Miehet: blondi, brunette vai punapää?
Mikä hiustyyppi on viehättävin suomalaismiesten mielestä naisilla?
Kommentit (76)
Hiustenvärillä ei ole mitään merkitystä.
Pitää olla aika kovatasoinen mies jotta voisi valikoida naisia hiustenvärin perusteella.
Se nainen otetaan jolta saa vastakaikua hiuksista riippumatta, kaljukin kävisi tässä vaiheessa.
Et sitten osannut äänestystä tähän laittamaan? Ei teillä persunaisilla kyllä kovinkaan kummoiset taidot ole.
Blondeista pitävät machoilijat.
Bruneteista pitävät älyköt.
Punapäistä pitävät seikkailijat.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten osannut äänestystä tähän laittamaan? Ei teillä persunaisilla kyllä kovinkaan kummoiset taidot ole.
Sulla alkaa mennä vähän yli toi persuöyhötys. Käy vaikka lenkillä välillä.
Blondit ja punapäät ehkä miellyttävät silmää eniten mutta ei hiusväri ole niin tärkeä asia. Kunhan valmiista ruuasta pystyy tuottamaan lämpimän kakan niin se riittää ei tässä niin paljon ole ollut kysyntää.
Hiusten värillä ei ole mitään merkitystä,jos se joku näistä kolmesta vaihtoehdosta.Mutta,jos olet värjännyt musta/punainen,vaalea/mustat wt-hiukset niin sillä on väliä
Monet naisystävistäni sanovat, että punapäät ovat kauniita, mutta miesten puolelta ei ole tullut niinkään huomiota...
Olen hoikka luonnon punapää. :/
En ole persunainen, ensimmäistä kertaa vain tekemässä kyselyä. :)
Pojat tykkää blondeista, miehet bruneteista.
En ole mies, mutta voin kertoa, että blondina tulee ylivoimaisesti eniten huomiota ja kehuja. Oon ollut brunette ja punapääkin.
Mustat, pitkät ja suorat. Ihan sama onko värjätty vaiko oma väri. Näyttää vaan jotenkin niin vietävän hyvältä!
Minulla on sinisilmäinen blondi, unelmien täyttymys.
Brunette. Ruskeahiuksiset naiset ovat kauniita ja kansainvälisiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole mies, mutta voin kertoa, että blondina tulee ylivoimaisesti eniten huomiota ja kehuja. Oon ollut brunette ja punapääkin.
Minä taas saan brunena paljon enemmän huomiota kuin blondina :)
Blondi, jos on oma väri.