Ostatteko lyhtyjä, kynttilöitä ym sisustuskrääsää?
Onko niille tarvetta? Meillä lopettaa paikkakunnalla sisustusliike ja olisi kaikkia kynttilänjalkoja ja lyhtyjä halvalla..
Kommentit (15)
No jos et koe tarvitsevasi niin älä osta.
En, ei ole mitään paikkoja mihin laittaisin esille.
Osta jos mielesi tekee! Ilmankin pärjää.
Itse en ostele noita hetken mielijohteesta tai heräteostona, maailma on krääsää pullollaan. Ostan joskus kierrätettynä.
En osta mutta minulle annetaan niitä joka joulu, aivan liikaa tuollaista krääsää jo löytyy nurkista. Tekisi mieli heittää pois koska minulla ei ole näille kaikille käyttöä. Kirpputorille en vie koska pöytävuokrat ovat liian korkeat enkä jaksa sitä touhua muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En osta mutta minulle annetaan niitä joka joulu, aivan liikaa tuollaista krääsää jo löytyy nurkista. Tekisi mieli heittää pois koska minulla ei ole näille kaikille käyttöä. Kirpputorille en vie koska pöytävuokrat ovat liian korkeat enkä jaksa sitä touhua muutenkaan.
No anna hyväntekeväisyyteen. En oikein ymmärrä miksi ihmiset säilöö turhaa tavaraa, joka lähinnä ärsyttää joka kerta kun näkee.
Mä rakastan kaikkea sisustus-krääsää ja ostan aina vaan lisää. Musta on kiva vaihdella niitä juhlien ja vuodenaikojen mukaan.
Mä ainakin ostelen ja tykkään kynttilöistä ja lyhdyistä. Poltan paljon kynttilöitä pitkin vuotta, muulloinkin kuin jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan kaikkea sisustus-krääsää ja ostan aina vaan lisää. Musta on kiva vaihdella niitä juhlien ja vuodenaikojen mukaan.
Mulla sama. En pidä kaikkia esillä.
Ostan kynttilöitä melkein joka kauppareissulla, Havin valkoisia kruunukynttilöitä. Niitä palaa päivittäin. Eivät ne ole mielestäni ”sisutuskrääsää” vaan aivan arkista käyttötavaraa kuten talouspaperi.
Vierailija kirjoitti:
Ostan kynttilöitä melkein joka kauppareissulla, Havin valkoisia kruunukynttilöitä. Niitä palaa päivittäin. Eivät ne ole mielestäni ”sisutuskrääsää” vaan aivan arkista käyttötavaraa kuten talouspaperi.
Kynttilöiden polttaminen vastaa passiivista tupakointia. Ei suositella joka päivä tehtäväksi.
En osta. Parvekkeella on yksi lyhty ja se saa riittää. Tuollainen sisustaminen ei ole minun juttuni ollenkaan.
Pikkuhiljaa hävittelen sitä krääsää mitä tuli nuorempana kotiin ostettua. Just hävitin kaikki risat ja kulahtaneet lyhdyt pois. Jäljelle jäi kuusi, joista kaksi meni entiselle paikalleen etukuistille, yksi vietiin haudalle ja loput mökille. Naapuri antoi kuin tilauksesta ennen joulua lahjaksi lyhdyn ja valosarjan joka laitettiin autotallin kulmalle valaisemaan, siihen olin aikonut muutenkin hankkia jonkunlaisen kausivalon.
Tää nyt ei ole mikään ilkeily/yleistys kommentti. Olen vaan miettinyt, mikä niissä kynttilöissä meitä naisia viehättää? Itsekin siis tykkään kynttilöistä. Ulkona niitä enimmäkseen poltan kun kaksi kissaa on taloudessa. Jouluaattona kynttilä ehti palamaan pöydällä n. 1min ja toisen kissan viikset kärähti kun selkäni käänsin hetkeksi. Kaupoissa kyllä nuuhkuttelen tuoksukynttilöitä ja haaveilen miten hienoja isot marmorikynttilät olisivatkaat pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin säilöt kaikki entiset? Eikö koskaan ahdista tavaramäärä?
ap
up