Onko koskaan epäilty Jeesuksen palanneen maan päälle? Millaisia nämä tilanteet ovat olleet?
Kommentit (7)
Ei oo Jeesus vielä tullut. Sitten kun tulee niin ei jää keneltäkään huomaamatta.
Mielisairaalat ovat täynnä palanneita Jeesuksia, ehkä joku niistä on/oli se oikea, kuka tietää?
Eikös Charles Manson ollut seuraajiensa mielestä Jeesus?
Toivottavasti joku lukee näille ihmisille Raamatusta tämänkin kohdan:
Matt. 24: 23-27:
Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin. Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut. Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko. Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
Ette varmaan ole kuulleet että Jeesuksen toista tulemista kuvataan koko ajan videokameroin:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000555588.html
Jeesusta odotetaan takaisin - kamerat pyörivät jo
Jeesuksen mahdollinen toinen tuleminen ei jää ilman mediahuomiota. Siitä pitää huolen kaksi yhdysvaltalaista kristillistä televisioyhtiötä.
Teksasilainen Daystar Television Network on asettanut videokameransa kuvaamaan ympärivuorokautisesti Jerusalemin Öljymäkeä. Kristityt uskovat Jeesuksen ilmestyvän kyseiselle kukkulalle, kun on paluun aika.
Jos Jeesus siis sattuisi tulemaan parin tunnin päästä, tapahtumia voisi seurata suorana televisioyhtiön nettisivuilta.
Koska Jeesusta ei ole kamerakuvissa näkynyt, on perusteltua olettaa ettei hän ole vielä palannut maapallolle. Raamatussa kai sanotaan että hän tulee ilmestymään Jerusalemin Öljymäelle.
Moni on arvellut itsekin olevansa Jeesus.
Raamatun mukaan Jeesus tulee sellaisella ryminällä, ettei asiasta tarvitse keskustella.
Uskokoon kuka haluaa, minä en.