Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä korkealaitainen pinnasänky taaperolle?

12.05.2006 |

Haluaisin nukuttaa 1.5 v taaperoa vielä pitkään pinnasägyssä, mutta pelkään, että hän alkaa kohta kiipeillä yli laidan, kuten esikoinen tuon ikäisenä (samat elkeet!). Kun esikoinen siirtyi pinnasägystä lastensänkyyn, alkoi reilusti yli vuoden kestänyt jokailtainen näännyttävä nukutusrumba. En haluaisi ryhtyä samaan uudelleen, koska parin kuukauden päästä meille on tulossa uusi vauva.

Lapset ovat toki erilaisia, mutta luulen, että tämä 1.5 vee ei todellakaan pysyisi pikkusängyssä!!! Tähän asti on nukahtanut itse ilman nukuttamisia ... Ja tämän tilanteen haluaisin säilyttää vielä pitkään!

Eli tietääkö kukaan, onko olemassa tavallista korkealaitaisempia pinnasänkyjä, joista taapero ei itse pääsisi kiipeämään yli laidan?

Myös muut vinkit ovat tervetulleita :-)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän puolitoistavuotias majailee tällä hetkellä matkasängyssä samasta syystä. Tulee pinnasängystä laidan yli, eikä vielä ole ihan kypsä lastensänkyyn. Sänky on tukevaa mallia, ja kun siihen on lisätty oikea patja pohjalle, on se mukava nukkuakin. Laidat ovat kangasta, niitä pitkin ei pääse kipuamaan.

Ei mikään silmänilo, mutta toisaalta on kätevää sekin, että kyläillessä voi nukkua omassa sängyssään, on helppo vaihtaa ympäristöä :)

Vierailija
2/3 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammuttiX:

Haluaisin nukuttaa 1.5 v taaperoa vielä pitkään pinnasägyssä, mutta pelkään, että hän alkaa kohta kiipeillä yli laidan, kuten esikoinen tuon ikäisenä (samat elkeet!). Kun esikoinen siirtyi pinnasägystä lastensänkyyn, alkoi reilusti yli vuoden kestänyt jokailtainen näännyttävä nukutusrumba. En haluaisi ryhtyä samaan uudelleen, koska parin kuukauden päästä meille on tulossa uusi vauva.

Lapset ovat toki erilaisia, mutta luulen, että tämä 1.5 vee ei todellakaan pysyisi pikkusängyssä!!! Tähän asti on nukahtanut itse ilman nukuttamisia ... Ja tämän tilanteen haluaisin säilyttää vielä pitkään!

Eli tietääkö kukaan, onko olemassa tavallista korkealaitaisempia pinnasänkyjä, joista taapero ei itse pääsisi kiipeämään yli laidan?

Myös muut vinkit ovat tervetulleita :-)

http://www.lastentarvike.fi/acms/core/default.asp?docId=11917&valikoima…

Meillä on DREWEX LAURA SÄÄDETTÄVÄ SÄNKY. Linkki siihen tuossa ylhäällä.

Enpä tiedä onko siinä sen korkeammat laidat mutta laskettava laita on. Olemme ratkaisseet asian niin että laskimme laidan ja laitoimme sängyn viereen lasten pienen nojatuolin. Poika pääsee sänkyyn ja pois mutta silti nukutusrumbaa ei tullut. Johtunee varmaan omasta, tutusta ja turvallisesta sängystä. Ja jos putoaa niin ei putoa korkealta joten siitä ei synny vaaraa.

Minusta tämä on hyvä siirtymävaihe kohti juniorisänkyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kallistua tuon matkasängyn puoleen.

Luulen, että meillä on uuden matkasängyn osto edessä. Vanha on semmoinen " kaksin kerroin taittuva" malli, jossa on semmoiset viistot metalliputket sivuilla. Niitä pitkin voi kiipeillä, joten se ei taida meidän taaperolle sopia.