Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hysteerinen nainen uhkasi poliisilla, kun koirani pysahtyi nuuhkimaan hanen kuusiaitaansa

Vierailija
27.12.2018 |

Olen kylla muilta koiranomistajista kuullut juttuja etta taman naisen talon ohi ei voi kavella koiran kanssa jos tama sattuu oleen nakoetaisyydella.
Aivan hulluna kiljui, etta kusetan ja paskatan koiaani hanen pihalla, vaikka ihan tiella kavelin. Variotus, Mellunkylan okt alueella koirianne ulkoiluttaville.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihan aidan kadunpuoli kuulu tonttiin. Hullu akka.t.ohis

Meillä kuuluu kunnossapitovelvollisuus tontilla myös aidan toiselle puolelle.

42/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ymmärrän sitä naistakin. Koiran pissa ja jätökset tappaa kaiken kasvillisuuden eikä siihen tarvita alkuun kuin yhden koiran pissat, kun muutkin alkavat reviiriään merkata. Toki naisen käytös muuten on ala-arvoista.

Meillä päin monilla on pieni kyltti piha-aidan edessä missä kielletään koirien kusetus, vaikka mitään lainvoimaa tuollaisella kyltillä ei varmastikaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma hukkuu muoviin ja roskaan ja muihin ihmisten luomiin ongelmiin, mutta joidenkin mielestä koiran luonnolliset ulosteet vaan on maailman suurin ongelma, koittakaahan nyt rauhoittua.

Vierailija
44/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma hukkuu muoviin ja roskaan ja muihin ihmisten luomiin ongelmiin, mutta joidenkin mielestä koiran luonnolliset ulosteet vaan on maailman suurin ongelma, koittakaahan nyt rauhoittua.

Ja näkisipä joskus samanlaista raivoa roskaajia kohtaan, mutta siihen ei ilmeisesti rohkeus riitä ihmisillä.

Vierailija
45/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen nainen jota kavereiden kanssa härnättiin lapsena. Naisen talo oli ihan kiinni jalkakäytävässä, talon päädyssä oli portaat ovelle ja nainen viihtyi portailla kirkumassa ihmisille jotka hipasivat hänen pihanurmeaan joten alettiin kavereiden kanssa vetää pyörillä siitä nurmikon kautta. Typerää, tiedän mutta oltiin kakaroita. Nyt jälkeenpäin ajatellen naisella varmaan ollut mielenterveydellisiä ongelmia.

Vierailija
46/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihan aidan kadunpuoli kuulu tonttiin. Hullu akka.t.ohis

Jaa mitenniin ei kuulu jos se aita on istutettu/laitettu niin että on kokonaan omalla tontilla? Yleensä vielä taitaa olla näin että sen aidan kokonaisuudessaan pitää olla omalla tontilla ja pitää jättää vielä pieni kaistalekin rajalle että pääsee esim. leikkaamaan aitaa oman tontin puolelta.

Kyllä mullakin kiristäisi jos joku tyh mä pitäisi mun pihaa eläimensä wc.nä.

Vierailija
47/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako olla sama raivohullu, koska paikkakunta on sama...minulla oli ihan vastaava kokemus muutaman kuukauden takaa. Maassa lojuvat paskat on inhottavia, mutta koirani ei paskonut kikkarettakaan mutta silti joku nainen kirkui pihallaan etten saa ulkoiluttaa koiraani, on kuulemma ihan merkkikin laitettu aidan viereen.

Ihan uusi juttu minulle, etjoku voi luulla omistavansa kadun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä