Missä ajassa mahdollista pudottaa 105kg --> 80kg
Jos ihan tosissani alkaisin katsoa mitä syön ja liikkumaankin sen mitä pystyy. 8vk paljonko putoaisi korkeintaan?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vãhäkalorisella keto dieetillä menee 2-3kg viikossa. Siis hiilarit alle 50g/pvä ja kcal alle 1000 päivässä. Protskuu pitää saada n. 0.8g kiloa kohti päivässä. Juo 2l vettä päivässä, magnesium ja kalium lisällä. Maksimissaan 2 vkoa kerralla ilman taukoa. Tauko voi olla pari päivää. Ei raskasta liikuntaa, joku tunnin kävely päivässä ok.
Googlaamalla löydät lisä infoa. Kokeile esim keto vlcd.
Runsaskalorisella keto-dieetillä homma on mukavampaa kuin tuo sinun kituuttaminen. lchf
Mä pudotin cambridgella 4 kuukaudessa. Sitten pudotin vielä lisäää niin että kokonaisuudessaan lähti 35 kg. Valitettavasti mulle puhkesi kovasta kuurista ahmimishäiriö ja nyt painan 108 kiloa taas. Enkä pysty enää tietoisesti kontrolloimaan syömisiäni ollenkaan, syömishäiriö on kuin joku riivaaja joka ottaa minut valtaansa ja syö vaikken tahdo.
En siis suosittelisi välttämättä näitä äärinopeita keinoja kuten VLCD kuuri.
2 kiloa kuukaudessa olisi varmaankin ihan turvallinen tahti, varsinkin jos vielä treenaa kuntosalilla ja samalla lihakset kasvaa(paino nousee).
Tollasesta painosta lähtee alkuvaiheessa väkisin yli kilo viikossa, kun aineenvaihdunta käynnistyy horrostilastaan. Sanoisin että juhannuksena oot tavoitteessa :)
Mulla on paino pysynyt nyt tässä samassa pidemmän aikaa, juon päivittäin 2kpl energiajuomia joista tulee jo 500 kaloria, eli pelkästään niistä luopumalla varmasti putoaisi jo vähän paino.
Mulle paino on tullut ihan muutamassa vuodessa. Nopea pudotus olisi tärkeää, koska näemmä aiheuttaa lapsettomuutta, ikä alkaa painaa joten montaa vuotta ei ole aikaa pudotella painoa jos vauvaa vielä meinaamme saada
ap