Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies heitti mun uudeksi vuodeksi varaamat herkut pois- Itkettää..

Vierailija
27.12.2018 |

Mies on tarkka meidän perheen makeansyönnistä ja löysi herkkukaappikätköni ja oli heittänyt kaikki mun herkut pois, mitkä olin varannut uudeksi vuodeksi itselleni. Itkettää ihan.. mulla on tilillä 50€ rahaa, jotka mun täytyy säästää. Mulla ei oo mitään hyvää uudeksi vuodeksi 😭 olin ostanut juotavaa, sipsiä, karkkia, juustoja, viinirypäleitä, keksejä yms.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Olet aikuinen ihminen ja päätät itse mitä syöt. Lapset eivät voi elää liian tiukan isän kanssa. Mies heittää varmasti kaiken pois jatkossakin.

Vierailija
2/10 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla aloittajia usein itkettää. Eikä siinä mitään. Tässäkin tapauksessa itkeminen on parempi vaihtoehto kuin ylensyönti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytätkö ne juustotkin jossain lämpimässä kaapissa?

Vierailija
4/10 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama virsi jokaisen juhlan alla. Voisit keksiä jonkun tuoreemman tarinan.

Vierailija
5/10 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärisyttääkö myös? 

0/5

Vierailija
6/10 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein herkut naapurin Liisalle säilöön. Mies tonkii kaappeja ja huutaa kovaan ääneen "Missä ne on???" Naureskelen täällä että etsi vaan, et löydä mitään. Hehe. Äijä hikoilee ja kääntää sohvatyynyjä. Ehei, et löydä mitään. Tämän pullukan herkut on jemmassa ja pullukka avaa sipsipussin aattona, kuten aina ennenkin.

Vierailija
7/10 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuommoista hyväksyisi. Pakottaisin miehen hakemaan kaupasta uudet herkut ja ilmoittaisin että seuraavasta kerrasta tulee eropaperit pöytään.

Vierailija
8/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ylipainoisia, joten ihan hyvä vaan. Kun kävelee kaupungilla, niin näkee isotissisiä, paksujalkaisia selluliitillä kuorrutettuja naisia. Oma vaimoni painaa 20-30kg vähemmän, mitä suuri osa ylipainoisista naisista.

Vierailija
9/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se urvelo "näin saat naisesi laihtumaan"-vinkkeineen tulee loistamaan tähän omaan ketjuunsa taas.

Vierailija
10/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä parisuhteita teillä. Varsinaisia helmiä puolisoina. Ei kukaan voi pakottaa toista ihmistä mihinkään tai kontrolloida toista. Idioottimaista edes suostua tuollaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi