Alan koskemaan halutonta vaimoani päivittäin
Katsotaan mihin suuntaan lähtee ja kuinka reagoi, kun nykyisellään kosketuksia ei ole lainkaan. Kylmääkin kylmempi minua kohtaan ja kohtelee kuin halpaa makkaraa. Whats out! Elämme jännittäviä aikoja :)
Kommentit (46)
Tämä hyvä :) nimenomaan erogeenisia alueita vältellen. Jalkojen tai hartioiden hieronta esimerkiksi on sellainen asia, josta harva nainen kieltäytyy!
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehet tajua. Jos ei vonkaa koko ajan kuola valuen, voi saadakin.
Sen eripituisia avioliitossa olla ongelma, vaikka jokainen päättääkin itse omasta kehostaan. Torjuminen on lupa käydä vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen eripituisia avioliitossa olla ongelma, vaikka jokainen päättääkin itse omasta kehostaan. Torjuminen on lupa käydä vieraissa.
Taas automaattinen tekstinsyöttöteki tepposet. Eli sen ei pitäisi avioliitossa olla ongelma...
Vierailija kirjoitti:
Tässä vaiheessa olen aina hakenut muualta. Muutaman viikon ajelee naapuritalon rouvaa, niin saa oma kaipaamaansa lepoa.
Vaikka meilläkin pitkä kuiva kausi menossa sänkypuuhien osalta, niin tämä keskustelu ei lähtökohtaisesti liity siihen. Kosketuksen ja läheisyyden kaipuu on suurempi, joten koskettelut eivät tule olemaan käpälöintejä vaan juuri hipaisu olkapäähän tms. Toki jos sauma tulee niin kerran viikkoa voi vähän peppuakin taputtaa :) Naimisissahan tässä ollaan joten metoo huutelut muualle. Vai sanotteko, että vaimoa ei saa halata ilman että se olisi oikeuslaitoksen asioita? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin samaa mieheeni. Ei toiminut. Kai se on pakko luovuttaa.
Miten reagoi? Vaimoni välttelee minua ja jos esim. ohimennen vahingossa käsi hipaiseekin häneen kavahtaa pois. Mielenkiinnolla odotan kuinka reagoi tuleviin "lähentelyihin". Ahdistavat varmasti, mutta minua ahdistaa tämä vuosia jatkunut koskemattomuus.
Miksi et vain eroa? Ei ole mitään mieltä elää ahdistuneena vuosikausia. Sulla on vain yksi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten reagoi? Vaimoni välttelee minua ja jos esim. ohimennen vahingossa käsi hipaiseekin häneen kavahtaa pois. Mielenkiinnolla odotan kuinka reagoi tuleviin "lähentelyihin". Ahdistavat varmasti, mutta minua ahdistaa tämä vuosia jatkunut koskemattomuus.
Miksi et vain eroa? Ei ole mitään mieltä elää ahdistuneena vuosikausia. Sulla on vain yksi elämä.
En osaa erota, kun rakastan ja haluan vaimoani. Vaimo voi erota halutessaan ja sitä päätöstä myös kunnioitan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä hyvä :) nimenomaan erogeenisia alueita vältellen. Jalkojen tai hartioiden hieronta esimerkiksi on sellainen asia, josta harva nainen kieltäytyy!
Täällä on valitettavasti vaimona se "harva". Ei kuuloonkaan että saisin hieroa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa erota, kun rakastan ja haluan vaimoani. Vaimo voi erota halutessaan ja sitä päätöstä myös kunnioitan.
Oletko mies vai vässykkä?
15 vuotta parisuhdetta takana, toivottavasti enemmän edessä. Halataan päivittäin, annetaan hyvän yön suukot ja töihin lähtiessä myös, myös muiden nähden. Joskus kävellään käsi kädessä kaupassa. Kotona aina ohi mennen läpsäisen hellästi pepulle tai halaan takaapäin tisseistä puristaen 😀. Saatan yllättää kesken kotiaskareiden ja hieroa hetken niskaa. Kehun päivittäin kauniiksi ja peppua varsinkin 😂(on kyllä oikeastikkin kaunis nainen) Elämä kukoistaa kaikin puolin, myös makuukammarissa.
Että aloittajalle voin vain suositella näitä pieniä elämän herkkiä hetkiä, mutta ei ehkä kannata aloittaa tissien puristelulla ja pepun läpsimisellä 😂
Ps. Syksyllä oli vähän kiireisempää aikaa ja olin väsynyt, niin eihän sitä jaksanut näitäkään asioita, niin eiköhän jo parin päivän jälkeen kyselty että mikä vialla kun ei enää pepulle läpsäistä ohi mennen. Oli kuulemma ikävä niitä läpsyjä 😆
Rutistelija kirjoitti:
15 vuotta parisuhdetta takana, toivottavasti enemmän edessä. Halataan päivittäin, annetaan hyvän yön suukot ja töihin lähtiessä myös, myös muiden nähden. Joskus kävellään käsi kädessä kaupassa. Kotona aina ohi mennen läpsäisen hellästi pepulle tai halaan takaapäin tisseistä puristaen 😀. Saatan yllättää kesken kotiaskareiden ja hieroa hetken niskaa. Kehun päivittäin kauniiksi ja peppua varsinkin 😂(on kyllä oikeastikkin kaunis nainen) Elämä kukoistaa kaikin puolin, myös makuukammarissa.
Että aloittajalle voin vain suositella näitä pieniä elämän herkkiä hetkiä, mutta ei ehkä kannata aloittaa tissien puristelulla ja pepun läpsimisellä 😂
Ps. Syksyllä oli vähän kiireisempää aikaa ja olin väsynyt, niin eihän sitä jaksanut näitäkään asioita, niin eiköhän jo parin päivän jälkeen kyselty että mikä vialla kun ei enää pepulle läpsäistä ohi mennen. Oli kuulemma ikävä niitä läpsyjä 😆
Näin se meni meilläkin pitkään, mutta vaikka naiseni antaa arjessaan himokkaan ja ihanan kuvan itsestään niin sitten seksissä onkin kuin puolityhjä pumpattava barbara, lopetin liiallisen hyvänäpidon. Naidaan enää vain silloin kun rouvalla on oikeasti kiimaa, eli muutaman kerran vuodessa. Halit ja suukot pysyy mutta takapuoleen ja tisseihin en enää koske, ettei innostu liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai vässykkä?
Hämmentävä ja vastenmielinen asenne tässä kysymyksessä: On vässykkä jos kunnioittaa vaimonsa päätöstä vaikka ero ei ole omissa intresseissä? Oikea mies alistaisi vaimoa ja tarvittaessa panisi ruotuun turpiin vetämällä vai mitä tällä kommentilla tarkoitettiin?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei vonkaa saa olla ilman. Kokemus puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan mihin suuntaan lähtee ja kuinka reagoi, kun nykyisellään kosketuksia ei ole lainkaan. Kylmääkin kylmempi minua kohtaan ja kohtelee kuin halpaa makkaraa. Whats out! Elämme jännittäviä aikoja :)
Hienoa
Ap tekee miten parhaaksi näkee.
Minä en lähtisi vihamielistä jäävuorta valloittamaan, vaan puhuisin - rauhallisesti, syyttämättä ja provosoimatta. Sanoisin, että musta on kurjaa kun meidän suhteessa ei ole nyt läheisyyttä, että ikävöin sitä ja mietin mistä se johtuu, mikä on vialla.. Että haluaisin halia ja rakastan sinua. Ja kysyisin ”mitä sä ajattelet”.
Jos tuo ystävällinen keskustelunavaus torpattaisiin täysin joko vihamielisellä tiuskahduksella, kuitattaisiin paikalta poistumisella tms. tietäisin että homma oli tässä: rakkautta ei enää ole ja liitto on tunnetasolla kuollut. Kukaan rakastava ihminen ei tuollaiselle kädenojennukselle käännä selkäänsä.
Jos keskustelu saadaan aikaan, sieltä tulee joka tapauksessa jotain selvää tekstiä mikä on pielessä; se on sitten kohdattava, käsiteltävä ja puhuttava että voidaanko tätä yhdessä korjata ja osataanko.
Siksi näin, että oman kumppanin väistely, kosketuksesta ärsyyntyminen ja jopa vihamielisyys asiaa kohtaan ovat selvä merkki siitä, että suhde on suurissa ongelmissa ja kommunikaatio on lukossa. Sitä ei mielestäni muuteta kokeilemalla hipaista vaikka olkaa ohimennen. Väistely on jo selvä sanaton viesti: en halua että kosket muhun mitenkään, koskaan, milloinkaan. Syyt sellaiseen käytökseen ovat aina ja poikkeuksetta vakavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on valitettavasti vaimona se "harva". Ei kuuloonkaan että saisin hieroa...
Täällä on vaimona nainen, jonka mies kieltäytyy hieromasta. Viimeksi eilen kieltäytyi myös seksistä, kun ehdotin.
Minusta ap teet ihan oikein, se varmaan vaatii sinulta paljon, että kykenet kaiken torjunnan jälkeen koskettamasn noin. Tsemppiä ja menestystä sinulle! Itse katkeroidun helposti torjunnasta ja alan miettiä, että uskaltaisinko pettää.
Rutistelija kirjoitti:
Ihana mies❤ Olisipa omanikin tuollainen!
Hei ap, mistä johtuu ettei kosketusta ole? Meilläkin oli ennen. Oli hyvää seksiä. Nyt ei enää ole, eikä tule. Mies teki selväksi, että olen vain tavallinen nainen, en mitenkään erikoinen. Nyt hän ihmettelee, miksei tule läheisyyttä eikä seksiä. No siksi, kun tavalliselta naiselta tulee vain tavallista olemista. Oletko sinä unohtanut vaimosi, onko hän jäänyt jossakin asiassa toiseksi?
Se on sit #metoo ja käräjillä nähdään!
T: Vaimosi