Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan se hyvä vai huono asia, jos isompikin lapsi puetaan tosi käytännöllisesti...

Vierailija
28.12.2018 |

Mulla on 9V sukulaistyttö, jonka (vapaa-ajan) ulkovaatevarustukseen kuuluu edelleen tyyliin toppahaalaria, kurahousua, kypäräpipoa jne...

Tietysti hyvä, että on käytännöllistä, mutta eiks tuon ikäiset jo haluaisi pukeutu vähän isommin (voihan ne vaatteet silti olla lämmintä ja suojaavaa)?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni voi ihan hyvin olla käytännölliset pihavaatteet ja sitten kouluun ja kaupungille siistimmät.

Vierailija
2/6 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 8v lapsella on ainakin käytännölliset isln lapsen vaatteet. Vähän kuten meillä aikuisillakin. Vai onko toppahousuissa ja takissa jotain epäkäytännöllistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen 30v. ja jos mun kokoisia kurahousuja saisi niin käyttäisin niitä vieläkin. Antakaa lasten olla lapsia niin pitkään kuin mahdollista, ehtii ne ulkonäöstä angstaamaan teineinäkin.

Vierailija
4/6 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun 11v halua pukeutua isommin, rakastaa haalariaan. Kypäräpipokin on näppärä keksintö pyöräilykypärän alle... No kuriksia ei ole enää tokaluokan jälkeen käyttänyt edes pihapuuhissa.

Vierailija
5/6 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitäkin mitä on tekemässä ja millainen piha on. Jos on tosi multainen ja savinen piha ja siinä on sitten loskaa vähän päällä niin ei henkselittömät kurahousut ole mitenkään liikaa tuonkaan ikäisellä.

Vierailija
6/6 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, myydäänkö enää missään niitä yhdistelmähaalareita, joissa alaosassa on kurapinta ja yläosa tavallista kangasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan