Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli tuosta miss Universum keskustelusta mieleen...

Vierailija
27.12.2018 |

Että ihmisillä ei tosiaan taida olla käsitteet hallussa kun puhdas haukkuminen mielletään argumentiksi, kritiikiksi jne.

”Possunenä” ”Aika karsea nenä” ”kierot silmät ja hampaat, tosi ruma”

..........

Näissä aivopieruissa ei ole mitään asiallista, puhumattakaan kritiikkiä. Tämä on haukkumista, joka taas on kiusaamista. Jos ihmisellä on kuva netissä niin sitä saa haukkua maasta taivaisiin? Jos on lähtenyt (huom!) arvostelukisoihin niin saa haukkua? Ei tarvitse perustella sitä miksi jonkun nenä on hel*etin ruma ja vitsailla siitä, kun se on vain arvostelua jota minä saan tehdä koska hän sinne kisaan lähti ja hän sen kuvan sinne Facebookiin laittoi niin kyllä minä saan sanoa mielipiteeni eikä se ole haukkumista!

Juu ei mulla muuta myötähäpeä vain on suuri, varmaan kiva olla kiusaaja ja kasvattaa kiusaajia :) toiset sitten hyvässä lykyssä sen takia tekevät itsemurhan/sairastuvat henkisesti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin AP. Ja aivan liian yleistä kaikissa piireissä. Ilmankos täällä voidaan huonosti, kun ihmiset itse aiheuttaa tahallaan toisille pahaa mieltä.

Vierailija
2/3 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty kukaan tuohon mitään vastaan sanomaan, asian ytimessä kun ollaan. Tälläkin palstalla liian usein näkee että joka toinen viesti sisältää haukkumista, yleistämistä, solvaamista jne. Millä perusteella se on ok? Jos asiasta joku sanoo, niin sitten kehdataan vielä ruveta päätä aukomaan tyyliin: menikö ihon alle/onko sullakin hevosturpa kun noin pillastuit jne. Niin sairasta ja typerää, oikeutetaan ihan täysin oma käytös ja sitten itketään kun muut suuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi