Tuliko juotua jouluna? Kolkuttaako omatunto? Elisan tarina
Kommentit (15)
Tuli juotua viiniä, mutta ei humalaan asti. Ei ollut mitään riitaa kenenkään kanssa eikä aamulla krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuli juotua oikein kunnolla, eikä kolkuta omatunto. Olen yksin asuva lapseton sinkku joten minun juomiseni ei ketään häiritse.
Paitsi omaa kroppaasi.
Viiniä kului, mutta ei oltu humalassa.
Juu. Joulupäivänä vetäisin perseet olalle oikein kunnolla. Hauskaa oli.
T. Vela
Join, kun lapsi oli nukkumassa, en ollut humalassa eikä tullut krapulaa. En tapellut mieheni kanssa, enkä rähissyt tai riehunut. Ei se aina tarkoita sitä, jos suomalainen juo, että se on aina perseet olalle ja rähinä päälle ja ajetaan perhe pakkaseen yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli juotua oikein kunnolla, eikä kolkuta omatunto. Olen yksin asuva lapseton sinkku joten minun juomiseni ei ketään häiritse.
Paitsi omaa kroppaasi.
No se sentään on nimenomaan minun kroppani, ja minulla on oikeus tehdä sillä mitä haluan. Tarkoitus on elää lyhyesti mutta nautiskellen, en siis mitenkään pyri terveelliseen elämään.
Join pepsiä, glögiä, maitoa ja vettä.
Ei tullunna juotua muutakuin muutama lasi kotikaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi omaa kroppaasi.
No se sentään on nimenomaan minun kroppani, ja minulla on oikeus tehdä sillä mitä haluan. Tarkoitus on elää lyhyesti mutta nautiskellen, en siis mitenkään pyri terveelliseen elämään.
Ei ole.
Maailmankaikkeudessa kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Tyhmä elisa sitten vinkuu vielä;
"se on nyt minun muijani.." (ei hyvää päivää kun tolkuttoman tyhmä ja mustasukkainen, ei tarvitse kuin kerran kahvilassa jonkun naisen kanssa kommunikoida niin johan tullaan kahvilankin edustalle ulisemaan..)
Kahvilassa voisi olla popcorneja kakaran kujan juoksua, seuratessa.
Meillä joulupöydässä on alkoholia, kukaan ei juo liikaa/ole humalassa. Ruokaa kun.tehdään yksi glögi. Kalojen kanssa lasi valkoviiniä ja snapsi (kestää pääruokaan asti) kinkun kanssa lasi punaviiniä, toinen lahjoja avatessa ja kahvin kanssa pieni likööri. Aikaa tämän kaiken juomiseen menee 7 h, joten ei humalaan ehdi tulla.