Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku noin nuori jantteri on päässyt käsiksi 150 000€ työpaikan rahoihin?

Vierailija
28.12.2018 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä jantteri. Jos päättää pölliä jotain, pitäisi viedä niin paljon, että loppuelämän voi viettää karkuteillä. 150k ei kovin kauaa riitä ja sitten pitää palata. Samalla koko loppuelämä on pilalla.

Vierailija
2/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 18v ja pääsen firman kassakaapille milloin vaan, kun olen työvuorossa.

Eikä toimistossa ole edes kameravalvontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mahtavaa. Ja tallinnaan lähtenyt! Jos pääsee venäjälle asti, voi matkustaa maateitse aasiaan ja kadota sinne. Toivottavasti ei ole niin typerä että lentomatkustaa tai vuokraa autoa, niin ei jää heti kiinni. Kyllä tuolla 150 000 jos fiksusti rahojaan sijoittaa, voi elää vaikka loppuelämän maanpaossa. Mutta pitäs olla tosi fiksu kaveri kyseessä.

Vierailija
4/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tietää kassakaapin koodin tai joltain on jäänyt se auki. Ei kyllä ole järjellä pilattu tuo jantteri, mutta jos pääsee Euroopan ulkopuolelle niin kyllähän noilla rahoilla elelee mukavasti.

Vierailija
5/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin thaikkuihin junalla.

Vierailija
6/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse toimisitte jos olisitte pakomatkalla tuollaisen summan kanssa? Kirjoitetaan "Nuori Jantteri pakomatkalla "-fan fictionia!

Vierailija
7/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen, mikä on firman toimiala, jos kassakaapissa pidetään käteisenä 150.000 Eur. Paljonko siitä summasta oli harmaata rahaa?

Vierailija
8/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten itse toimisitte jos olisitte pakomatkalla tuollaisen summan kanssa? Kirjoitetaan "Nuori Jantteri pakomatkalla "-fan fictionia!

Hyvä yritys Jantteri, noita kannataa miettiä ennen kuin tekee rikoksen ;)

Vierailija
9/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ihmettelen, mikä on firman toimiala, jos kassakaapissa pidetään käteisenä 150.000 Eur. Paljonko siitä summasta oli harmaata rahaa?

On se jo ollut uutisissa, että Veikkaus kyseessä.

Vierailija
10/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina matkustanut Tallinnaan eli pitkälle on kyllä päässyt jo. Lyhytnäköistä ajattelua, ei tuo summa niin suuri ole, että kannattaa maanpakolaiseksi ryhtyä.

Vierailija
11/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomat julkaisi jo kuvankin: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005949161.html

Vierailija
12/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai veikkaus - oho!

Olen aina pitänyt Veikkausta entisten poliitikkojen ja heidän kavereittensa kaatopaikkana. Olisikohan heidän syytä palkata pätevä ja ammattitaitoinen turvallisuuspäällikkö, jonka ensimmäisenä tehtävänä olisi päivittää turvallisuusohjeet.

Vierailija
14/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, mahtavaa. Ja tallinnaan lähtenyt! Jos pääsee venäjälle asti, voi matkustaa maateitse aasiaan ja kadota sinne. Toivottavasti ei ole niin typerä että lentomatkustaa tai vuokraa autoa, niin ei jää heti kiinni. Kyllä tuolla 150 000 jos fiksusti rahojaan sijoittaa, voi elää vaikka loppuelämän maanpaossa. Mutta pitäs olla tosi fiksu kaveri kyseessä.

Venäjälle tarvitaan viisumi, ja sen saa kyllä viranomaiset selville. Enpä usko että on viisumin hommannut.

Vierailija
15/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää jonne jää kiinni jo tallinnassa ES kourassa. Harmi vaan kun rahasta kyse niin tuomio voi olla rankempi. Olisi päässyt vähemmällä raiskaamalla jonkun

Vierailija
16/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kirjottaa, ettei ole pojan tapaista kadota, mutta harvapa se soittaa äitille, että pöllin just 150 000 euroa, että älä odota jouluksi.

Vierailija
17/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää jonne jää kiinni jo tallinnassa ES kourassa. Harmi vaan kun rahasta kyse niin tuomio voi olla rankempi. Olisi päässyt vähemmällä raiskaamalla jonkun

Eihän tuo ole vielä jäänyt, kun 22. päivä häippäsi.

Vierailija
18/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärnussa nähty jouluaattona.

Vierailija
19/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on ollut Veikkauksen tärkein kassakaappi. "Yli 150 000 euron voitot maksetaan vain Veikkauksen pääkonttorista Helsingistä. Suurvoittajien palvelupiste palvelee suurvoittajia ajanvarauksella arkisin kello 9.00-13.00 välillä."

Vierailija
20/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan olla että pojalta on jollain tavoin kiristetty rahaa. Joku ns. väärä taho tiennyt että pojalla pääsy isoihin rahasummiin töissä ja ollut jotain millä kiristää.

Tuokin että fb:n etsintäjutun mukaan katoamistemppu ei ole lainkaan pojan tapaista ja uutisissa joku läheinen sanoi että on kunnollinen jne tyyppi eikä voisi uskoa tämän tähän syyllistyneen. Herättää ajatuksia että epäillyllä on päätynyt arkaluontoista materiaalia vaikka nettiin ja joku sillä kiristänyt ehkä. Ohan teinejä saatu kiristettyä itsemurhaankin asti tuolla tyylillä.

Tai sitten vain se perinteisempi versio eli pinnan alla ollut isoja ongelmia ja velkoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi