun sen mies oli entinen ammattikuvaaja ja minä vain harrastelija. Joskus myöhemmin istui viereen laittoi kätensä reidelleni jolloin asia selkisi.

Firman toisella osastolla työskennellyt nainen oli tuntunut vähän oudosti tekevän tikusta asiaa. Nyt pikkujouluissa kun törmättiin niin halasi ja sen jälkeen seisoi huulet törröllöön pää takakenossa niin taas sosiaalisesti rajoittuneempikin tajusi mistä on kyse.

Kumpikin äskeisistä oli naimisissa niin ei ole tullut ajateltua siinä mielessä.

Sitten instagramissa on seuraajana yksi nainen jonka kanssa olen jutellut pari kertaa, viime kerralla kun näin ei juteltu mutta vilkuili mun suuntaan muutaman sekunnin välein mutta pakeni kaveriporukkansa keskelle niin ettei oikein päässyt juttelemaan. Sen jälkeen se on tykännyt ihan jokaisesta mun insta-päivityksestä, ihan kokeeksi laitoin pari totaalisen mitäänsanomatonta kuvaa ja tykkäsi myös niistä. Olen vähän yrittänyt osua sen kanssa johonkin samaan tilaisuuteen mutta ei ole vielä onnistunut.

Mitä ainakaan ei pidä tehdä on mennä sanomaan tykkäävänsä, kun tilanne saattaa tulla toiselle aika yllärinä ja jos ei ole ajatellut siinä mielessä niin saattaa olla etten heti vastaa myös tykkääväni .

Samoin jos jonkun juhlien tai tilaisuuden jälkeen nainen kertoo ettei pääse enää kotiinsa ja tarjoudun majoittamaan, niin päätyy kyllä sitten sohvalle joka ei tarkoita pakkeja tai että en olisi kiinnostunut.

Vaikka aikaisemmin sanottiinkin että mies lähestyy jos on kiinnostava kohde, niin itsestään voi tehdä sen kiinnostavan kohteen just tuolla katsekontaktilla tai vaikka tykkäilemällä facessa/instassa tai tulemalla samaan pöytään tai porukoihin juttelemaan.

Täysin passiiviset naiset saa sitten ne kumppanit jotka on kiinnostuneet pelkästä reiästä ja sellaisista miehistä joille kuka tahansa kelpaa.

Maailmassa on muutama miljardi naista, niin ainakaan itse en jaksa olla kaikista kiinnostunut, jollain pitää vähän erottua jos haluaa mieleisen kumppanin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä