Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten piilotat kamelinvarpaan?

Vierailija
28.12.2018 |

Parhaat vinkit kehiin!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tulla pitämään kättä edessä. :))))))))))))))))))))))

(M45)

Kannattaa varoa, ettei kameli potkaise.

Vierailija
22/30 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään piilotettavaa. 

Toisin kuin useimmat, olen tosi hoikka. Silloin ei synny mitään kamelinvarvasta. 

Läskiähän se on hävynkin tuntumassa. Mulla on ihan sileä ja ei mitään pullistumaa tiukkojenkaan farkkujen kanssa. 

Iljettävää, jos tuo intiimit paikkansa esiin housujen läpi. Läskeille ehdotan sitä leggins-tunika -linjaa. 

Kuka tuolla haluaisi katsella miesten peniksiäkään housujen läpi pullottavana?

Toisin kuin sinä en ole kusipää.

Ja toisilla on eri anatomia kuin sinulla. Olin lukioiässä alipainoinen ja kuitenkin häpykumpuni päällä ja ulkoisissa häpyhuulissa oli rasvaa, joten jos olisin laittanut liian pienet housut jalkaan niin olisi kamelinvarvas tullut. Mutta niin olisi myös tullut hiertymääkin häpyhuuliin jos housujen sauma sinne upposi, joten aina oli sopivat housut jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat vinkit kehiin!

Todella typerää mitään piiilotella.

Jos on sellainen asu, että muodot näkyvät, anna näkyä.

Ole ylpeä vartalostasi ja nauti huomiosta. <3

Mut kun tää on semmonen karvainen.

mitäs sitten?

Sitäpaitsi kunnon pehkon takaa ei kamelinvarvas edes niin käy, kuontalo pehmentää.

Vierailija
24/30 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämällä aina paitoja tai mekkoja jotka peittää ko. alueen. 

Ja tuolle joka sanoo että on vain lihavien ilmiö, niin oon 167 cm pitkä, painan 53 kg ja omaan silmään näytän vähän turhankin laihalta, mutta pullea häpykumpu ja ulommat häpyhuulet on, kuten on ollut teinistä asti. Eli kamelinvarmas tulee väistämättä.

Vierailija
25/30 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään piilotettavaa. 

Toisin kuin useimmat, olen tosi hoikka. Silloin ei synny mitään kamelinvarvasta. 

Läskiähän se on hävynkin tuntumassa. Mulla on ihan sileä ja ei mitään pullistumaa tiukkojenkaan farkkujen kanssa. 

Iljettävää, jos tuo intiimit paikkansa esiin housujen läpi. Läskeille ehdotan sitä leggins-tunika -linjaa. 

Kuka tuolla haluaisi katsella miesten peniksiäkään housujen läpi pullottavana?

Taidat oikeasti olla läski, koska nimenomaan laihoilla naisilla kamelinvarvas erottuu paremmin. Läskeillä se koko alue pullistuu yhtenäiseksi kummuksi, pillun muodot peittyvät rasvan alle.

Vierailija
26/30 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydän vain kamelia kaivamaan jalkansa hiekkaan.

Köyhien hommaa. Minä ostin kamelille nätit saappaat, nyt on varpaat piilossa ja naapuritkin näkee ettei olla wt.

Vierailija
27/30 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kamelista hämääviä kuvia sellaisista kulmista, että varpaat eivät näy. Instassa ollaan hyvin kateellisia varpaattomasta kamelistani!

Vierailija
28/30 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko pitää niin kireitä housuja? Äklöttävä muoti. Myös takapuolelta.Ei varmaan moni tyttö käyttäisi niin ihoa nuolevia housuja, jos näkisi mitä takana kävelijä näkee. No menee ohi tämäkin muoti.

Vierailija
29/30 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotan sen känniin

Vierailija
30/30 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kamelilleni sukat ja kengät. Voi fittu että tulikin hianot !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän