Miehelle täydellinen turn off, jos osoitan seksuaalista halukkuutta
Eli, meillä on seksiä ainoastaan miehen aloitteesta, noin kerran viikossa. Joskus useamminkin, mutta tätä tapahtuu harvemmin. Mutta jos minä olen se jota sattuu enemmän haluttamaan ja osoitan sen, niin mies lähinnä nauraa ja torjuu minut. Minä haluaisin seksiä useammin mutta en voi edes tehdä aloitetta kun silloin ei mieheni pysty. Mistä tämä teidän mielestä kertoo??
Kommentit (13)
Yhdessä noin 3 vuotta ja kyllä, aina on ollut näin. Aluksi tietenkin hänkin halusi enemmän joten en tajunnut ongelmaa. Seksi kanssani on kuulemma "upeaa ja parasta" mutta jostain syystä hän "jäätyy" kun minä olen aktiivinen.
No jo on jukolauta kummia miehiä edellisillä.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Miehet muka haluaa naisen joka on aktiivinen ja aloitteellinenkin seksissä ja haluaa seksiä koko ajan. Totuus on ihan toinen. Mies kuin mies menee puihin kun nainen haluaa kunnolla seksiä ja lähestyy itse miestä seksin vuoksi. Miehellä ei sitten seiso ja naisella jää saamatta.
Minullakin sellainen mies. Ja olen kaunis hoikka nainen jolla olisi ottajia. Haluan kuitenkin vain omaa miestä. Mielellään joka päivä.
Mua kyllä kiihottaa kovasti, kun puoliso tekee aloitteen. Yleensä se olen minä, mutta en aina. Surullista että löytyy noita epävarmoja miehiä, jotka menevät tolaltaan jos vaimo osoittaa haluja. Varmaan pitänyt olla neitsyt heille että ovat naimisiin menneet... Puuttuu vain burkha ja koiovartalosäkki päältä.
M40
Minulla on sama tilanne kuin ap:llä. Seksiä on kun mies haluaa eli kerta viikossa ja vain hänen ehdottamaansa aikaan.
Ei minun mies mene pois tolaltaan tai jäädy jos ehdotan seksiä, lähentelen tms. Häntä ei vain kiinnosta - välttelee kosketusta, suoraan kysymykseen sanoo ettei jaksa, kääntää kylkeä tms.
Minusta tuo kertoo seksuaalisesta erilaisuudesta.
Tuollainen ihminen (voi olla mies tai nainen) ei ole vieteltävissä, koska heidän seksuaalisuutensa ei ole spontaania eikä se myöskään herää toisen kosketuksesta, siihen tarvitaan fyysinen tarve. Kun seksitarve tulee, he ilmaisevat että nyt saa tehdä aloitteen tai tekevät itse. Muulloin ei mitään asiaa aiheen pariin.
Ongelmaahan ei tule esiin, jos sattuu haluamaan seksiä justiin aina samana päivänä samaan aikaan. Näinhän se ei mene, spontaanisti haluava on aina ikäänkuin puutteessa ja hän suostuu seksiin herkästi aina kun se säännöstelevä osapuoli sille ”antaa luvan”.
Koska elän tuollaisen ihmisen kanssa, tiedän miten vaikea tilanne on. Siinä tulee kaikenlaista painolastia seksisuhteeseen koska tilanne on epätasapainossa.
N48
Samantyyppinen mies täällä.
Olen ehdottanut seksiä kaksi kertaa kahden viikon sisään, mutta mies on kieltäytynyt. Hän on ehdottanut kerran ja suostuin tietysti, koska enhän sitä muuten saa lainkaan.
En vaadi ihmeitä, vaan ehdottaessani seksiä viimeksikin sanoin, että pelkkä pikaseksikin käy ilman esileikkejä. Olen myös esim toissapäivänä kehunut miestä kaksi kertaa komeaksi ja miehekkääksi. No onhan mulla sormet ja olen joka päivä tyydyttänyt itseni sitten yksin ollessani, mutta kyllä tulee vaikutelma, että olen todella epäviehättävä tai että mies on jatkuvasti piilovihainen jostain, kun kieltäytyy ilman syytä. Tämä on ollut tällaista samanlaista koko suhteemme ajan vuosia.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Miehet muka haluaa naisen joka on aktiivinen ja aloitteellinenkin seksissä ja haluaa seksiä koko ajan. Totuus on ihan toinen. Mies kuin mies menee puihin kun nainen haluaa kunnolla seksiä ja lähestyy itse miestä seksin vuoksi. Miehellä ei sitten seiso ja naisella jää saamatta.
Minullakin sellainen mies. Ja olen kaunis hoikka nainen jolla olisi ottajia. Haluan kuitenkin vain omaa miestä. Mielellään joka päivä.
Tämä on niin totta, etenkin vakavemmissa parisuhteissa. Yhdenillan jutuissa on ihan ok, että nainen on halukas. Eikä tämä ole mitenkään sidoksissa miehen ja naisen ikään tai ulkonäköön. Olen tuon ensimmäisen viestin kirjoittaja ja siinä mainittu mies oli klassinen pitkä, tumma, "hyvin varusteltu", komea mies ja silti niin epävarma naisen seksuaalisuuden edessä.
Nykyinen mieheni on ihana harvinaisuus, hän todella nauttii minun aktiivisuudesta. Olen löytänyt seksistä ihan uusia ulottuvuuksia, kun kerrankin halukkuuteni ei ole jollain tapaa tuomittava asia, vaan päinvastoin. Kokeilemme erilaisia juttuja, vietämme joskus koko päivän sängyssä, kumpikin nauttii estoitta. Hän on aarre josta pidän tiukasti kiini :)
Cctt kirjoitti:
Minulla on sama tilanne kuin ap:llä. Seksiä on kun mies haluaa eli kerta viikossa ja vain hänen ehdottamaansa aikaan.
Ei minun mies mene pois tolaltaan tai jäädy jos ehdotan seksiä, lähentelen tms. Häntä ei vain kiinnosta - välttelee kosketusta, suoraan kysymykseen sanoo ettei jaksa, kääntää kylkeä tms.
Minusta tuo kertoo seksuaalisesta erilaisuudesta.
Tuollainen ihminen (voi olla mies tai nainen) ei ole vieteltävissä, koska heidän seksuaalisuutensa ei ole spontaania eikä se myöskään herää toisen kosketuksesta, siihen tarvitaan fyysinen tarve. Kun seksitarve tulee, he ilmaisevat että nyt saa tehdä aloitteen tai tekevät itse. Muulloin ei mitään asiaa aiheen pariin.Ongelmaahan ei tule esiin, jos sattuu haluamaan seksiä justiin aina samana päivänä samaan aikaan. Näinhän se ei mene, spontaanisti haluava on aina ikäänkuin puutteessa ja hän suostuu seksiin herkästi aina kun se säännöstelevä osapuoli sille ”antaa luvan”.
Koska elän tuollaisen ihmisen kanssa, tiedän miten vaikea tilanne on. Siinä tulee kaikenlaista painolastia seksisuhteeseen koska tilanne on epätasapainossa.
N48
Mun mielestäni tuo on bullshittiä ja naiselle tyypillistä ylipsykologisointia.
Ainakin oma haluton mieheni on macho-tyyppinen entinen naistenmies ja pikemminkin dominoiva kuin mikään herkkis. Hän on pihtaaja siksi, että käyttää siten valtaa ja purkaa jotain piiloaggressioitaan minuun.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni tuo on bullshittiä ja naiselle tyypillistä ylipsykologisointia.
Ainakin oma haluton mieheni on macho-tyyppinen entinen naistenmies ja pikemminkin dominoiva kuin mikään herkkis. Hän on pihtaaja siksi, että käyttää siten valtaa ja purkaa jotain piiloaggressioitaan minuun.
En osaa ottaa kantaa miten oikeassa naispsykologinen arviosi dominoivasta piiloaggressiivisestä miehestäsi on, heh - mutta sen tiedän, että oma mieheni on kyllä ihan erilainen persoona. Hän on ihan tavallinen, tasapainoinen ja eikä halua hallita tai alistaa ketään, ei ole koskaan ollut pelimieskään.
Että sinun kohdallasi pelkkä seksuaalinen erilaisuus olisi joo ihan pelkkää häränsontaa ja hyvä että näet tilanteidemme eron. Vaihda pelimies perusmieheen, niin ehkå elämä helpottuu ihan muutenkin. Ja jos hyvin käy, sattuu seksiasioissakin kohilleen.
Täsmälleen sama tilanne itsellä kuin n48:lla!! N
Ap tässä. Olen hoikka, normaalipainoinen. Muodoissa löytyy ja olen hyvin sinut itseni kanssa. Ostelen kivoja alusvaatteita ja piristän omaa seksuaalista minääni näin. Harmi vaan että mies on ajoittain haluton eikä suostu missään tapauksessa tekemään mitään minun mieliksi. Onhan meillä helkkarin hyvää seksiä, mutta hämmennyn kun mies kieltäytyy minun ehdotuksista. Koen että saan useimmiten pakit. Ja silloin on oltava aina valmiina kun mies haluaa, voi mennä viikkokin ennen seuraavaa "mahdollisuutta". Ja tosiaan, pelko torjutuksi tulemisesta on voimakas.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. - - - Koen että saan useimmiten pakit. Ja silloin on oltava aina valmiina kun mies haluaa, voi mennä viikkokin ennen seuraavaa "mahdollisuutta". Ja tosiaan, pelko torjutuksi tulemisesta on voimakas.
Täällä on ollu useita keskusteluja joissa samassa tilanteessa on muuten mies. Ja ihan sama kokemus. Olenkin todennut, että tämä ei ole sukupuoli- vaan persoonakysymys.
Sille joka torjutaan, tulee ajan mittaan ihan väistämättä jonkinlaisia seksilukkoja koska ei saa useinkaan tuntea olevansa haluttu, seksuaalinen itsetunto horjuu, pitää tukahduttaa halunsa ja siitä aiheutuu kokemus, että oma sammutettu halu täytyy löytää kuin nappia painamalla, tai seksiväli venyy. Mä niin tiedän tämän tunteen.
Usein tähän liittyy tuo mainitsemasi, ettei toinen tee mieliksi. Minä otan mieheltä suihin jos häntä haluttaa tosi paljon ja itseä ei nappaa, mutta vastavuoroisuutta ei ole eli os minua haluttaa ja häntä ei, homma on selvä: ei seksiä missään muodossa.
Kun hän on halukas, mennään myös hänen halujensa mukaan ja minun toiveet ovat toissijaisia. Tuo on mulle helpompaa kuin hänelle, koska olen seksuaalisempi ja sytyn miltei kaikesta, hänellä on tarkemmat vaateet kiihottumiselle ja mitä, milloin ja miten.
Nämä on aika kurjia juttuja. Olen oppinut jotenkin elämään asian kanssa. Pidän huolta omasta seksuaalisesta itsetunnostani. En odota miehen haluja vaan masturboin aina kun tekee mieli, koska muuten seksin toivomisen pettymys käy mielen päälle. Nautin seksistä kun sitä on ja saan liki aika kuitenkin orgasmin. Koitan olla tekemästä tästä asiasta mitään kiistakapulaa välillemme: toinen ei ole erilainen tahallaan.
N48
Minulla oli joskus miesystävä, joka ei halunnut minun olevan alotteellinen seksin suhteen. Hän ei myöskään halunnut minun koskaan esim. tulevan päälle, ottavan suihin. Vain lähetyssaarnaajaa hänen aloitteestaan. Meillä se kertoi miehen epävarmuudesta. Hän halusi minun olevan mahdollisimman passiivinen, ikään kuin olisin kerta toisensa jälkeen menettämässä neitsyyttä.
Kauanko te olette olleet yhdessä ja onko asianlaita ollut aina noin?