Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti aloittaa raittius ja viikon kestin!!!

valamon munkki Iivana
28.12.2018 |

sitten eilen mietin että jos ostas pari olutta iltapalaksi ostin 4 nelosta, ne menikijn kaikki yhdellä hörpyllä jokainen. sitten mietinkin jos haen vain ari lisää eli ostin 6 packin nelosta eli 5, 3 pros. ja kun ilta lähestyi pian niin varmuuden vuoksi hain muka varastoon 24 packin koffia. lupasin kaupan kassalle etä nyt alkaa raittius eli en juo enää koskaan, hän lupasi ettei myyy enää mulle koskaann kaljaa

mutta minne se kori katos? tyhjiä hylsyjä vaan joka paikassa eli oon juonut siis senkin eli 24 olutta + ne 10 nelosta pohjjiksi eli 34 olutta eilen ja niistä 10 kpl 5,3 prosenttisia

huh ja pituutta alle 170 cm, en tiennytt että voin imuroida tuollaisen määrän, enkä ole läskissä kunnnossakaan

heräsin klo 8 eikä ole ees krapulaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi kaupan kassa ei myy enää mulle kaljaa, eli on yksi kauppa vähemmän kiusauksia, tosin siinä onn toinen kauppa ihan vastapäätä ja lidliin 700 m

mutta kyllä mies luppauksensa pitää, muuten tulee kirous ja joudutan helvettiin

Vierailija
2/6 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan se viimeinen meni, on ollu varmaan promilleja varmaan vielä 8 aikaan että eisiinä krapulaa tulekaan muutakon pientä väsymystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä muista mula menee filkkari aina poikki

Vierailija
4/6 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen selibaatin kanssa?

Vierailija
5/6 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vahva fiilis ettei tuo raittiuslupaus kestä. Tuosta kaljamärästä olisi pitänyt jäädä aamuksikin ja epäilen että jäi. Laatikollisesta mulla jää aina muutama vaikka olisi isompi jano. Olen vähän isompi mieskin, 180/80.

Sekin ero että mulla ei filmi katkea.

Vierailija
6/6 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin vanhingossa vain 3 nelosta tänänä pyöräilyn jälkeen toivon ettei tuu otettua lisäää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä