Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys miehille, ei umpiheteroille

Vierailija
28.12.2018 |

Semmonen mietityttää että kun laukeaa niin pepussakin supistelee aika voimakkaasti. Jos pepussa on samaan aikaan dildo tai peräti kalu, sattuuko se?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kerran kokeiltu strapin kanssa. Ehkä elämäni voimakkain orkku. Ei ollu kovin paksu enkä kyllä kovin paksuun ois suostunutkaan. Varmasti joskus uusin kokemuksen.

Ja kyllä, pidän itseäni heterona, enkä työnnä suoli24:maisesti löylykauhaa p*rseeseen.

Kiva kokemus kaikkiaan.

Vierailija
2/3 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satu, tuntuu hyvältä ja voimistaa orgasmia. Ei liity mitenkään seksuaaliseen suuntautumiseen, toimii ihan yhtä hyvin heteroilla ja muilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satu, orgasmi tuntuu koko kehossa mulla ainakin, jos on pepussa jotain. Aika lähelle orgasmia oon päässy pumpattavalla ja värisevällä anaalidildolla ihan ilman kullin runkkaamista. Yhdyntään tulee uusi tuntuma, kun on tappi omassakin pepussa, ja esileikkiin tulee maustetta kumppanin sormettaessa ja laittaessa tapin paikalleen. Kannattaa ehdottomasti kokeilla! Haaveissa on vielä saada puoliso fistaamaan mua, lypsämään spermat ulos ilman orgasmia sekä strapon-pano.

M40