Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähänkäytetty.fi - saatteko enää mitään myytyä hinnankorotuksen jälkeen?

Vierailija
28.12.2018 |

Vähän käytetty meni taas ennen joulua kivasti nostamaan välityspalkkiota eurolla. Ilmoitus tuli kivasti samana päivänä, kun uusi sopimus astui voimaan ja koski heti jo myynnissä oleviakin tuotteita. Tuon jälkeen ei ole minulle mennyt kaupaksi kuin yksi tuote. Olin hinnoitellut tuotteet tietysti niin, että siinä otettiin huomioon se vanha 1,90 euron korotus. Nyt kun hinta nousi vielä eurolla, niin en usko, että halvimmat tuotteet liikkuvat mihinkään.

Miten teillä muille on käynyt? Meneekö tuotteet yhä kaupaksi? Kannattaako lisää myyntieriä lähettää vai myydä jatkossa itse Torin kautta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mennyt yhtään tuotetta kaupaksi korotuksen jälkeen. Tosin en voi sanoa, johtuuko se pelkästään korotuksesta. Mulla on siellä enää 7 tuotetta myynnissä. Kaikki edullisia (1-3 euron juttuja), ei mulla ole mitään kallista myytävää. Ennen korotusta kyllä meni kaupaksi. Tilitin myyntituotot nyt pois, tuskin nuo loput tavaratkaan menee.

Vierailija
2/8 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista, että nostivat hintoja. Olin ajatellut myydä uudenveroiset lastenvaatteet siellä, mutta parin euron lisä on jo aika paljon. Eihän siinä voi enää itse laittaa tuotteelle hintaa juuri mitään, jos haluaisi edullisesti myydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli mailiin viesti, että alle 5 euron tuotteista 1 euro alennusta kassalla. Ilmeisesti on siis sielläkin huomattu, ettei tavarat enää liiku samaan malliin kuin ennen muutosta. En oikein ymmärrä, miksei kalliimmilla tuotteilla voi olla vähän isompi välityspalkkio ja sitten noilla halvoilla pienempi. Itselläni ei oikein ole mitään kalliita merkkivaatteita ja jos olisi, niin ne pystyy helposti myymään itsekin. Lähetän tuonne lähinnä noita perusmerkkejä ja niistä nyt ei kehtaa edes pyytää kuin sen muutaman euron.

Vierailija
4/8 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tässä on jotain sellaista takana, että yrittävät saada huonokuntoiset halvat vaatteet pois valikoimasta, koska ne aiheuttaa palautuksia. Mutta eikö sivuille kannattaisi vain laittaa teksti, ettei huonokuntoisia (joillakin kriteereillä) vaatteita saisi lähettää ja että ne seulotaan pois ennen myyntiin panoa? Ostaja saisi sitten itse joko lunastaa ne takaisin tai laittaisivat siellä ne suoraan roskiin. Uskoisin, että tässä vaiheessa ihmiset oikeasti miettisivät tarkemmin, onko jokin vaate jo liian huonossa kunnossa eivätkä sitten lähettäisi sellaisia myyntiin laisinkaan.

Vierailija
5/8 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli mailiin viesti, että alle 5 euron tuotteista 1 euro alennusta kassalla. Ilmeisesti on siis sielläkin huomattu, ettei tavarat enää liiku samaan malliin kuin ennen muutosta. En oikein ymmärrä, miksei kalliimmilla tuotteilla voi olla vähän isompi välityspalkkio ja sitten noilla halvoilla pienempi. Itselläni ei oikein ole mitään kalliita merkkivaatteita ja jos olisi, niin ne pystyy helposti myymään itsekin. Lähetän tuonne lähinnä noita perusmerkkejä ja niistä nyt ei kehtaa edes pyytää kuin sen muutaman euron.

Jep, sama. Mulla on vain muutama merkkivaate ja ne on ollut tosi helppo myydä itsekin Torissa. Vähän käytetyssä on saanut kaupaksi edullisempia merkkejä hyvin, mutta nyt sekin tuntuu vaikealta. Huonokuntoista en myy, oli merkki mikä tahansa.

Vierailija
6/8 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/8 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynti tyssännyt kokonaan :(

Vierailija
8/8 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tänne enää lähettää, 2,90 e per tuote on kyllä tosi paljon. Saako täältä mitään myyntipalkkaa itselle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi