Roolinsa vangeiksi jääneitä taitavia näyttelijöitä
Kommentit (173)
Monet Dallasin ja Dynastian jne näyttelijät. Jos niitä taitaviksi voi nimittää.
Victoria Principal
Charlene Tilton
Patrick Duffy
Ja Larry Hagman on aina JR
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frendien näyttelijät.
Jennifer Aniston on aika monessakin elokuvassa ollut mukana.
Niin on. Mutta hänet aina muistetaan Frendeistä (99% tuskin pystyy nimeltä mainitsemaan elokuvia, joissa hän on esiintynyt) ja roolit elokuvissa toistaa samaa kaavaa.
Nopealla haulla löytyy, ei viitsi listata, harva elokuva nykypäivänä jää muutenkaan mieleen, ellei ole erityisen hyvä. Kyllä nuo suuren luokan näyttelijät itse agenttinsa kanssa päättävät mitä rooleja ottavat vastaan. Komediaa ja draamaa Aniston on paljon tehnyt, koska sopii ilmeisesti hänelle parhaiten.
Timothy Dalton, epäonnistunut Bond
Don Adams (Maxwell Smart)
Fred Gwynne (Herman Munster)
Michael Landon = Charles Ingalls
Melissa Gilbert = Laura Ingalls
Mikko Kouki. Säälittävä runkkari, se päähenkilön tyhmä tai epäonnistuva kaveri.
Reg Varney, Bob Grant (Mennään bussilla).
Tarkastajaa esittänyt Stephen Lewis näytteli melko samantyyppistä hahmoa sarjassa Vielä virtaa.
Vierailija kirjoitti:
Morgan Freeman. Aina sama tarinoiva syvän etelän aksenttikin. Oli sitten Jumala tai poliisi. En kyllä tiedä onko hän edes erityisen hyvä näyttelijä ja osaako näytellä mitään muuta :D
Jennifer Aniston. Itse asiassa ihan hyvä näyttelijä, mutta aina samanlaisia rooleja ja leffoja.
Pakko alapeukuttaa noille tummennetuille kohdille. Jotenkin outoa ja huvittavaa, että joku pitää Anistonia hyvänä näyttelijänä, mutta Freemania ei... Toinen on A-luokan näyttelijä ja toinen Ö-luokan, arvaapa kumpi on kumpi? :D
Kaikki putoustyypit. Ei niitä voi myöhemmin ottaa enää tosissaan. Esim. Hirviniemi, aina kun näen sen jossain tulee mieleen putous, Bosse tms. hölmöily. Harmi että kulutti naamansa noin ja sama on edessä muillakin putoustyypeillä. Mun puolesta putouksen olis voinut lopettaa jo heti ekan kauden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Morgan Freeman. Aina sama tarinoiva syvän etelän aksenttikin. Oli sitten Jumala tai poliisi. En kyllä tiedä onko hän edes erityisen hyvä näyttelijä ja osaako näytellä mitään muuta :D
Jennifer Aniston. Itse asiassa ihan hyvä näyttelijä, mutta aina samanlaisia rooleja ja leffoja.
Pakko alapeukuttaa noille tummennetuille kohdille. Jotenkin outoa ja huvittavaa, että joku pitää Anistonia hyvänä näyttelijänä, mutta Freemania ei... Toinen on A-luokan näyttelijä ja toinen Ö-luokan, arvaapa kumpi on kumpi? :D
Freemanin ei tarvitse näytellä enää missään. Ahdistelee naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Kouki on aina sellainen vähän reppana, likainen ja syrjäytynyt puolirikollinen. Sellainen koominen plösö.
Joo, niin on. Ja aina vielä joku kikkeliongelma.
Jos elokuvassa tarvitaan meksikolainen linnakundi, niin se on joka ikinen kerta Danny Trejo. Nimi ei ole välttämättä kaikille tuttu, mutta naama on varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Roger Moore, 007
Roger Moore, Pyhimys.
Vierailija kirjoitti:
Jos elokuvassa tarvitaan meksikolainen linnakundi, niin se on joka ikinen kerta Danny Trejo. Nimi ei ole välttämättä kaikille tuttu, mutta naama on varmasti.
Mulle oli shokki, että Danny Trejo on vain 167cm pitkä.
Jotenkin elokuvista on tullut kuva, että olisi joku pari metrinen korsto.
Hämmästyin kun kukaan ei oo vielä maininnu, mutta siis Sinkkuelämää näyttelijät. Varsinki pääosanaiset, mutta myös muita.
Alkuperäisen Beverly Hillsin näyttelijät. Tosin yksi heistä on Haihurrikaani elokuvissa esiintynyt. Antti Reini vareksena ja Jussi Vatanen on yleensä suht reilun tyypin roolissa
En voi kuvitella Ash Ketchumia näyttelemään muuhun kuin Pokemoniin.
Eriävä mielipide Keatonin ja Balen suhteen.
Etenkin Balen yhdistää hieman epäluotettavan hahmon rooleihin.
Keatonista aivan vastakkainen esimerkki vaikkapa Beetlejuice.