Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKÄ MULLA ON???

Vierailija
26.12.2018 |

Mulla oon ollut nyt kolme päivää kuumeessa. Muutamana yönä kuume nousi aina 38,3 asteeseen ja päivisin oli 37,5 paikkeilla tai hieman enemmän, alle 38 astetta kuitenkin. Nyt enää pientä lämpöä viime yönä ja tänään.

Mistä tällainen kuume, kun ei muita oireita ole? Ei flunssaa ei mitään. Yhtenä yönä kylläkin oksensin, kun tuli niin paha olo. Mutta oksensin vain sen kerran ja pahoinvointi meni ohitse.

Tänään sitten huomasin, että hieman nivusten alapuolella lähellä haaroja etureiden kohdalla kaksi iso kyhmyä? Turvonneet imusolmukkeet varmaankin(?) Huomasin, kun puin housuja, että mikä tuntui niin kipeältä. Kyhmyt liikkuvat ja ovat kipeitä. Normaalia???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho piti ottaa tuo ”Mulla” tuosta alusta pois 😂!

-ap

Vierailija
2/9 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ne terveysasemat ovat taas normaalisti auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oon ollut nyt kolme päivää kuumeessa. Muutamana yönä kuume nousi aina 38,3 asteeseen ja päivisin oli 37,5 paikkeilla tai hieman enemmän, alle 38 astetta kuitenkin. Nyt enää pientä lämpöä viime yönä ja tänään.

Mistä tällainen kuume, kun ei muita oireita ole? Ei flunssaa ei mitään. Yhtenä yönä kylläkin oksensin, kun tuli niin paha olo. Mutta oksensin vain sen kerran ja pahoinvointi meni ohitse.

Tänään sitten huomasin, että hieman nivusten alapuolella lähellä haaroja etureiden kohdalla kaksi iso kyhmyä? Turvonneet imusolmukkeet varmaankin(?) Huomasin, kun puin housuja, että mikä tuntui niin kipeältä. Kyhmyt liikkuvat ja ovat kipeitä. Normaalia???

Veikkaisin jänisruttoa.

Vierailija
4/9 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imusolmuketulehdus. Mulla on ollut.

Vierailija
5/9 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV tai C-hepatiitti, molemmat sairastaneena toivon sinulle jaksamista.

Vierailija
6/9 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita aamulla lääkäriin. Täältä et vastausta saa valitettavasti.

Vierailija
7/9 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyräkuume keskivaikealla kiveshiellä.

Vierailija
8/9 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime viikolla kuumeessa. Töissä loppu päivästä olin viluinen. Kotona kuumetta oli 37,6°C ja myöhemmin illalla 38,5.

Seuraavana aamuna oli 37,5. Illalla klo 19 oli tasan 37. Ei flunssaa eikä vatsaoireita.

Mietin mikähän tämä oli. Joskus jokin sopimaton ruoka voi nostaa reilut 39°C ja ripuli voi olla mukana.

Vierailija
9/9 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kuume tai jos on flunssassa ni joskus saa imusolmukkeet turpoomaan, ainaki näin oon kuullu et se on iha normi oire o: Seuraile, että häviääkö se siitä paranemisen myötä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi