Vuoden 2019 lupaukset
Omani:
- maksan yht. 11 000 euron lainat vuoden aikana pois (laskujeni mukaan kun teen säännöllisesti ylimääräisiä lyhennyksiä ja käytän kesälomarahat näihin niin vuoden lopussa nämä on maksettu)
- jatkan liikuntaa samoin kuin tähänkin asti eli min. 3 krt/vko
- järjestän jotain sosiaalista kanssakäyntiä kerran viikossa, on se sitten puhelinsoitto, lounastreffit tai muuta tapaamista. Tämä koska koen itseni yksinäiseksi, mikä on oikeasti vain saamattomuutta, kun niitä ystäviä ja läheisiä kuitenkin on.
Kommentit (12)
Lupaan vietellä 19-vuotiaan naisen. M20
Vierailija kirjoitti:
-20 kg painonpudotus.
Miten aiot sen tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-20 kg painonpudotus.
Miten aiot sen tehdä?
Laskemalla kalorit ja jättämällä herkut.
- Opiskelen väh. 60 op. Aion opiskella myös kesällä, mutta 60 op on silti työn ja tuskan takana.
- lopetan biletupakoinnin
- juon max 5 kertaa koko vuoden aikana
- lisätty sokeri takaisin minimiin
- koitan päästää läheiset takaisin osaksi elämääni. :)
2018 oli tähän mennessä elämäni epäonnistunein vuosi. Ihanaa aloittaa uusi vuosi pian.
Vierailija kirjoitti:
- Opiskelen väh. 60 op. Aion opiskella myös kesällä, mutta 60 op on silti työn ja tuskan takana.
- lopetan biletupakoinnin
- juon max 5 kertaa koko vuoden aikana
- lisätty sokeri takaisin minimiin
- koitan päästää läheiset takaisin osaksi elämääni. :)
2018 oli tähän mennessä elämäni epäonnistunein vuosi. Ihanaa aloittaa uusi vuosi pian.
Myös minulle vuosi 2018 oli todella ikävä, joten odotan ensi vuotta ehdottomasti parempana.
Tuo alkoholinkäyttö unohtui minun listaltani: max. 12 kertaa vuodessa.
ap
– Vierailen isovanhempieni luona useamminkin kuin kerran vuodessa.
– Vierailen toisen mummoni luona ensimmäistä kertaa muutamaan vuoteen.
– Otan yhteyttä isääni ensimmäistä kertaa n. ... viiteen vuoteen?
– Opettelen leipomaan Edes Jotakin, jotta minulla olisi itsetehtyjä viemisiä isovanhemmilleni.
– Vietän ensi joulua myös isäni sekä samassa kaupungissa asuvan mummoni kanssa.
– Pyrin takaisin normaalipainoon ensi vuoden aikana.
– Yritän saada mahdollisimman paljon rahaa säästöön; pahan päivän varalle, ulkomaanmatkaan, ensi vuoden joululahjoihin (:D)...
– "Viimeistelen" sisustukseni ostamalla muutamat pitkään puuttuneet huonekalut.
– Juhlin kerrankin KUNNOLLA; tänä vuonna (ja oikeastaan parina edellisenäkin) mielenterveyteni ei antanut periksi järjestellä juurikaan joulua, halloweenia, juhannusta tai mitään muutakaan, vaikka olisin kyllä halunnut. JOTEN, nyt kun olen viimein "tervehtymään" päin, niin haluan järjestellä oikein muutaman edellisvuodenkin edestä. (Olen jopa päättänyt jo, millaiset joulukalenterit ensi vuonna haluan! Ja kyllä, monikossa!)
Siinä nyt jotain, vakavia ja ei-niin-vakavia. :D
Ja enkö tietenkin muistanut heti viestin lähettämisen jälkeen lisää...
– Maksan kaikki osamaksut ym. sopimukset pois, niitä on muistaakseni yhteensä n. 2000€.
– Otan oikeasti aikaa harrastuksilleni, sillä ne ovat kaikki siinä mielessä simppeleitä, etteivät vaadi muuta panostusta kuin aikaa + sen, että oikeasti malttaa aloittaa (eikä vain jumitu selaamaan palstaa/katsomaan YouTubea).
– Yritän tavata teiniajoista asti kasassa ollutta kaveriporukkaani, joita olen nähnyt viimeksi kesällä 2017. Jengi kokoontui muutamia kertoja sekalaisella kokoonpanolla tänäkin vuonna, mutta itse en saanut aikaiseksi lähdettyä (erinäisistä syistä).
T. 8
Lupaan olla äänestämättä perussuomalaisia. Helppo päätös! :)
-20 kg painonpudotus.