Kävin kavereiden kanssa baarissa! Oli kyllä surkeaa!
Kun menin sisään niin yksi kaveriporukka istui siellä isänsä kanssa. ISÄNSÄ! Miksi se oli otettu baariin. Istuin yhden lapsuuden kaverin viereen jonka seurueesta paljastui hänen veljensä ja äitinsä. Jotenkin hävettävää. Tarjolla oli täytekakkua ja mehua. Esiintyjäbändi oli kova mutta hävetti kun vanhemmat teki lasten kanssa tanssilikkkeitä. Seurueessani oleva kaverin veli työnsi haarukkansa kaverin äidin pehkoon. Häpesin silmät päästäni. Kaverini taas nousi seisomaan pöydälle ja seivasi käsillään. Kakku oli hyvää mutta ihmettelin kun osa ihmisistä sanoi bändiä hyväksi.
Kommentit (24)
Mitä tarkoittaa "seivasi käsillään"? Olen yli 50, joten olen pihalla joistakin muotisanoista :)
Kannattaa muistaa, että on paljon avohoitopotilaita vapaana tai ihmisiä, jotka ovat huumeiden, psyykenlääkkeiden ja muiden mieltä tuhoavien myrkkyjen alaisuudessa.
Näillä tiedoilla voi selittää 80 prosenttia sekopäisistä viesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että on paljon avohoitopotilaita vapaana tai ihmisiä, jotka ovat huumeiden, psyykenlääkkeiden ja muiden mieltä tuhoavien myrkkyjen alaisuudessa.
Näillä tiedoilla voi selittää 80 prosenttia sekopäisistä viesteistä.
Miten selittyy loput 20 %?
Ensin sanoit, että bändi oli kova, mut sit ihmettelit miksi sitä kehuttiin? Missä baarissa tarjotaan täytekakkua? Oliko K18 baari? Mikä tilaisuus? Synttärit?
Juu, minäkin ihmettelin, miksi siellä on kakku ja haarukoita. Ettet sittenkin ollut hoplopissa?
En tiedä mitä alottaja on vetänyt, mutta mulle niitä satasella kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Juu, minäkin ihmettelin, miksi siellä on kakku ja haarukoita. Ettet sittenkin ollut hoplopissa?
Maito ku maito!
Vierailija kirjoitti:
Montako vuotta päivänsankari täytti? Onko jo koulussa?
3000
Siis nämä olivat Ville viis vee serkun synttärit, joihin Zuscu 13 vee oli jollain valkoisella valheella huijattu?
Joko niin insidejuttua tai sitten henkisesti häiriintyneen ihmisen tajunnanvirtaa, etten ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "seivasi käsillään"? Olen yli 50, joten olen pihalla joistakin muotisanoista :)
Pelasti tilanteen!
Kuka helvetti edes jaksaa lähteä tapsan ja uuden vuoden välissä baariin?
Ei kai siellä ole ketään.
Olit sekojen seurassa. Valitan.