Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos hoet olevasi täysin kyllästynyt miehiin ja seksiin, miksi ihmeessä alat seurustella kohta miehen kanssa?

Vierailija
28.12.2018 |

Tätä en vaan jaksa ymmärtää...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensäkään ymmärrä miks pitäis vihata jonkun sukupuolen edustajia ja julistaa sitä. Mulle sinkkuus on ihan normi, ei mun tarvitse sitä mitenkään perustella enkä todellakaan vihaa ketään.

Vierailija
22/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala. En käy edes ulkona siksi että minulla tuntuu olevan todella huono miesmaku. Olen nyt ollut 9 vuotta onnellisesti sinkku. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinkkuna oleminen on jotenkin noloa ja hävettävää.  Miehet on paskoja, mutta kyllä joku pitää kuitenkin olla, että ei tarvitse olla "pariton". 

Eräs ystävän tytär oli ja on edelleen samalla linjalla. JOKU poikaystävä OLI oltava. Kun meni poikki, viimeistään seuraavana iltana piti olla joku kainalossa. Ihan sama kuka se oli. No aika selvää oli, että se tyyppi vaihtui aika usein, kun ei yhtään tutustuttu tai edes päivän vertaa katseltu ympäriinsä.  Lisäksi hän suhtautui halveksivasti ja tuomitsevasti muihin, jotka eivät seurustelleet. 

"tuokaan ei ole ketään saanut" 

Vierailija
24/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla just tällainen valittaja:/

Vierailija
25/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trine kirjoitti:

Koska sinkkuna oleminen on jotenkin noloa ja hävettävää.  Miehet on paskoja, mutta kyllä joku pitää kuitenkin olla, että ei tarvitse olla "pariton". 

Eräs ystävän tytär oli ja on edelleen samalla linjalla. JOKU poikaystävä OLI oltava. Kun meni poikki, viimeistään seuraavana iltana piti olla joku kainalossa. Ihan sama kuka se oli. No aika selvää oli, että se tyyppi vaihtui aika usein, kun ei yhtään tutustuttu tai edes päivän vertaa katseltu ympäriinsä.  Lisäksi hän suhtautui halveksivasti ja tuomitsevasti muihin, jotka eivät seurustelleet. 

"tuokaan ei ole ketään saanut" 

Tämä asenne on kyllä typerimpiä ikinä, jotain agraariajan peruja kun itsenäinen nainen oli kauhistus ja kateellisten alistettujen vaimojen silmätikku. Ja sellaisena joutaa roskikseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi