Löysin säädön kamoja kotoa, laitanko viestin?
Säädin jonkin aikaa erään naisen kanssa ja nyt löysin naisen avaimet mun luota. Ei ole niitä kysellyt ja ”ero” oli tunnelmaltaan vähän ikävä. Pitäisikö mun laittaa viesti vai ei? Itse ehkä haluaisin takaisin, mutta en haluaisi laittaa viestiä millään.
Kommentit (11)
No itse varmaan laittaisin viestin, että löysin, ei se nyt iso vaiva ole?
Vierailija kirjoitti:
Ja viime näkemiskerrasta jo useampia viikkoja aikaa... ap.
Laita viestiä, että saa tulla noutamaan suihinottopalkkiota vastaan.
Laita viesti ja sovi tapaaminen/avainten palautus julkiselle paikalle.
Laita ilman muuta viesti; jää parempi fiilis, eikä muistele pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Kai se nyt avaimiaan tarvii?
Kaipa se on sitten laitettava. En vaan edes ole ihan varma että ne on sen, mutta kukaan mun kavereistakaan ei ole niitä omikseen tunnistanut. Ärsyttää olla yhteydessä, mutta ehkä nielen ylpeyteni. Ap.
Eihän se niitä kaipaa, jos ei oo ees kysellyt. Muutamassa viikossa on teettänyt uudet.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se niitä kaipaa, jos ei oo ees kysellyt. Muutamassa viikossa on teettänyt uudet.
Riippuu ehkä mihin ne avaimet on? Jos mukana vaikka työpaikan tms. avaimet, niin voi todellakin olla tarpeelliset, tuollaisia kun ei saisi hävittää tai voi joutua maksamaan paljon.
Harrastat mittaus- ja säätötekniikkaa? Oliko säätöavain ihan vaan manuaalinen vai oliko automaattinen, ihan PID?
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne olisi hukassa jos tietäsi minne ne on jääneet.
Ja viime näkemiskerrasta jo useampia viikkoja aikaa... ap.