Riitelitkö jouluna?
AV:n virallinen jouluriitagallup. Riitelitkö jouluna? Oletko tällä hetkellä riidoissa?
Kommentit (14)
Kaikin puolin tosi mukava joulu! Anoppilassa käyntikin oli mukavaa, saatiin molemmat aikuiset lapsetkin mukaan, ja mummonsa oli iloinen. Ulkona oli jouluisen näköistä ja sisälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikin puolin tosi mukava joulu! Anoppilassa käyntikin oli mukavaa, saatiin molemmat aikuiset lapsetkin mukaan, ja mummonsa oli iloinen. Ulkona oli jouluisen näköistä ja sisälläkin.
Erittäin mukava kuulla! :)
Pitkästä aikaa mies kävi kesken yön kännipäissään käsiksi. Kyllä siinä vähän piti tapella vastaan ettei pahasti käynyt.
Ei riidelty miehen kanssa jouluna koska ei puhuttu toisillemme. Riideltiin jo ennen joulua ja muutan tammikuussa tästä asunnosta pois...
Kyllä. Mies oli taas vaihteeksi umpikännissä jo aattona iltapäivästä. Onneksi ehti sammua autotalliin ennen kuin pukki tuli lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Ei riidelty miehen kanssa jouluna koska ei puhuttu toisillemme. Riideltiin jo ennen joulua ja muutan tammikuussa tästä asunnosta pois...
Olet varmaan ylpeä itsestäsi?!
Vanhemmat riiteli. Eilen palasin takaisin kotiini. Nyt sitten naapurissa on riidelty eilisestä lähtien. Tai mistä sen tietää ovatko koko joulun huutaneet toisilleen. Tässä yritän saada etätöitä tehtyä. Taidan mennä toimistolle huomenna jos riitely jatkuu.
En riidellyt. Olisin halunnut riidellä exän kanssa mesessä, mutta hillitsin itseni, koska lapsi on menossa pian muutamaksi päiväksi exälle.
Meillä oli kiva joulu :)
Ei ole koskaan ollut riitaa jouluna.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Äitini kanssa joo. Vietinn joulun vanhemmillani. Äiti alkoi taas heti tapansa mukaan arvostella ulkonäköäni ja vaatteitani. Yritin olla pitkämielinen mutta kun naputus vaan jatkui ja jatkui, ja lisäksi mm. äiti vastasi ettei tarvi mitään apua kun kysyin voinko jotenkin auttaa jouluruokien kanssa, mutta sitten järjesti maailmanluokan marttyyrikohtauksen siitä että hän JOUTUU kaikki yksin aina tekemään, ja syyllisti minua siitä että olen yleeensä paikalla yhtenä ruokittavana suuna (itse oli kerjännyt minua tulemaan jouluksi sinne), niin kyllä lopulta meni hermo.
Mikähän siinä joulussa aina aiheuttaa sen, että aletaan herkästi riitelemään? Stressi siitä, että täytyy olla sovussa ja kaiken mennä mukavasti?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä joulussa aina aiheuttaa sen, että aletaan herkästi riitelemään? Stressi siitä, että täytyy olla sovussa ja kaiken mennä mukavasti?
Hyvä kysymys. :D
Suuret odotukset, valmistelut ja niiden organisointi, perhe viettää aikaa yhdessä eikä älypuhelimen äärellä? Kenen lapset saavat isovanhemmilta hienoimmat lahjat? Kuka luistaa valmisteluista? Kuka pilaa tunnelman?
Jotain mykkäkoulun tapaista taitaa olla meneillään.