Alan koskemaan halutonta vaimoani päivittäin
Katsotaan mihin suuntaan lähtee ja kuinka reagoi, kun nykyisellään kosketuksia ei ole lainkaan. Kylmääkin kylmempi minua kohtaan ja kohtelee kuin halpaa makkaraa. Whats out! Elämme jännittäviä aikoja :)
Kommentit (46)
Meillä alkoi esiintyä samaa ongelmaa joskus 20v sitten. Vaimo karttoi haleja ja siirtyi mököttämään sängyn toiseen reunaan, etten vain koskisi ja "vonkaisi". Nostin kissan pöydälle. Sanoin, että minulla on halipula ja vaadin halauksia kuten ennenkin. Seksiä ei ole pakko harrastaa silloin kun ei huvita tai jaksa, mutta halata pitää ja pitää olla läheisyyttä. Jos kaluni nousee vaativana pystyy, niin osaa se siitä itsestään laskea alaskin. Ei ole pakko tyhjentää pusseja. Sen jälkeen saanut halata aina kun huvittaa, tai läpsiä pyllylle tai antaa pusuja, ei ole enää pelännyt, että pakko antaa seksiä. Läheisyys palasi, eikä asiasta ole koskaan enää tarvinnut keskustella.
Näillä puhella vaimo rauhoittui ja oli vähemmän stressaantunut. Läheisyys poiki myös enemmän seksiä, kun hän sai päättää milloin sitä harrastetaan. Näin menty siitä lähtien ja seksiä ollut joka viikko. Mennään nukkumaan samaan aikaan ja nukahdetaan sylikkäin kuten nuorena. Vaimo pitänyt huolen minun seksipaineistani, kokeilee välillä nukkumaan mennessä pusseista kalun herkkyyttä ja paineita. Paremmin ei voisi olla, eilenkin taas seksiä. Parisuhdetta takana yli 40v.
Itsekkin olen yrittänyt jatkuvasti ohikulkiessani hieman silitellä tai muuten huomioida vaimoni. Eipä ole näkyvää vaikutusta sukupuolielämäämme. Ihan itse saan ehdotukset tehdä ja yrittää tulkita, olikos tuo nyt kieltävä vai puoltava ynähdys. Kerran kuussa noin keskimäärin sitä seksiä nyt sitten on viime vuodet ollut.
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehet tajua. Jos ei vonkaa koko ajan kuola valuen, voi saadakin.
Ilman yritystä, vonkaamista tai asian esilletuontia, ei valitettavasti tulisi tapahtumaan yhtään mitään. Eikä välttämättä edes yrittämällä saati vonkaamalla. Ainakin tässä talossa vaimoke olisi vain tyytyväinen, kun kukaan ei vonkaa. Eikä puhettakaan, että tällöin pyytääisi oma-aloitteisesti seksiin tms. Ja nyt puhun pitkästä kokemuksesta ja päivittäisestä tilanteesta.
No onhan tuo naiseni muutaman kerran on ollut oma-aloitteinen ja vonkaava, tosin tämä vieraan miehen kanssa. Itse en siis saanut tällöinkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehet tajua. Jos ei vonkaa koko ajan kuola valuen, voi saadakin.
En tiedä kuka nainen tuommoisen älyttömuuden suustaan päästi. Arvaan, että sellainen joka ei halua kovinkaan usein seksiä, ja siksi hänelle intohimoinen ja naistaan haluava mies on kuolaa valuttava vonkaaja.
Minä haluan seksiä pari kertaa viikossa ja näin on ollut koko aikuisikäni. Meillä ei kumpikaan vonkaa, seksiä kyllä ehdotetaan ja aloitteita tehdään. Eihän sitä tosiaan muuten tiedä että toisella olis mielitekoa, kuten fiksu mies edellä totesikin. Pakkejakin saan tämän tästä, aina ei osu halun aika yksiin.
On kurjaa jos on ajautunut liittoon ihmisen kanssa jolle seksihalujaan ei saa ilmaista. ”Saat EHKÄ jos et pyydä”. Kovin on ankeaa semmonen.
N47+
Eikö siis ole seksiä EIKÄ hellyyttä? Miksi? Oletko kysynyt vaimoltasi?
En pysty edes kuvittelemaan, miten voi olla haluton. Kai siihen tarvii olla joku syy?
Vielä oudompaa on kosketuksen välttäminen, ettei ole hellyyttä. Kuulostaa, ettei vaimosi ole liitossanne onnellinen. Ota selvää, miksi!
Minulle ei voi liikaa hellyyttä ja seksiä ollakaan.
Tuota mietin että jos vaimosi ei halua ja tosiaan pelkää, että jokainen kosketus johtaa seksiin.
Puhukaa!!