Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen muuttaa opintojen ajaksi yhteen työelämässä olevan miehen kanssa, ja maksattaa tällä kaikki hankinnat?

Vierailija
26.12.2018 |

Esimerkiksi vaatteet, tietokone ja matkat. Lisäksi saa käyttää miehen autoa "milloin haluaa".

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan aika naisellinen nainen?

Vierailija
2/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän montakin sellaista. Työelämässä itse ollessaan nostaa tärkeimmäksi kriteeriksi edelleen puolison varakkuuden ja kilpailuttaa omaa arvoaan katsasta alla jatkuvasti varakkaampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen nainen joka oli työssäkäyvä silloin kun mies opiskeli, kustantaen tuon kaiken silloin miehelle. Pitkässä parisuhteessa tulee aikoja jolloin toinen tienaa enemmän ja toinen vähemmän, ja välillä osat vaihtuvat.

Vierailija
4/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeleva nainen, joka on rakastunut työelämässä olevaan mieheen?

Vierailija
5/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on paljon. Reilu kakskymppinen neitonen ja vähintään nelikymppinen mies, jolla on valmiina talo, auto, hyvä toimeentulo.

Vierailija
6/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäälta naiselta tuollanen kuulostaa. Parhaassa tapauksessa saattaa tulla jotain pysyvämpää, pahimmassa tapauksessa pystyy elämään leveämmin opiskelijana. Sitä vartenhan miehet tuota rahaa hankkivat, että saavat houkuteltua naisen itselleen.

Vierailija
7/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpikaan osapuoli ei kärsi, niin fiksuahan tuo on.

Vierailija
8/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen kaunis, sosiaalisesti lahjakas ja alykas kuka osaa ja tietaa mita tekee. Joillekin se on helppoa.

Vierailija
9/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonain päivänä nainen saa opiskelut päätökseen ja pääsee kovapalkkaiseen työhön, ei tulisi mieleenkään elättää miestä!

Vierailija
10/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jonka mies haluaa luokseen asumaan.

Vierailija
11/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä noita on kyllä enemmän.

Vierailija
12/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai VAAN opintojen ajaks ??? :'DD

Mä en tekis noin. mä oon köyhä opiskelija, ja mä haluankin olla. mä haluan oppia olemaan yksin ja elämään niukasti.

koska mä tiedän, että sitten ku oon valmistunu ja jossain rutiinityössä, niin voin valita tyylii miljonäärin itelleni, joten mun mielestä on vaan hyvä tottua tällaseen elämään myös, koska se elämä miesten kanssa ei todellakaan oo mitään ruusuilla tanssimista. :), ja jossain vaiheessa se mies on kuitenki pakko hankkia, mieluummin tulevaisuudessa, ku nyt. se et on tottunu kurjuuteen niin sopii siihen sit hyvin.

Vierailija
13/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai millainen nainen? No fiksu nainen.

Vierailija
14/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loinen

Vierailija
15/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullankaivaja

Vierailija
16/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on paljon. Reilu kakskymppinen neitonen ja vähintään nelikymppinen mies, jolla on valmiina talo, auto, hyvä toimeentulo.

LOL,

tuntuisi kyllä erittäin oudolta asua kaksikymppisen neitosen kanssa :D

M40

Vierailija
17/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh.. No kiva, jos muut ajattelevat meistä noin. Aloimme seurustella yläasteikäisinä. Mies jätti lukion kesken ja meni töihin. Tienaa 3500 e/kk. Minä opiskelen yhä (yliopistossa), joten vähän väkisinkin mies elättää mua. Tulevaisuudessa aikomus edelleen jakaa kulut suhteessa tuloihin. Miehelläni ei ole koulutusta, joten olen varautunut elättämään häntä, mikäli jää työttömäksi/aloittaa opiskelut kun mä olen työelämässä.

Onneksi meitä ei kiinnosta raha-asiat noin paljon, että kaikki elämässä perustuisi vain rahalle.

Vierailija
18/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee yhteiskunnalle parempi, jos opiskelija loisii puolison lompsalla eikä Kelan luukulla. Joten mitä ihmettä mollaatte...

Vierailija
19/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä mitä ollaan yhdessä sovittu. Ei se opiskelu ja pienemmät tulot sitä tarkoita että nainen panostaisi vähemmän. Nainen voi hyvin opiskelujen ohessa esim. remontoida taloa, hoitaa miehen raha-asioita tai muuten auttaa miestä omilla taidoillaan ja sillä tietotaidolla jota opiskeluistaan saa. Jos miehellä on lapsia, voi naisella olla paljon enemmän vastuuta kun mies on kuitenkin enemmän poissa kotoa.

Ja joskus mies yksinkertaisesti rakastuu naiseen joka on opiskelija ja raha ei merkitse mitään kun oikeasti ollaan tasapainoisessa suhteessa.

Vierailija
20/59 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No moni nainen tekee noin. Sitten ihmetellään kun naiset menestyy opiskelussa miehiä paremmin, kun miesopiskelijat ei saa samaa etuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan